Citat:
Ursprungligen postat av
FattyMcGoo
ideal-express, vet att det pratats om shoppen tidigare i tråden.
Fortfarande bara ett enda omdöme på 39 ordrar. Har själv en order liggandes som beställdes i helgen. Ingenting har ännu kommit och det här börjar gå mot rekordlång tid. Visst det har varit röd dag denna vecka men någon av alla som beställt borde ju ha fått leverans igår eller idag kan jag tycka, men ingen skriver ju något omdöme på hans sida. Någon här som sitter i samma sits eller som kanske till och med fått leverans?
Jag känner till en lyckad leverans, men det verkar konstigt. Att han dessutom skulle scamma så pass många när handelsplatsen har escrow känns inte heller rätt. Jag tror inte Admin kommer döma till iDeal-Express fördel om alla dispytar.
Att som helt färsk scamma sina kunder kommer givetvis inte gå, pengarna kommer inte släppas till vendorn. Hade han haft 1500 lyckade affärer så hade det nog sett annorlunda ut.
Men alla som vill köpa av iDeal-Express: Gräset är bra men inte det bästa ni hittar på Evo. Avvakta tills det droppar in fler omdömen innan ni beställer. Jag har fått ett flertal PM om människor som är nojiga, men som sagt. Avvakta med beställning av denna vendor. Enligt uppgift skall ThinkFirst få nytt weed nästa vecka. Det är intressant för samtliga cannabisentusiaster.