2015-01-01, 20:03
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av LaCucaracha
Hur är den?
Har du provat Givenchy Play Intense eller Michael Jordan Legend?
Kaffe och vanilj. Söt gorumanddoft. Vissa säger att den påminner lite om New Haarlem, fast det är ändå långt ifrån.
Citera
2015-01-01, 20:20
Medlem
irrblosss avatar
Citat:
Hur är den?
Gillar inte den. Blir sur och bitter på mig.
Citera
2015-01-02, 11:02
Medlem
LaCucarachas avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Ritinkin
Har du provat Givenchy Play Intense eller Michael Jordan Legend?
Kaffe och vanilj. Söt gorumanddoft. Vissa säger att den påminner lite om New Haarlem, fast det är ändå långt ifrån.

Inte testat någon av dom men det lät inte som min smak direkt.
Citera
2015-01-02, 19:13
Medlem
Citat:
Hur är den?

Fick hem min idag och jag tycker den luktar fruktansvärt bra efter ett par timmar.

Tycker inte det är riktigt något som tar över i den, utan det blir en hint att allt, kaffe, vanilj, choklad o äpple. Väldigt krämig o söt.

Betalade 132kr för 50ml på nordicfeel. För detta priset och vad man får tycker jag verkligen att man borde passa på, om man nu gillar sötare.
Best bang for the buck, enligt mig.
Citera
2015-01-03, 01:12
Medlem
SoulAmazins avatar
Rochas drydown är riktigt god, tyvärr så kunde parfymens projektion vara bättre.
Citera
2015-01-08, 18:01
Medlem
LaCucarachas avatar
Någon som köpt något kul på sistone?

Själv blindköpte jag VC&A Midnight in Paris EdP-versionen mest för att jag hört mycket gott om den samt att den är snorbillig. Efter ett par test kanske jag inte riktigt kan förstå hypen även om det är en helt okej doft. Tyckte det fanns vissa likheter med Dior's Bois d'Argent och en viss del som jag minns Armani Code.
Sen var jag även tvungen att smyga med den gamla klassikern Drakkar Noir också löjligt billig och enligt mig riktigt fin men inget jag rekommenderar för dom under 30 år.
Citera
2015-01-08, 19:17
Medlem
Cameltotems avatar
Citat:
Någon som köpt något kul på sistone?

Själv blindköpte jag VC&A Midnight in Paris EdP-versionen mest för att jag hört mycket gott om den samt att den är snorbillig. Efter ett par test kanske jag inte riktigt kan förstå hypen även om det är en helt okej doft. Tyckte det fanns vissa likheter med Dior's Bois d'Argent och en viss del som jag minns Armani Code.
Sen var jag även tvungen att smyga med den gamla klassikern Drakkar Noir också löjligt billig och enligt mig riktigt fin men inget jag rekommenderar för dom under 30 år.

Jäklar den var ju faktiskt väldigt billig

Kanske något att testa, du får gärna skriva några ord om den när du testat
Citera
2015-01-10, 10:31
Medlem
Bolides avatar
Letar febrilt efter parfymen Miel de bois från Serge Lutens. Finns den online någonstans eller har den månne utgått?
Citera
2015-01-10, 11:45
Medlem
Nic78s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Bolide
Letar febrilt efter parfymen Miel de bois från Serge Lutens. Finns den online någonstans eller har den månne utgått?

Finns endast på Serge Lutens hemsida som bell jar numera. Har du tur kan du hitta en sprayflaska till försäljning på eBay.
Citera
2015-01-10, 13:02
Medlem
Bolides avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Nic78
Finns endast på Serge Lutens hemsida som bell jar numera. Har du tur kan du hitta en sprayflaska till försäljning på eBay.
Tackar! Vet någon ifall SL exclusive bottles har sprayfunktion eller ej? Prövade denna doft ji mellanöstern och fann den både originell och tilltalande. Jag måste vara svag för söta dofter och honung .
Citera
2015-01-10, 20:06
Medlem
Nic78s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Bolide
Tackar! Vet någon ifall SL exclusive bottles har sprayfunktion eller ej? Prövade denna doft ji mellanöstern och fann den både originell och tilltalande. Jag måste vara svag för söta dofter och honung .

De har ingen sprayer, det var därför jag nämnde att du kunde hitta en sprayflaska med lite tur.
Det finns en här om du är villig att betala för det.
Citera
2015-01-10, 23:30
Medlem
ShitAllOverTheWalls avatar
Köpte Thierry Mugler A*men för en vecka sedan. Fan vad jag känner mig besviken, inte över lukten utan att dom har omformulerat hela jävla parfymen!! Lukten försvinner efter 1 timme Efter 1 timme sitter den väldigt nära huden! Vad fan har hänt?! Hur vågar dom förstöra denna beast

Vad hände med att alla skulle känna lukten? Körde två spray och inget hände. Efter 1 timme så blir den svag och sätter sig nära huden. Visst det går att känna lukten 8 timmar svagt om man rör vid halsen eller blir lite varm

Köpte parfymen från nordicfeel
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in