2014-12-28, 19:03
Avslutad
Citat:
Ursprungligen postat av karmastraffardig
Kan någon hjälpa mig med min fråga?

Du ska fortsätta sticka för du vill ha jämna nivåer eller hur? En förkylning går över på några dagar och då kan du vila.
Citera
2014-12-28, 20:10
Medlem
Samaelssons avatar
Citat:
Ursprungligen postat av qdqdq
Kör man in kanylen ordentligt är det väldigt liten risk, sätter man subQ då kommer effekten långsammare. Man behöver inte överdriva aspireringen heller, det räcker att trycka löst på kolven med tummen, om du är i en ven så går det hur lätt som helst att dra upp blod i sprutan. Låt säga att du nu mot förmodan skulle hamna i en ven, vad tror du händer om du drar hårt i kolven? Jo hela sprutan fylls med blod och din olja blir förstörd obrukbar.

Njae, du måste suga igenom oljan som redan är i kanylen först o kör du då galenica så e de trögt även om de inte e en stor mängd.

När ja sätter på ställen som e svåra att aspirera på brukar ja trycka in liiiiite lite o sen vänta en halv minut sisådär.

Har ja inte börjar hosta borde ja inte träffat någon ven.
Citera
2014-12-28, 21:01
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av Tony_Tedeschi
Du ska fortsätta sticka för du vill ha jämna nivåer eller hur? En förkylning går över på några dagar och då kan du vila.
Jag har varit förkyld sen förra lördagen. Har missat stickdagen med 2 dagar nu. Har ingen aning om jag borde sätta imorgon, eller väntat tills jag blir helt frisk för detta var verkligen annorlunda än andra gånger jag varit förkyld och riktigt jävla irriterande.
Citera
2014-12-29, 00:21
Medlem
sirskillalots avatar
någon som har erfarenhet av apoteksbodens nolva... jag förbereder mig för min första kur... de som jag tycker verkar konstigt är att de är vit blåa kapslar, trasiga kapslar... ser helt enkelt ut som något man bara slagit ihop sådär men de kanske är så de ser ut med underground labs vad vet jag?

min första kur kommer bestå av Turinabol och ev en kombo med testo

om jag enbart ska köra turinabol tänkte jag lägga mig på runt 75mg

jag vet dock inte hur jag ska kombinera teston och OTn på ett bra sätt t.ex vilken dos av varje som är lämplig, gjorde lite forskning på internet och fick den uppfattningen att testo ska kombineras med OT för ett anständigt resultat.
Tacksam för svar
Citera
2014-12-29, 09:31
Medlem
HeadOfBoos avatar
Citat:
Ursprungligen postat av sirskillalot
någon som har erfarenhet av apoteksbodens nolva... jag förbereder mig för min första kur... de som jag tycker verkar konstigt är att de är vit blåa kapslar, trasiga kapslar... ser helt enkelt ut som något man bara slagit ihop sådär men de kanske är så de ser ut med underground labs vad vet jag?

min första kur kommer bestå av Turinabol och ev en kombo med testo

om jag enbart ska köra turinabol tänkte jag lägga mig på runt 75mg

jag vet dock inte hur jag ska kombinera teston och OTn på ett bra sätt t.ex vilken dos av varje som är lämplig, gjorde lite forskning på internet och fick den uppfattningen att testo ska kombineras med OT för ett anständigt resultat.
Tacksam för svar

Ja, UG-tillverkade tabbar, kapslar osv är ett lotteri, men om du köper från en känd shop brukar dom ersätta dig ifall det är något fel. Oftast funkar skiten, men imho också ofta underdoserad. Har aldrig testat något av den shoppen, pratar bara generellt. Och tipset jag hade gett är att kötta på med testo och skippa sminket (OT).
Citera
2014-12-29, 20:10
Medlem
testo/deca fråga

Planen är att gå på en testo e kur om ca 1 månad. 500mg e5d hade jag tänkt i 15 veckor.
Brukar få lite problem med mina axlar/leder när jag ligger i hård träning, så tänkte kanske slänga in lite deca och köra samtidigt fast bara 100mg e5d i 15v, vad tror folk om det bra/dåligt?
Citera
2014-12-29, 20:12
Avslutad
Citat:
Ursprungligen postat av hellas77
Planen är att gå på en testo e kur om ca 1 månad. 500mg e5d hade jag tänkt i 15 veckor.
Brukar få lite problem med mina axlar/leder när jag ligger i hård träning, så tänkte kanske slänga in lite deca och köra samtidigt fast bara 100mg e5d i 15v, vad tror folk om det bra/dåligt?

Problemen försvinner inte med deca dom läggs bara på is och återkommer när du kliver av.
Citera
2014-12-29, 22:36
Medlem
AbE-s avatar
Hej har en liten fråga.

Vet inte exakt vad det var jag testade förut, om det var ryssfemmor eller oxar eller nått. Tabletternakapseln och själva tabletterna såg ut något som det här med typ thailändsk text. Sen när man väl la av med det så blev allt man tränat upp som vatten och försvann på en gång... hur som helst lyder min fråga såhär, vet någon vad det var jag tog tidigare och vad finns det för liknande produkter idag som förhoppningsvis är nyare, modernare, bättre och med mindre biverkningar?
Citera
2014-12-29, 22:38
Avslutad
Citat:
Ursprungligen postat av AbE-
Hej har en liten fråga.

Vet inte exakt vad det var jag testade förut, om det var ryssfemmor eller oxar eller nått. Tabletternakapseln och själva tabletterna såg ut något som det här med typ thailändsk text. Sen när man väl la av med det så blev allt man tränat upp som vatten och försvann på en gång... hur som helst lyder min fråga såhär, vet någon vad det var jag tog tidigare och vad finns det för liknande produkter idag som förhoppningsvis är nyare, modernare, bättre och med mindre biverkningar?

Dianabol. Biverkningarna är som alltid individuellt så det är bara tuta på och utvärdera.
Citera
2014-12-29, 22:41
Medlem
AbE-s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Tony_Tedeschi
Dianabol. Biverkningarna är som alltid individuellt så det är bara tuta på och utvärdera.

Aha okej tack för hjälpen, sista följdfråga .. tillverkningen osv har inte förbättrats så att det blivit "säkrare" med tiden? kanske är en dum fråga egentligen men skadar inte o fråga om det utvecklats något bättre på sistone, något bra märke som man bör hålla koll på så man inte tar vad som helst
Citera
2014-12-29, 22:41
Bannlyst
Privet Comrades!

Någon som vet om Apoteksboden har lagt ner? Sidan funkar inte längre.
Citera
2014-12-29, 22:54
Avslutad
Citat:
Ursprungligen postat av AbE-
Aha okej tack för hjälpen, sista följdfråga .. tillverkningen osv har inte förbättrats så att det blivit "säkrare" med tiden? kanske är en dum fråga egentligen men skadar inte o fråga om det utvecklats något bättre på sistone, något bra märke som man bör hålla koll på så man inte tar vad som helst

Det man kan göra är att försöka hitta en shop eller person som säljer kvalitativa produkter. Köp aldrig av babben på gymmet eller pundaren på torget.

Citat:
Ursprungligen postat av RyssensBror
Privet Comrades!

Någon som vet om Apoteksboden har lagt ner? Sidan funkar inte längre.

Skicka mail: Apoteksboden@countermail.com
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in