2015-01-04, 02:28
Medlem
Tyrolerhatts avatar
Citat:
Ursprungligen postat av IamNotMurican
Har fyllt alla 20 för olika roller och matchups

Satan, vilken elo?
Citera
2015-01-04, 02:53
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Tyrolerhatt
Satan, vilken elo?

Ligger i lägre Plat atm
Citera
2015-01-04, 03:08
Medlem
PrinceMeandors avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Tyrolerhatt
Hur många runepages har ni?

Jag har 3. ADC,AP och AD-jungle

Har bara 3 just nu. APC, ADC, Tank. Skulle behöva en till med attack speed för AD djunglare men det kostar ju en massa IP.
Citera
2015-01-04, 12:34
Medlem
irkens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Biqqus
Men alltså, scriptsen gör ingenting för spelet.. 15 insecs är inte ett problem för mig eftersom jag mainar lee, jag kan snubben utan och innan.. vart har jag ens insinuerat att jag använder scripts som altererar spelet i sig? du är så otroligt fientligt inställd gentemot mig att du är förblindad.

Och du, oroa dig inte.. vi ses nog i högre elo sinom tid, när jag fått fått bort min rank restriction.
Fast då hade du ju inte ens pratat om script i den här tråden - eller hur? Du har frågat sen tidigare "Har någon inbjudan till L#?" - vilket är ett utav programmen som folk som scriptar använder sig utav och som är fusk-program. Hah, så har börjat maina lee också nu? Hade du varit så bra på Lee sin att du faktiskt gör 15 insec's per match utan script så hade du inte varit i silver 1 heller snarare i en mycket högre divison men jag antar dina beslut ingame inte är dom bästa (eftersom du är ny till spelet med) så kommer du inte bli diamond, sorry mannen.

Läs mina citat så förstår du attdu insinuerat att du scriptar ingame - nej windows klockan eller spotify script är knappast något du borde ha tatt i den här tråden (hur kan du ens se dom som hjälpmedel?)
Citat:
Ursprungligen postat av gurka5OO
Du, du har insinuerat att du använder skrips som påverkar spelet.

"Jag gör typ 15 insecs per match och stompar hejvilt, men det är ingen som märker det.. inte ett "wp" eller någonting, scriptar förvisso men det vet ju inte dessa gossar om."

Det fetstilta ger ett starkt intryck av att du använder otillåtna hjälpmedel. Om du bara hade använt dessa oskylldiga spotify och klock-skripten, så hade du ju inte behövt ta med det i inlägget då det inte har någon påvärkan på spelet.

"Skriptar förvisso". Antingen så ljuger du eller så skriver du otroligt klumpigt.

Jag håller med dig MEN på sättet han har skrivit under hela tiden han har varit i den här tråden (Han blev till exempel level 30 den 11 november & silver 5) så tycker jag det är ganska självklart - för mig iaf - att han scriptar med fusk-program och inte sina spotify & klock script's. Tror inte ens han hade försökt försvara sig ifrån första början om han enbart hade haft spotify & klock scripts (Hur kan man ens tycka det är likvärdigt som att läsa en guide på mobafire?).

Nu har väl det här spårat ut lite så jag tänker la inte svara mera angående scripts, men snälla - scriptar du så behöver du verkligen inte skryta här inne, ingen blev impad utav att du gör 15 lee sins eller kan 1v5 men ändå suger balle.

Angående runepages har jag 20 stycken jag med, använder dock ungefär fem stycken beroende på vilka gubbar jag vill specificera mig på (Ryze sida & Yasuo sida bland annat har jag).
Senast redigerad av irken 2015-01-04 kl. 12:50.
Citera
2015-01-04, 13:03
Medlem
Forumistens avatar
Att scripta och vara fast i Silver är ju bara patetiskt....
Själv är man i Diamond utan fusk.

Någon som anser att AP-Mages på bot är brutalt obalanserat?

Någon mer än jag som tycker att LB behöver en riktig nerf?
Mötte en med 124 AP som med sin kombo gjorde 800+ dmg, körde ADC men fortfarande sinnessjukt.
Support LB ska det tilläggas.
Citera
2015-01-04, 13:06
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Forumisten
Att scripta och vara fast i Silver är ju bara patetiskt....
Själv är man i Diamond utan fusk.

Någon som anser att AP-Mages på bot är brutalt obalanserat?

Någon mer än jag som tycker att LB behöver en riktig nerf?
Mötte en med 124 AP som med sin kombo gjorde 800+ dmg, körde ADC men fortfarande sinnessjukt.
Support LB ska det tilläggas.

Jag hatar LB, assasin mages är de mest broken champs i spelet enligt min mening. LB, Ahri, Kassadin och Fizz önskar jag att de tog bort ur spelet.
Citera
2015-01-04, 13:33
Medlem
Har lite frågor nu angående om varför jag jävligt ofta dippar upp och ner i mina games. När jag spelar ranked team med kompisar så kan jag ställas mot Diamond/Platinum spelare botlane (spelar adc) och jag som för tillfället är silverspelare kan vinna enkelt mot dessa. De gånger jag mött brons så vinner jag också oftast rätt enkelt även om de finns de gånger man torskat sin lane.

Hur som helst så var jag i guld tidigare men när jag bytte till EU West från EU NE fick jag börja i silver 2 igen. Gick snabbt upp till silver 1 men har efter en lång tid där nu gått ner hela vägen till Silver 3. Och nu går det så sjukt upp och ner i gamesen... Ett game kan jag gå 15/3 och bra farm och i nästa kan jag sluta på 5/13 och värdelös farm.. Vad beror detta på? Kan knappast tro på att nivån på spelarna jag mött varit olika utan att de varit ungefär samma nivå bara att jag spelat fruktansvärt mycket sämre.

Mina 3 main ADcs för tillfället är Ezreal, Vayne och nu på senare tid har de gått nå sjukt bra med Varus så har spelat han ganska mycket också. Vilken tycker ni personligen är den starkaste Ad carryn just nu för att climba? Kan spela de flesta ad carrys egentligen så vore bra att veta så ska jag ge den champen ett försök
Citera
2015-01-04, 14:16
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Pojkspolingeeen
Har lite frågor nu angående om varför jag jävligt ofta dippar upp och ner i mina games. När jag spelar ranked team med kompisar så kan jag ställas mot Diamond/Platinum spelare botlane (spelar adc) och jag som för tillfället är silverspelare kan vinna enkelt mot dessa. De gånger jag mött brons så vinner jag också oftast rätt enkelt även om de finns de gånger man torskat sin lane.

Hur som helst så var jag i guld tidigare men när jag bytte till EU West från EU NE fick jag börja i silver 2 igen. Gick snabbt upp till silver 1 men har efter en lång tid där nu gått ner hela vägen till Silver 3. Och nu går det så sjukt upp och ner i gamesen... Ett game kan jag gå 15/3 och bra farm och i nästa kan jag sluta på 5/13 och värdelös farm.. Vad beror detta på? Kan knappast tro på att nivån på spelarna jag mött varit olika utan att de varit ungefär samma nivå bara att jag spelat fruktansvärt mycket sämre.

Mina 3 main ADcs för tillfället är Ezreal, Vayne och nu på senare tid har de gått nå sjukt bra med Varus så har spelat han ganska mycket också. Vilken tycker ni personligen är den starkaste Ad carryn just nu för att climba? Kan spela de flesta ad carrys egentligen så vore bra att veta så ska jag ge den champen ett försök

Jag tror inte det är ovanligt, silver 1 är nog den division jag behövde längst på mig att klättra ur. Tror det är väldigt vanligt att man fluktuerar upp och ner i sina prestationer där, eftersom ens lagkamrater är av väldigt varierande skicklighetsnivå.

Vad gäller adc är de allra starkaste Corki och Graves följt av Lucian och Vayne.
Citera
2015-01-04, 14:25
Medlem
Forumistens avatar
Citat:

Som ADC main sen S1 så tycker jag att du bör ge upp Ez för Corki eller Graves, tycker personligen att Ezreal är för svag, alldelles för dåliga base stats. Med det sagt tog jag 550 ELO med Ez på 2 dagar S2, han var dock i en helt annan fas under den tiden.
Citera
2015-01-04, 14:39
Medlem
Getings avatar
Citat:

känner igen det där jag med, det är även sällan matcherna är jämna, brukar snarare sluta 30-10 än 15-15 tex.

Lucian brukar vara ganska smidig att få fart på när jag supportar, ju aggresivare som support, desto bättre brukar det gå när man föder upp honom.
Citera
2015-01-04, 14:52
Medlem
Kombinations avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Forumisten
Som ADC main sen S1 så tycker jag att du bör ge upp Ez för Corki eller Graves, tycker personligen att Ezreal är för svag, alldelles för dåliga base stats. Med det sagt tog jag 550 ELO med Ez på 2 dagar S2, han var dock i en helt annan fas under den tiden.
Ezreal måste ju dock ha fått några buffs nyligen? Har sett att de pickade honom flertalet gånger vid IEM för nån vecka sen. Har inte spelat på typ en månad så hänger inte med längre riktigt.
Citera
2015-01-04, 19:52
Medlem
Aviarts avatar
Citat:
Ursprungligen postat av TheReef
jag brukar ge fan i o köra support för jag tänker inte vara nåns bitch i 40 min, fundera på det du med

Varför får jag en känsla av att du är en "Mid top or troll!!!!!!!!!!!" Spelare.... Att supporta är rätt kul om man har fått kläm på en hyfsad support. Vara någons bitch? Slyna snälla...... Supporten är en så stor del i gamet att det kvittar om du har en överfed laner, har inte supporten gjort sitt jobb botlane och wardar, pingat, räddat sin adc 10273638929 gånger och roamat Mid ett par tre gånger så äre kört. Supporten är där för att skydda sin adc, även från sig själv. Du låter mer som en väldigt väldigt salty spelare som gärna blamear supporten.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in