Citat:
Ursprungligen postat av
Biqqus
Men alltså, scriptsen gör ingenting för spelet.. 15 insecs är inte ett problem för mig eftersom jag mainar lee, jag kan snubben utan och innan.. vart har jag ens insinuerat att jag använder scripts som altererar spelet i sig? du är så otroligt fientligt inställd gentemot mig att du är förblindad.
Och du, oroa dig inte.. vi ses nog i högre elo sinom tid, när jag fått fått bort min rank restriction.

Fast då hade du ju inte ens pratat om script i den här tråden - eller hur? Du har frågat sen tidigare "Har någon inbjudan till L#?" - vilket är ett utav programmen som folk som scriptar använder sig utav och som är fusk-program. Hah, så har börjat maina lee också nu? Hade du varit så bra på Lee sin att du faktiskt gör 15 insec's per match utan script så hade du inte varit i silver 1 heller snarare i en mycket högre divison men jag antar dina beslut ingame inte är dom bästa (eftersom du är ny till spelet med) så kommer du inte bli diamond, sorry mannen.
Läs mina citat så förstår du attdu insinuerat att du scriptar ingame - nej windows klockan eller spotify script är knappast något du borde ha tatt i den här tråden (hur kan du ens se dom som hjälpmedel?)
Citat:
Ursprungligen postat av
gurka5OO
Du, du har insinuerat att du använder skrips som påverkar spelet.
"Jag gör typ 15 insecs per match och stompar hejvilt, men det är ingen som märker det.. inte ett "wp" eller någonting, scriptar förvisso men det vet ju inte dessa gossar om."
Det fetstilta ger ett starkt intryck av att du använder otillåtna hjälpmedel. Om du bara hade använt dessa oskylldiga spotify och klock-skripten, så hade du ju inte behövt ta med det i inlägget då det inte har någon påvärkan på spelet.
"Skriptar förvisso". Antingen så ljuger du eller så skriver du otroligt klumpigt.
Jag håller med dig MEN på sättet han har skrivit under hela tiden han har varit i den här tråden (Han blev till exempel level 30 den 11 november & silver 5) så tycker jag det är ganska självklart - för mig iaf - att han scriptar med fusk-program och inte sina spotify & klock script's. Tror inte ens han hade försökt försvara sig ifrån första början om han enbart hade haft spotify & klock scripts (Hur kan man ens tycka det är likvärdigt som att läsa en guide på mobafire?).
Nu har väl det här spårat ut lite så jag tänker la inte svara mera angående scripts, men snälla - scriptar du så behöver du verkligen inte skryta här inne, ingen blev impad utav att du gör 15 lee sins eller kan 1v5 men ändå suger balle.
Angående runepages har jag 20 stycken jag med, använder dock ungefär fem stycken beroende på vilka gubbar jag vill specificera mig på (Ryze sida & Yasuo sida bland annat har jag).