2015-01-07, 18:05
Medlem
Fubiks avatar
Hur lång tid brukar det ta från att skicka bitcoins från en wallet till evo wallet?
2015-01-07, 18:07
Medlem
anapols avatar
Citat:
Ursprungligen postat av testocyp
Vad köpte du för syra av honom?
110ug lapparna var det inget fel på tyckte jag.
110uµ jag tog, blev jävligt missnöjd. Började med första gången (köpte 5 lappar), nästa tripp tog jag resterande, och då visst så fick jag ju lite feeling. Men det (enligt mina åsikter) ingen bra syra.
2015-01-07, 18:28
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Bananarne
Fick hem grönt av x3msmoke. Snabb leverans och bra stealth.

Vilken sort? Jag satt och funderade på CBD SkunkHaze innan, hade varit kul att få en lite utförligare beskrivning av produkten.

Citat:
Ursprungligen postat av Bananarne
Enligt mig så är Psyshop ingen selektiv scammer...

Vill passa på att säga att även om jag aldrig haft problem med Psyshop så tenderar han att ha väldigt fröigt gräs. Två helt separata leveranser har det varit frön med och ena gången riktigt mycket också. Skulle inte rekommendera Psyshop sålänge någon bättre vendor är aktiv.
2015-01-07, 18:33
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Kumbara
Citat:
Ursprungligen postat av SickYo
helt klart om han har lika bra röka som han hade på fs
Senast jag lyssnade på dig och köpte av Blomman blev jag jävligt besviken så jag avstår nog ifall ingen annan kan intyga.

Jag försökte varna er alla om att inte lyssna på SickYo's rekommendationer. Speciellt inte när han hyllade en uppenbar medioker säljare som Blomman.

Ta lärdom här så som Kumbara gjort.
(även om ThinkFirst i detta fall är en reko vendor i min mening)
Senast redigerad av Orax 2015-01-07 kl. 18:35.
2015-01-07, 19:30
Medlem
PerpetualVoids avatar
En annan användare bad mig posta:

Citat:
Någon som beställt av Malvax senaste dagarna och fått sin beställning? Beställde i söndags men inte fått något än, beställde med FE tyvärr, men litar ändå på dom då jag fått en escrow tidigare oc dom verkar seriösa på PM osv... Mvh.
2015-01-07, 20:10
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Orax
Jag försökte varna er alla om att inte lyssna på SickYo's rekommendationer. Speciellt inte när han hyllade en uppenbar medioker säljare som Blomman.

Ta lärdom här så som Kumbara gjort.
(även om ThinkFirst i detta fall är en reko vendor i min mening)
Haha jag fick bra röka utav blomman, välkureat stora fina buds. Gav bara mitt utlåtande, kan inte rå för att andra fick smulor istället. Hade väl tur. Sen är det upp till er, men du betee dig som en fjortis. NO offense
2015-01-07, 20:32
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av PerpetualVoid
En annan användare bad mig posta:

Väntar också på Malvax sen samma tid. Ingen FE dock så det är nog bara posten. Mycket röda dagar. Annars har de varit snabba att leverera.
2015-01-07, 21:28
Medlem
Fick lära mig the hard way. No offense mot SickYo, kanske fick helt olika produkter.

Edit: Ganska så besviken på Inrikesweed när han inte äns varit inne på nästan 24h. Jag antar att han inte postar imorgon och man får vänta tills efter helgen.
Senast redigerad av Kumbara 2015-01-07 kl. 21:59.
2015-01-08, 03:39
Medlem
Finns det ingen vendor på Evolution som säljer heroin inrikes i Sverige?

Om inte, vågar man beställa utomlands? Någon vendor som rekommenderas i så fall?
2015-01-08, 08:39
Medlem
Fubiks avatar
.
Senast redigerad av Fubik 2015-01-08 kl. 09:02.
2015-01-08, 12:43
Medlem
fr3aksh0ws avatar
Fan de va bra tryck i methet från DoctorMeth ändå, gjorde en lösning på 0.2g och efter halva lösningen så fick jag chilla ett par sekunder, luta mig tillbaka och få kontroll på andningen igen (ni vet hur andningen och pulsen blir när de kickar) för att sen trycka in resten

Frågade om en custom order direkt, väntar på svar... vore guld om han fick iväg den innan dagens sista tömning
2015-01-08, 13:10
Medlem
hockexxs avatar
Inte fan gick det undan för posten/YLBD i alla fall. Beställt söndagsnatt, markerad som skickat 9 på morgonen i måndags. Men fortfarande inte ett smack har kommit fram. Orkar inte med alla jävla fördröjningar och skit det varit på sistone. Blir så jävla less på att få vänta minst 2 dagar extra hela jävla tiden.

Kommer det inte imorgon är det sista ordern jag lägger hos YLBD i alla fall..

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in