Citat:
Ursprungligen postat av
Biqqus
Jag tror inte riktigt du förstått innebörden av scripting.. jag använder mig inte av något jävla superscript som dodgar spells och spelar min hjälte.
Jag har två, ett som visar mig windowsklockan och ett annat som gör att jag kan byta musik i spotify utan att tabba ner.. är du avundsjuk eller vad är det frågan om? :P
Vill väl att ni ska berätta för mig när man får spela med folk i samma klass.. det här är nämligen väldigt tråkigt.
Alltså, jag vet inte om du inte kommer ihåg vad du skriver eller om du tror att det du skriver försvinner men i dina senaste inlägg så har du indirekt berättat att du använder scripts (Och nej inga jävla windows scripts) som hjälper dig att spela din gubbe, där du tyvärr har försagt dig lite;
Citat:
Jag gör typ 15 insecs per match och stompar hejvilt, men det är ingen som märker det.. inte ett "wp" eller någonting, scriptar förvisso men det vet ju inte dessa gossar om.
Citat:
Äh, det är ju bara ett litet hjälpmedel i stil med att läsa en guide på mobafire.
Nej, jag är inte avundsjuk utan jag är bara arg för det är precis såna spelare som du som förstör lol - scripting är verkligen inte något som är "okej" eller så, det är ett fusk. Ska du fuska så behöver du verkligen inte skryta över hur duktig du är - det är ju inte ens du som spelar.
Jag hoppas du för guds skull stannar kvar i låg elo så vi i den högre elon slipper spela emot fuskare som tror dom är bra.