Citat:
Ursprungligen postat av
Tony_Tedeschi
Absolut är det starka preparat men man får även tänka på att man doserar betydligt lägre än kvinnorna som har cancer(vanlig dos 1mg ED Adex upp till 5 år). Att kontrollera sitt östrogen är förmodligen det viktigaste under en kur tillsammans med pct och det går inte utan en AI. Har man valt att kura så bör man känna till det och inte förkasta och enbart gå på känsla, utvecklar man gyno så återstår enbart operation(dock finns det värre biverkningar av högt östrogen). Finns faktiskt en hel del personer som får gyno enbart av TRT (känner två) samtidigt som det finns andra som går över grammet utan några konstigheter.
En annan viktig parentes är att om man valt att ligga på höga doser och olika preparat så får man vara beredd på att det blir slitsamt för kroppen oavsett vad. Sunt förnuft är något man alltid bör ha med sig under resan.
Njaaa... Bara för att en 1mg adex ed är en vanlig medicinsk dos så betyder det ju inte att den är en nyttig dos och ligga på... Vad är den medecinska dosen anadrol för kvinnor och män, 200mg ed i minst 6mån lr nåt sånt...
AI:s har sin roll absolut men JAG tycker att klarar man sig utan så bör man köra utan...
(om man inte ska tävla och bli hård osv)
Jag har aldrig behövt AI förr, men jag verkar bli känsligare för gynno...
Först kom det vid 1500mg ew och nu i höstas redan vid 1g ew...
Så jag kommer köra det när testot ska upp, men så länge jag ligger på 500mg ew har inte AI:s nåt i min kur o göra...
Jag kör ju redan med tren, t3, dbol, och roaccutan. Tycker det räcker med medeciner...
Tänker jag fel?