Citat:
Ursprungligen postat av
EATCHILDREN
Jag struntar i pulldownsen, jag pratar endast om ditt argument om pushdowns som bröst/axel/tricepsövning.
Ingen styrkelyftare? Som jag känner eller vad pratar du om nu?
Men herre jävlar.. vad fyller det för funktion att träna pushdowns progressivt med mål att öka ditt 1M i just pushdowns? Det jag saknar i läsförståelse saknar du i vett och sunt förnuft.
Jag skiten i att du ser isolationsövningar som styrkeövningar, du får jättegärna göra det. Men då det som sagt inte fyller någon funktion för en styrkelyftare (eller för någon överhuvudtaget?) att använda isolationsövningar som det så kommer vi inte komma någonstans här.
Ja det gör han absolut, men när hans ord kommer ut ur din mun har de noll betydelse. Då du inte förstår vad han menar och tolkar det själv.
Vadå mitt argument? Har ju inte sagt att det är en bröst/axel/tricepsövning. Du sätter ju ord i min mun.
Hade du haft läsförståelse skulle vi inte behöva diskutera det här.. Ja, styrkelyftaren i videon. Som jag skrev i stycket innan. Är han inte styrkelyftare? Gå tillbaka och ta en titt.
Ja? Har jag sagt något annorlunda? Förstår inte varför du gnäller.
De enda jag sa var att en isolationsövning, när man lyfter tungt, likt videon så blandas andra muskler in. I pushdowns är det t.ex. bröst axlar samt triceps förstås. Kan du inte det här?
Då är det en
styrkeövning. Inte i din benämning, ryck, böj, marklyft, press och så vidare... Det fattar jag, måste du dra upp din autism??