2015-01-05, 23:59
Medlem
baggebo1s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av M.Skillt
Så judar och bögar alltså bra skit?

/Micke
Nej?
Citera
2015-01-06, 00:07
Medlem
M.Skillts avatar
Citat:
Ursprungligen postat av baggebo1
Nej?
Men Girkin är homosexuell och både LNR och DNR har judar på viktiga positioner inom statsapparaten, LNR har börjat mörda nationalister. Men ändå så sitter du och hävdar att det är våra vänner mot NWO. Hur ska du ha det nu, dags att börja välja vilket ben du ska stå på?

/Micke
Citera
2015-01-06, 00:17
Medlem
baggebo1s avatar
Citat:
Men Girkin är homosexuell och både LNR och DNR har judar på viktiga positioner inom statsapparaten, LNR har börjat mörda nationalister. Men ändå så sitter du och hävdar att det är våra vänner mot NWO. Hur ska du ha det nu, dags att börja välja vilket ben du ska stå på?

/Micke
Snälla nån. Du slåss ju för fan tillsammans med NATO och EU och sitter sen här och menar att man inte kan stödja motståndet mot detta eftersom det inte är det perfekta motståndet. Det är olyckligt att de har judar på höga positioner (homosexuella är inte samma problem) eftersom dessa aldrig är helt lojala med något annat än den egna judiska gruppen. Det är inte alls bra och kommer att skapa problem i framtiden om de inte hålls i schack. Men det är ju ändå den sidan som står upp mot ZOG, så vilket ben man ska stå på är inte speciellt svårt att veta.
Citera
2015-01-06, 00:26
Medlem
M.Skillts avatar
Citat:
Ursprungligen postat av baggebo1
Snälla nån. Du slåss ju för fan tillsammans med NATO och EU och sitter sen här och menar att man inte kan stödja motståndet mot detta eftersom det inte är det perfekta motståndet. Det är olyckligt att de har judar på höga positioner (homosexuella är inte samma problem) eftersom dessa aldrig är helt lojala med något annat än den egna judiska gruppen. Det är inte alls bra och kommer att skapa problem i framtiden om de inte hålls i schack. Men det är ju ändå den sidan som står upp mot ZOG, så vilket ben man ska stå på är inte speciellt svårt att veta.
Så, det finns alltså judar som inte arbetar för ZOG? Och de är bra judar? Detsamma med homosexuella. Gäller det även de IDF-soldater som tillåts arbeta inom Novorussiya? Sedan ställer jag mig frågan hur man motarbetar NWO genom att mörda renläriga nationalister? Är det någon hemlig plan man har? Inte ens nationalisterna inom Novorossiya håller med dig. Norrbaggen har lämnat LNRs organisation och Rusish detsamma tillsammans med Spökgruppen. Men enligt dig som sitter någonstans i Sverige utan att ha en jäkla aning så är det något gott

/Micke
Citera
2015-01-06, 01:28
Medlem
Citat:
Men Girkin är homosexuell
Säker på det och har du någon källa där man kan läsa mer om det (Wikipedia nämner inget sånt)?
Citat:
och både LNR och DNR har judar på viktiga positioner inom statsapparaten
Kan du nämna några av de högst uppsatta judarna bland separatisterna (säger inte att du har fel, utan vill veta hur det ligger till)?
Citat:
LNR har börjat mörda nationalister.
Det verkar stämma även om situationen verkar något rörig.

Förövrigt har ju allt du nämner sina motsvarigheter på den ukrainska sidan:

Lyashko m.fl. är väl anklagade för att vara homosexuella.

Att säga att många judar sitter eller har suttit på viktiga positioner i Ukraina sedan regimskiftet är ju en underdrift.

Aleksandr Muzytjk mördades väl också av "sina egna": https://www.nordfront.se/en-av-hogra-sektorns-ledare-mordad-av-polis.smr
Citat:
Men ändå så sitter du och hävdar att det är våra vänner mot NWO. Hur ska du ha det nu, dags att börja välja vilket ben du ska stå på?
Om du nu tycker att sakerna du nämner om separatisterna är dåliga, borde du inte då också se samma fenomen på den ukrainska sidan som problematiska och förkastliga?

Det verkar inte heller som att det bara finns två positioner i konflikten (pro-Putin och separatisterna eller anti), utan de ryska nationalisternas "tredje position" eller vad man ska kalla det verkar ju vara att Putin och vissa "separatister" är fiender då de är mer federalister än separatister (de vill behålla utbrytarrepublikerna kvar i den ukrainska statsbildningen för att behålla inflytande över den, medan de ryska nationalisterna vill separera från Ukraina). Alltså finns det kanske fler än två ben och man behöver då inte välja det ukrainska bara för att det separatistiska benet visar lite tecken på infektion.
Citera
2015-01-06, 01:46
Medlem
M.Skillts avatar
Citat:
Ursprungligen postat av M.Saxlind
Säker på det och har du någon källa där man kan läsa mer om det (Wikipedia nämner inget sånt)?
Källan kommer från det forum för larvande som Girkin är medlem i sedan åratal tillbaka, exakt vart kan säkerligen någon med tid leta fram, annars är ju bilden på Girkins partner ett rätt talande exempel. Jag har postat den för ett par dagar sen här i forumet, så du kan kika på den.

Citat:
Kan du nämna några av de högst uppsatta judarna bland separatisterna (säger inte att du har fel, utan vill veta hur det ligger till)?
De judar som man orkat leta upp finns även de nämnda här i forumet.

Citat:
Förövrigt har ju allt du nämner sina motsvarigheter på den ukrainska sidan:

Lyashko m.fl. är väl anklagade för att vara homosexuella.

Att säga att många judar sitter eller har suttit på viktiga positioner i Ukraina sedan regimskiftet är ju en underdrift.

Aleksandr Muzytjk mördades väl också av "sina egna": https://www.nordfront.se/en-av-hogra-sektorns-ledare-mordad-av-polis.smr

Om du nu tycker att sakerna du nämner om separatisterna är dåliga, borde du inte då också se samma fenomen på den ukrainska sidan som problematiska och förkastliga?

Det verkar inte heller som att det bara finns två positioner i konflikten (pro-Putin och separatisterna eller anti), utan de ryska nationalisternas "tredje position" eller vad man ska kalla det verkar ju vara att Putin och vissa "separatister" är fiender då de är mer federalister än separatister (de vill behålla utbrytarrepublikerna kvar i den ukrainska statsbildningen för att behålla inflytande över den, medan de ryska nationalisterna vill separera från Ukraina). Alltså finns det kanske fler än två ben och man behöver då inte välja det ukrainska bara för att det separatistiska benet visar lite tecken på infektion.
Jag har nog aldrig sagt att jag slåss för någon regering utan har varit tydlig med att jag slåss emot separatister.

Mordet på Muzytjk anses ha sin grund i en maktkamp, vilket är otroligt illa men samtidigt så vette fan om det inte var lika bra att han strök med. Hans övergrepp på ryska soldater hade säkerligen fortsatt i kriget här i Ukraina och dylikt behöver vi inte mer av.

Den där tolkningen om separatistiska nationalister stämmer nog inte riktigt med världsbilden riktigt, senast häromdagen så öppnade Givi från Donetsk upp för ett samarbete, som är liknande den vi ser på förhandlingsbordet och vi får väl ändå anse att Givi räknas till en av de främsta i DNR. Givi gav även Ukrainska nationalister en inbjudan att gå med honom och rikta vapnen mot Kiev, om det är en ärlig uppmaning återstår väl att se.

/Micke
Citera
2015-01-06, 10:12
Medlem
M.Skillts avatar
En något mer djupgående inlägg om DNR

https://niqnaq.wordpress.com/2014/12/14/worth-observing-the-actual-mossad-agent-inside-the-dnr-pseudo-govt/

/Micke
Citera
2015-01-06, 15:04
Medlem
Citat:
En något mer djupgående inlägg om DNR

https://niqnaq.wordpress.com/2014/12/14/worth-observing-the-actual-mossad-agent-inside-the-dnr-pseudo-govt/

/Micke

Inte bara i Ukraina, utan även på andra sidan konflikten i republiken DNR så ökar nu judarna sitt politiska inflytande.

Du har direkt skuld i detta genom ditt agerande som nyttig idiot. Inser du verkligen inte det?
När ska polletten trilla ner Micke?

Du är Golem.

Från Wikipedia
I Psaltaren 139:16 i Bibeln förekommer ordet גלמי, som på jiddisch uttalas goylem, och refererar till ett embryotillstånd, ett råmaterial eller en ofärdig substans. I Mishna används termen om en okultiverad person. På liknande sätt används begreppet idag ofta som en metafor för en obetänksam slusk eller en person som står under någons kontroll. På jiddischslang är golem en förolämpning för någon som är klumpig och trög.
Citera
2015-01-06, 15:23
Medlem
M.Skillts avatar
Citat:
Ursprungligen postat av -Early.Cuyler-
Inte bara i Ukraina, utan även på andra sidan konflikten i republiken DNR så ökar nu judarna sitt politiska inflytande.

Du har direkt skuld i detta genom ditt agerande som nyttig idiot. Inser du verkligen inte det?
När ska polletten trilla ner Micke?

Du är Golem.

Från Wikipedia
I Psaltaren 139:16 i Bibeln förekommer ordet גלמי, som på jiddisch uttalas goylem, och refererar till ett embryotillstånd, ett råmaterial eller en ofärdig substans. I Mishna används termen om en okultiverad person. På liknande sätt används begreppet idag ofta som en metafor för en obetänksam slusk eller en person som står under någons kontroll. På jiddischslang är golem en förolämpning för någon som är klumpig och trög.
Jag har hört det ett tag nu När jag någonsin blir klar med min bok så ska jag i samband med detta släppa de brev jag fått från två frivilliga i Novorussiya där det detaljerat förklaras hur materiel skickas, hur ordersedlar behandlas, vart baser för träningsläger ligger eller låg, hur och när olika soldater skickas in i Ukraina och vart de kom från. Det här är alltså inte ett brev utan flera brev under en längre tid med underrättelser från Novorussiya, så jag utgår helt enkelt ifrån att jag har en bättre överblick än dig i det här fallet, trots alla läckra bloggar där proffs sitter och spekulerar utan att någonsin besökt vare sig Ukraina eller Novorussiya.

/Micke
Citera
2015-01-06, 17:54
Medlem
Citat:
Jag har hört det ett tag nu När jag någonsin blir klar med min bok så ska jag i samband med detta släppa de brev jag fått från två frivilliga i Novorussiya där det detaljerat förklaras hur materiel skickas, hur ordersedlar behandlas, vart baser för träningsläger ligger eller låg, hur och när olika soldater skickas in i Ukraina och vart de kom från. Det här är alltså inte ett brev utan flera brev under en längre tid med underrättelser från Novorussiya, så jag utgår helt enkelt ifrån att jag har en bättre överblick än dig i det här fallet, trots alla läckra bloggar där proffs sitter och spekulerar utan att någonsin besökt vare sig Ukraina eller Novorussiya.

/Micke

Vad spelar det för roll?

Hur skulle det på något sätt påverka den rådande situationen där judar nu närmast har total kontroll över politiken i Ukraina?

Undrar du aldrig varför demonstrationerna inte blåstes av när Viktor Janukovitj annonserade nyval?
Inte ens det faktum att han lämnade skutan och flydde landet kunde få aktionen att blåsas av. Snarare trappades den upp.

Varför var det nödvändigt att börja hetsa mot etniska ryssar i det läget? Man hade ju allt i en liten ask i princip. (Sett ur Ukrainsk nationell/patriotisk synvinkel)

Ett perfekt läge för ett nytt mer självständigt och kanske på sikt mygelfritt Ukraina genom ärliga val kunde man ju tycka.

Läget var dock inte alls bra ur judisk synvinkel. De skulle aldrig nå makten där och då genom allmänna val. Det förstod dem direkt då deras representanter Julia Tymosjenko och Vitali Klitschko blev utbuade på självaste Maidan.

Istället så drog idioterna i Högra Sektorn(fake-nationalister??) igång kalabaliken med sin skenmanöver mot ryssar och Ryssland.

Judarna fick i med detta det tillfälle/andrum man behövde för att kunna tillsätta en interimsregering för att på riktigt förbereda ett övertagande av Ukraina genom att manövrera bort alla politiska hot i Verhovna Rada(parlamentet) och vaska fram den nya ledaren som blev Petro Poroschenko( fd Valtsman) jude, numera konvertit till katolicism.

Har allt det här gått dig förbi? Hur många har inte dött för det här. Stridande som civila. Vuxna som barn. Är det värt det tycker du, med tanke på vilket håll utvecklingen har gått?
Citera
2015-01-06, 18:36
Medlem
NixYOs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av -Early.Cuyler-
Judarna fick i med detta det tillfälle/andrum man behövde för att kunna tillsätta en interimsregering för att på riktigt förbereda ett övertagande av Ukraina genom att manövrera bort alla politiska hot i Verhovna Rada(parlamentet) och vaska fram den nya ledaren som blev Petro Poroschenko( fd Valtsman) jude, numera konvertit till katolicism.
Källa på det där? Av vad jag kan läsa mig till så är han en ortodox-kristen marrano:

http://www.spiegel.de/international/europe/profile-of-petro-poroshenko-in-the-run-up-to-the-ukraine-elections-a-970325-2.html
Citat:
There's much to suggest the chocolate magnate might be the kind of person capable of developing positive relations with Russian President Vladimir Putin. Poroshenko is acquainted with Moscow's top politicians, he's a friend of the Russian ambassador to Ukraine and, as an Orthodox Christian, he often makes pilgrimages to Russian monasteries.

Hans namn stavas förövrigt »Petro Porosjenko« på svenska.
Citera
2015-01-06, 22:11
Medlem
[quote=NixYO|51769554]Källa på det där? Av vad jag kan läsa mig till så är han en ortodox-kristen marrano:
QUOTE]

http://storage1.censor.net.ua/images/0/3/d/b/03dbae5a62b812e428095ce9e6ba9a43/original.jpg

Du har rätt. Rysk-orthodoxa kyrkan verkar det vara som han tillhör. Ville minnas att det var Ukrainsk-Katolska kyrkan men jag mindes tydligen fel. Han lanserar sig som hängiven kristen och bär tydligen ofta med sig kors som han gärna visar upp i offentliga sammanhang. I min bok är han dock 100% crypto-jude.

Här är en artikel som ger en liten annorlunda bild än man är van att få se på nätet gällande den glada chockladbagaren.

http://www.strategic-culture.org/news/2014/05/24/weapons-prostitutes-drugs-things-poroshenko-associated-with.html
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in