2015-06-09, 20:48
Medlem
Klickade hem en Carolina Herrera 212 Men 100 ml för 550 spänn. Hade den för cirka två år sedan då jag fick den som gåva, och har efter det använt 212 sexy men(present det med). Funderade på att klicka hem antingen Armanis Acqua Di Gio eller Burberry London, men visste faktiskt inte hur dem luktar(Har aldrig själv lagt pengar på parfym, aldrig testat massa i butik etc). Tycker 212 Men luktar riktigt bra dock och är prisvärd.

Använder http://www.niveamen.se/~/media/NIVEA/international/packshots/deodorants/stress-protect/stress-protect-men-roll-on/82266_01_2013_Stress_Protect_Men_RollOn_PNG.png, men tror ni den påverkar parfymen?
Citera
2015-06-10, 07:07
Medlem
tittletattles avatar
Var nere och testade lite, och vill minnas att det vara denna av Grey Vetiver som luktade bäst? (Varför finns det överhuvudtaget två stycken?)

Är det någon som har erfarenhet av sidan också(parfymonline)? är den ok att köpa ifrån?

http://www.parfymonline.se/parfym-honom/tom-ford/tom-ford-grey-vetiver.html

Edit: Finns den billigare någon annanstans?
Citera
2015-06-10, 12:07
Medlem
LaCucarachas avatar
Citat:
Ursprungligen postat av tittletattle
Var nere och testade lite, och vill minnas att det vara denna av Grey Vetiver som luktade bäst? (Varför finns det överhuvudtaget två stycken?)

Är det någon som har erfarenhet av sidan också(parfymonline)? är den ok att köpa ifrån?

http://www.parfymonline.se/parfym-honom/tom-ford/tom-ford-grey-vetiver.html

Edit: Finns den billigare någon annanstans?

Det finns två olika, EdP och EdT. Antagligen för att Estee Lauder tycker det finns pengar att tjäna på att släppa en flanker. Själv föredrar jag EdP-versionen alla dagar i veckan.

Har aldrig köpt från det stället själv men är det nån större skillnad att köpa i butik?
Citera
2015-06-10, 14:04
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av anonym94
Klickade hem en Carolina Herrera 212 Men 100 ml för 550 spänn. Hade den för cirka två år sedan då jag fick den som gåva, och har efter det använt 212 sexy men(present det med). Funderade på att klicka hem antingen Armanis Acqua Di Gio eller Burberry London, men visste faktiskt inte hur dem luktar(Har aldrig själv lagt pengar på parfym, aldrig testat massa i butik etc). Tycker 212 Men luktar riktigt bra dock och är prisvärd.

Använder http://www.niveamen.se/~/media/NIVEA/international/packshots/deodorants/stress-protect/stress-protect-men-roll-on/82266_01_2013_Stress_Protect_Men_RollOn_PNG.png, men tror ni den påverkar parfymen?

Bra att du inte köpte burberry för den är mer passande för kallare årstider, typ vintern. Luktar träig och tobak, passar absolut inte för sommaren enl. mitt tycke.
Citera
2015-06-10, 20:14
Medlem
Horribelts avatar
Kör för närvarande Jean Paul Gaultier’s Le Male Summer Eau de Toilette och den funkar perfekt nu i sommartider. Det är i stort sett den enda parfymen jag har. Är således ute efter något nytt "manligare", har någon något förslag?

Har tidigare kört Burberry London For Men EdT vilket jag tyckte var bra, den uppfattade jag som något dovare i tonen. Min bror kör med Dolce Gabbana The One vilket jag tycker luktar fruktansvärt, vet inte om det är något fel på flaskan men upplever en blöjdoft? Budget 500.
Citera
2015-06-13, 20:08
Medlem
hnkls avatar
Någon som vet om Giorgio Armani Code Sport försvunnit från butikerna? Går inte att få tag på längre förutom några få butiker och till överpris och som jag inte vill köpa av. Men de vanliga återförsäljarna har inte fått något på över 6 månader eller mer!
Citera
2015-06-14, 06:27
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av hnkl
Någon som vet om Giorgio Armani Code Sport försvunnit från butikerna? Går inte att få tag på längre förutom några få butiker och till överpris och som jag inte vill köpa av. Men de vanliga återförsäljarna har inte fått något på över 6 månader eller mer!
Köp online? Det är alltid billigare.
Citera
2015-06-14, 08:36
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av hnkl
Tycker mig se code lite överallt, åhlens i stockholm har den. Annars bör fu göra som ritinkin sa och köpa den online.
Citera
2015-06-18, 14:56
Medlem
Hiroshima15s avatar
Jag har spanat in denna tråd sedan en tid tillbaka.

Ja, Grey Vetiver är riktigt bra.
Creed är också riktigt bra.

Har ni testat KINSKI?
Citera
2015-06-22, 00:18
Medlem
Guerlains vetiver är grym!
Citera
2015-06-25, 16:00
Medlem
NirvanAs avatar
Lite dött i denna tråden, men vilka parfymer kommer ni använda när vi (vad det verkar) går mot lite varmare dagar framöver?
Citera
2015-06-25, 16:12
Medlem
happyjoys avatar
Citat:
Ursprungligen postat av NirvanA
Lite dött i denna tråden, men vilka parfymer kommer ni använda när vi (vad det verkar) går mot lite varmare dagar framöver?

AdP Mirto di Panarea och Colonia Ezzensa. Sen kör jag Laliques Encre Noire året om för att den är så jävla bra.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in