Citat:
Ursprungligen postat av
AzorAhai
Fair enough.
Mest ute efter lite tidsfördriv så då får det bli att börja med Diablo 3 igen. WOW känner jag mig inte lika lockad av längre så.
Crusader blir det!
Jag lirar fortfarande, har ett antal tusen timmar nedlagda.
Dock, så är det svårt att säga hurvida en expansion som RoS är värd pengarna eller inte. I slutändan så farmar du samma mobs som du gör innan
Att rekommendera ett spel som Shadow of Mordor, Dragon Age osv är lätt, storyn, miljöerna är enorma. Att rekommendera D3 är svårare då jag tror att endast en viss typ av spelare uppskattar det repetitiva i D3
Edit:
Citat:
Ursprungligen postat av
ImWorthless
Är på jakt efter nytt vapen, kör en 24xx DPS 1h just nu utan några speciella secondary attributer.
Har en Maximus som säkert skulle funka bra, men blir lite strul med annan gear då för att bibehålla Damage osv.
Men men, rom byggdes inte på en dag, så det är bara att jaga mera
Som Eaz skrev, Magefist är för bra för att bytas bort, 20 Fire, 705 Int, 6 AS, 50 CD, 9 CC..
Min Magefist, 20 Fire, 717 Int, 5 AS, 50 CD, 10 CC. Vill liksom inte byta bort den.
Cindercoaten är trevlig också, dels pga firedmg, men även pga cost reduction (även om jag behöver en bättre cinder så jag kan rolla in blizzard)