Citat:
Ursprungligen postat av
Kohen
Men varför säger du något sånt som att du kan hitta kriminella bland terrorister, t ex att de håller på med barn och kvinnohandel, speciellt med tanke på att Bernad inte är terrorist sympatisörer, och att du inte tycker att FSA är terrorister?
Skärp dig och försök hänga med. Du snackar om FSA, varken jag eller bernard har snackat om FSA. Jag har inte sagt något om FSA när jag hoppade på bernards inlägg om barnamördaren, verkligen inte att de inte skulle vara terrorister.
Citat:
FSA består av avhoppade soldater ur SAA som vägrade skjuta oskyldiga människor under demonstrationerna år 2011, och de finns.
Så gulligt det låter, det är inte ens i närheten av hela sanningen såklart.
Citat:
Avhoppare må finnas, men FSA existerar och är Syriens största problem i inbördeskriget.
De flesta har lämnat det patetiska FSA och gått med i IF och ISIS. FSA är inte "Syriens största problem".
Citat:
Det här är så typisk dig, du motsäger dig själv alltså. Först gjorde du klart att FSA inte är terrorister men nu beskriver du dem som terrorister.
Vad F snackar du om, det är du som tramsar om FSA.
Citat:
Jag gjorde sökningen och det jag fick fram var tvivelaktiga uppgifter från regimvänliga PressTV och liveleak - där man sällan vet vad som är vad. Med andra ord får du komma med bättre källor.
Alla terroristgrupper har begått mer och mindre allvarliga övergrepp mot kvinnor och barn. Mord, våldtäkter, kidnappningar och människohandel. Vilken grupp de säger sig tillhöra för stunden är ointressant.