Utan Jocke hade det blivit storstryk, eller kanske inte. Frölunda är inte bra på att omsätta spelövertag i mål. Bra fart på läktaren dock och många (asfulla) Leksingar på plats.
Jag noterade samma sak. Alla Göteborgare var spiknyktra och skötte sig helt perfekt. Efter matchen agerade de trafikvärdar och taxiverksamhet för de som ville hem. Krogarna på stråket stängde då det inte kom en enda Göteborgare och för att de nekade alla fulla Leksingar...
Men jag förstår att du inte förstår. I ditt clown-lag kan man komma och gå lite som man vill.
Självklart kan man komma och gå som man vill i Leksand eftersom de tillhör en av landets två högsta serier tillsammans med övriga 25 clownlag, till exempel HV71.
Fast de är väl med i cirkussammanslutningen de också. Ishockey har blivit en sport mellan olika främlingslegioner.
Precis.
Citat:
Ursprungligen postat av m4tt145
Haha ojdå, humorn är stor när någon som hejar på HV kallar ett annat lag för clown-lag Fortsätt så!
Sedan kan du ta och lära dig hur det fungerar runtom i Europa, seriöst, hur länge har du följt hockey?
Hehe, fniss, hihi..
Jag skiter väl i andra ligor. Sedan grundar jag inte mitt uttryck enkom i att (mittundersäsong) Granak lämnar. Utan allt annat skit som händer runt ligan.
Därav, Cirkus-SHL.
Senast redigerad av Emba 2015-01-04 kl. 21:39.