2015-01-08, 13:28
Medlem
pterodactyls avatar
Citat:
Ursprungligen postat av hockexx
Inte fan gick det undan för posten/YLBD i alla fall. Beställt söndagsnatt, markerad som skickat 9 på morgonen i måndags. Men fortfarande inte ett smack har kommit fram. Orkar inte med alla jävla fördröjningar och skit det varit på sistone. Blir så jävla less på att få vänta minst 2 dagar extra hela jävla tiden.

Kommer det inte imorgon är det sista ordern jag lägger hos YLBD i alla fall..

Som tur är dröjer det ett tag innan röda dagar dyker upp. Är också sjukt less på att sitta och vänta, även om det inte rör sig om YLBD just i mina fall.
2015-01-08, 13:33
Medlem
hockexxs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av pterodactyl
Som tur är dröjer det ett tag innan röda dagar dyker upp. Är också sjukt less på att sitta och vänta, även om det inte rör sig om YLBD just i mina fall.

Jo dessa röda dagar går mig på nerverna. Jag hatar att vänta! Har inget problem att vara utan men när jag väntar på leverans blir jag lack när det dröjer.. Men det ska inte ta 4 arbetsdagar att få vanlig post.
2015-01-08, 14:25
Medlem
Tror det är andra gången jag ställer frågan här i tråden..
Vem har bästa cannabisen?
Alexandrus grälle är ingte mycket att ha.

Har varit i kontakt med alex och jag kan inte annat än att förstå hans situation, men han borde verkligen byta odlare för att misslyckas så här hårt med flushen tyder på en snubbe som aldrig har odlat förut.

Om odlaren läser här så plocka upp plantan från golvet ta in den på dushrumemt och skölj av jorden ordentligt och jämt (tänk på att 70-80% av allt liv i krukan är i dem första cm av krukan) över hela krukan så att det rinner igenom hela och att alla rötter verkligen blir av med överskottet av näring.
Gör det här mellan 10- 14 dagar innan du sördar plantan. Viktigast är minst 10 dagar innan och att du gör det ordentligt kanske 2 gånger??

mvh
Senast redigerad av PHfrillan 2015-01-08 kl. 14:49.
2015-01-08, 14:36
Medlem
FattyMcGoos avatar
ideal-express, vet att det pratats om säljaren tidigare i tråden.
Fortfarande bara ett enda omdöme på 39 ordrar. Har själv en order liggandes som beställdes i helgen. Ingenting har ännu kommit och det här börjar gå mot rekordlång tid. Visst det har varit röd dag denna vecka men någon av alla som beställt borde ju ha fått leverans igår eller idag kan jag tycka, men ingen skriver ju något omdöme på hans sida. Någon här som sitter i samma sits eller som kanske till och med fått leverans?
Senast redigerad av FattyMcGoo 2015-01-08 kl. 14:44.
2015-01-08, 14:40
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av anapol
110uµ jag tog, blev jävligt missnöjd. Började med första gången (köpte 5 lappar), nästa tripp tog jag resterande, och då visst så fick jag ju lite feeling. Men det (enligt mina åsikter) ingen bra syra.

Jaså.
Jag tog två lappar samtidigt första gången och fick en nivå 3 tripp.
2015-01-08, 14:44
Medlem
KurtAktsams avatar
Citat:
Ursprungligen postat av FattyMcGoo
ideal-express, vet att det pratats om shoppen tidigare i tråden.
Fortfarande bara ett enda omdöme på 39 ordrar. Har själv en order liggandes som beställdes i helgen. Ingenting har ännu kommit och det här börjar gå mot rekordlång tid. Visst det har varit röd dag denna vecka men någon av alla som beställt borde ju ha fått leverans igår eller idag kan jag tycka, men ingen skriver ju något omdöme på hans sida. Någon här som sitter i samma sits eller som kanske till och med fått leverans?

Jag känner till en lyckad leverans, men det verkar konstigt. Att han dessutom skulle scamma så pass många när handelsplatsen har escrow känns inte heller rätt. Jag tror inte Admin kommer döma till iDeal-Express fördel om alla dispytar.

Att som helt färsk scamma sina kunder kommer givetvis inte gå, pengarna kommer inte släppas till vendorn. Hade han haft 1500 lyckade affärer så hade det nog sett annorlunda ut.

Men alla som vill köpa av iDeal-Express: Gräset är bra men inte det bästa ni hittar på Evo. Avvakta tills det droppar in fler omdömen innan ni beställer. Jag har fått ett flertal PM om människor som är nojiga, men som sagt. Avvakta med beställning av denna vendor. Enligt uppgift skall ThinkFirst få nytt weed nästa vecka. Det är intressant för samtliga cannabisentusiaster.
2015-01-08, 14:49
Medlem
KurtAktsams avatar
Citat:
Ursprungligen postat av PHfrillan
Tror det är andra gången jag ställer frågan här i tråden..
Vem har bästa cannabisen?
Alexandrus grälle är ingte mycket att ha.

Har varit i kontakt med alex och jag kan inte annat än att förstå hans situation, men han borde verkligen byta odlare för att misslyckas så här hårt med flushen tyder på en snubbe som aldrig har odlat förut.

Om odlaren läser här så plocka upp plantan från golvet ta in den på dushrumemt och skölj av jorden ordentligt och jämt (tänk på att 70-80 av allt liv i krukan är i dem första cm av krukan) över hela krukan så att det rinner igenom hela och att alla rötter verkligen blir av med överskottet av näring.
Gör det här mellan 10- 14 dagar innan du sördar plantan. Viktigast är minst 10 dagar innan och att du gör det ordentligt kanske 2 gånger??

mvh

Och om du tittar så ser du ser du att det rekommenderas ett flertal goda leverantörer på cannabis inrikes.

Jag har min favorit ThinkFirst. Men även InrikesWeed levererade fina buds. Om ni får syn på en vendor som heter Reinfeldt så är det min rekommendation. Reinfeldt och ThinkFirst levererar cannabis av väldigt god kvalité.
2015-01-08, 15:15
Medlem
creepyones avatar
fick preisc fin leverans från erkran och malvax.

malvax produkt va lite blötare och mer vit till färgen men det va samma goa drag en panna på 180 fick allt magen att vända sig ut och in ett par sek men det va inge blodigare än så.

ksalolen från erkan behöver ja inte prova dom har alltid hållt måttet.

må fint LADS
2015-01-08, 15:42
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av KurtAktsam
Och om du tittar så ser du ser du att det rekommenderas ett flertal goda leverantörer på cannabis inrikes.

Jag har min favorit ThinkFirst. Men även InrikesWeed levererade fina buds. Om ni får syn på en vendor som heter Reinfeldt så är det min rekommendation. Reinfeldt och ThinkFirst levererar cannabis av väldigt god kvalité.
Det är nya vändors, hur kan du lita på dem?
Alex har alltid top kvalite, det är odlaren som har gjort så här och dragit ner han.
Har köpt av han konstant och han har alltid levererat..
mvh
2015-01-08, 18:07
Medlem
KurtAktsams avatar
Citat:
Ursprungligen postat av PHfrillan
Det är nya vändors, hur kan du lita på dem?
Alex har alltid top kvalite, det är odlaren som har gjort så här och dragit ner han.
Har köpt av han konstant och han har alltid levererat..
mvh

Inrikesweed är ny vendor, men ThinkFirst har ett välbesökt marknadsstånd sedan FS. Likaså Reinfeldt var en stor vendor på FS som körde i perioder. Han hade begränsas mängd men en väldigt god kvalitet.
2015-01-08, 18:11
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av KurtAktsam
Inrikesweed är ny vendor, men ThinkFirst har ett välbesökt marknadsstånd sedan FS. Likaså Reinfeldt var en stor vendor på FS som körde i perioder. Han hade begränsas mängd men en väldigt god kvalitet.
Reinfeldt försvann med 840kr av mig när jag gjorde order av han på sr2 även om han va grönad då också.
Ingen slår alex så är det, grället odlaren har fixat är åt skogen förtillfälelt men jag kan lova att man kan hitta sämre på gatan med dåliga kontakter och har otur.

Den här Batchen va den sista från den här odlaren, inget mer!
Oljan och hans pollen är sjukt potent!
Senast redigerad av PHfrillan 2015-01-08 kl. 18:19.
2015-01-08, 19:03
Medlem
telepatis avatar
Var hittar jag enklast en sida för att kolla vad en viss mängd btc är värda i SEK?
Antingen är jag, eller google nedsatt. Förmodligen jag.

Tips?

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in