2015-01-06, 22:59
Medlem
M.Skillts avatar
Citat:
Ursprungligen postat av -Early.Cuyler-
Vad spelar det för roll?

Hur skulle det på något sätt påverka den rådande situationen där judar nu närmast har total kontroll över politiken i Ukraina?

Undrar du aldrig varför demonstrationerna inte blåstes av när Viktor Janukovitj annonserade nyval?
Inte ens det faktum att han lämnade skutan och flydde landet kunde få aktionen att blåsas av. Snarare trappades den upp.

Varför var det nödvändigt att börja hetsa mot etniska ryssar i det läget? Man hade ju allt i en liten ask i princip. (Sett ur Ukrainsk nationell/patriotisk synvinkel)

Ett perfekt läge för ett nytt mer självständigt och kanske på sikt mygelfritt Ukraina genom ärliga val kunde man ju tycka.

Läget var dock inte alls bra ur judisk synvinkel. De skulle aldrig nå makten där och då genom allmänna val. Det förstod dem direkt då deras representanter Julia Tymosjenko och Vitali Klitschko blev utbuade på självaste Maidan.

Istället så drog idioterna i Högra Sektorn(fake-nationalister??) igång kalabaliken med sin skenmanöver mot ryssar och Ryssland.

Judarna fick i med detta det tillfälle/andrum man behövde för att kunna tillsätta en interimsregering för att på riktigt förbereda ett övertagande av Ukraina genom att manövrera bort alla politiska hot i Verhovna Rada(parlamentet) och vaska fram den nya ledaren som blev Petro Poroschenko( fd Valtsman) jude, numera konvertit till katolicism.

Har allt det här gått dig förbi? Hur många har inte dött för det här. Stridande som civila. Vuxna som barn. Är det värt det tycker du, med tanke på vilket håll utvecklingen har gått?
Du har ju helt blandat ihop bitarna till den milda grad att jag vet inte vart jag ska börja. Men jag antar att det blir så när fokus blir på judarna istället för hur händelseförloppet verkligen såg ut.

/Micke
Citera
2015-01-07, 02:41
Medlem
Guillounisms avatar
Citat:
Ursprungligen postat av M.Skillt
Jag har nog aldrig sagt att jag slåss för någon regering utan har varit tydlig med att jag slåss emot separatister.

Lol. Om man gör en sak som har en verklig och praktisk effekt som gynnar något, så är det det man gör oavsett vad man "säger". Att handla väger tyngre än att säga.

Nåväl. Varför är det viktigt dig att slåss mot människor i Ukraina som du överhuvudtaget inte har någon koppling till?
Citera
2015-01-07, 02:58
Medlem
Guillounisms avatar
Citat:
Men Girkin är homosexuell och både LNR och DNR har judar på viktiga positioner inom statsapparaten, LNR har börjat mörda nationalister. Men ändå så sitter du och hävdar att det är våra vänner mot NWO. Hur ska du ha det nu, dags att börja välja vilket ben du ska stå på?

/Micke

Det stämmer inte alls att Strelkov/Girkin är homosexuell. Varför ljuger du?
Citera
2015-01-07, 04:51
Medlem
M.Skillts avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Guillounism
Det stämmer inte alls att Strelkov/Girkin är homosexuell. Varför ljuger du?

Nä, fel av mig han bara gillar att beröra ämnet titt som tätt samt posera hand i hand, tätt omslingrad av en annan man

Följande brukar stämma om det mesta "Om det ser ut som en anka, går som en anka och låter som en anka - så är det en anka"

https://twitter.com/maxseddon/status/514123253829603328

/Micke
Citera
2015-01-07, 04:58
Medlem
M.Skillts avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Guillounism
Lol. Om man gör en sak som har en verklig och praktisk effekt som gynnar något, så är det det man gör oavsett vad man "säger". Att handla väger tyngre än att säga.

Nåväl. Varför är det viktigt dig att slåss mot människor i Ukraina som du överhuvudtaget inte har någon koppling till?
Om du har missat den biten vid våra tidigare diskussioner så blir jag ledsen, du är lite som en hackig skiva. Vilken gång i ordningen är det du ställer frågan?

Så när du ger ditt stöd till Novorussiya så stödjer du även NWO genom den judiska infiltration som sker? Men frågan blir ju då, vem av oss motverkar NWO mest? Jäkla tramsande bara... När vi ser något på båda sidor som de facto gynnar Israel så kan vi fortsätta diskussionen, nu handlar det om att ta tillbaka land som Ryssland lagt beslag på. Foliehattsrunkandet kan ni göra utan mig där ni pekar ut judar, illuminati, NWO och små levande trädgårdstomtar.

/Micke
Citera
2015-01-07, 08:34
Medlem
Aegishjalmrs avatar
Citat:

Nä, fel av mig han bara gillar att beröra ämnet titt som tätt samt posera hand i hand, tätt omslingrad av en annan man

Följande brukar stämma om det mesta "Om det ser ut som en anka, går som en anka och låter som en anka - så är det en anka"

https://twitter.com/maxseddon/status/514123253829603328

/Micke

Så den bilden skulle bevisa att Strelkov är homo? Då lär väl t.ex alla fotbollsspelare vara det också.
Citera
2015-01-07, 08:37
Medlem
M.Skillts avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Aegishjalmr
Så den bilden skulle bevisa att Strelkov är homo? Då lär väl t.ex alla fotbollsspelare vara det också.
Kan du inte visa mig en liknande bild på Zlatan är du bussig, eller Brolin eller någon annan känd fotbollsspelare. Det brukar ju höra till vanligheterna att man får se Zlatan iförd mystofflorna hållandes en katt medan en okänd man ömt håller om honom medan Zlatan har handen mysigt uppkörd bakom nacken på den okända mannen.

Kan du inte visa mig de hittills okända bilderna på våra fotbollsspelare?

/Micke
Citera
2015-01-07, 09:40
Medlem
Aegishjalmrs avatar
Citat:
Kan du inte visa mig en liknande bild på Zlatan är du bussig, eller Brolin eller någon annan känd fotbollsspelare. Det brukar ju höra till vanligheterna att man får se Zlatan iförd mystofflorna hållandes en katt medan en okänd man ömt håller om honom medan Zlatan har handen mysigt uppkörd bakom nacken på den okända mannen.

Kan du inte visa mig de hittills okända bilderna på våra fotbollsspelare?

/Micke

De står bredvid varandra och endast din fantasi får detta till något "ömt". Och du kallar andra för "foliehattar"?
Citera
2015-01-07, 09:50
Medlem
M.Skillts avatar
Citat:
De står bredvid varandra och endast din fantasi får detta till något "ömt". Och du kallar andra för "foliehattar"?
Du har helt rätt i att de står bredvid varandra, och det är väl inget konstigt att man står bredvid varandra men att hålla om varandra likt de gör är inte normalt.

Men du sa att alla våra fotbollskillar hade liknande bilder, så jag väntar gärna medan du drar fram dem. Det närmaste jag kan tänka mig är väl "böggreppet"

/Micke
Citera
2015-01-07, 11:20
Medlem
Aegishjalmrs avatar
Citat:
Du har helt rätt i att de står bredvid varandra, och det är väl inget konstigt att man står bredvid varandra men att hålla om varandra likt de gör är inte normalt.

Men du sa att alla våra fotbollskillar hade liknande bilder, så jag väntar gärna medan du drar fram dem. Det närmaste jag kan tänka mig är väl "böggreppet"

/Micke

Om du inte menar att just katten och tofflorna utmärker en korvryttare så borde det vara två prakthomon till fotbollsspelare på nedanstående bild. De inte bara omfamnar varandra utan den ene kysser den andre.

http://www.soccer-training-info.com/images/messi_fan_kiss.jpg
Citera
2015-01-07, 17:16
Medlem
M.Skillts avatar
Citat:
Om du inte menar att just katten och tofflorna utmärker en korvryttare så borde det vara två prakthomon till fotbollsspelare på nedanstående bild. De inte bara omfamnar varandra utan den ene kysser den andre.

http://www.soccer-training-info.com/images/messi_fan_kiss.jpg
Ja, nu är det väl inte taget i mysig hemmiljö med tofflor där man håller om varandra, utan som en segergest eller målgest. Men du kanske har rätt i att Girkin tog ett foto med hans egna lilla segergest i hemmet med en medspelare i Ukrainakonflikten

Så du hittade alltså ingen av de tusentals(?) bilder som fanns på fotbollsspelare i liknande positioner?

/Micke
Citera
2015-01-07, 17:48
Medlem
Aegishjalmrs avatar
Citat:
Ja, nu är det väl inte taget i mysig hemmiljö med tofflor där man håller om varandra, utan som en segergest eller målgest. Men du kanske har rätt i att Girkin tog ett foto med hans egna lilla segergest i hemmet med en medspelare i Ukrainakonflikten

Så du hittade alltså ingen av de tusentals(?) bilder som fanns på fotbollsspelare i liknande positioner?

/Micke

Jag tyckte kyssbilden på fotbollsspelarna jag bifogade var klart mer homo än den på Strelkov. Men så har jag heller aldrig hört talas om hypotesen att katt+tofflor=fikus. Det bör ju vara en tredje person som tagit fotot på Strelkov med kamrat, men det kanske är Dugin då.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in