Citat:
Ursprungligen postat av
Apok
Valve har verkligen sett till att man måste ta objectives och farma mapen innan man kan pusha high-grounds. Tycker att alla turtle hjältar har blivit FRUKTANSVÄRT starka, på grund av denna comeback dota. Hjältar som typ tinker, earthshaker, enigma osv. Hjältar med feta ultis, har sådan sjuk impact på matcherna just nu.
Jag menar 40min in i matchen och man ligger under, teamwipar man motståndarn så tar ju det igen guld som fan. Löjligt tycker jag, väldigt oförlåtande detta spel just nu.
Det är ju verkligen en prövning i uthållighet. Man kan ha ett game som suger men man kämpar på ändå för att ens eget lag är mer "late game" och till slut börjar det andra laget göra misstag och man kan om inte helt så åtminstone närapå teamwipa dem och så vinner man. Är man laget som ledde i början men förlorar på slutet så suger det hårt men är man underdog/comeback lagets så är det en härlig känsla.
Synd bara att matcherna blir så jäkla långa när de är jämna. Hade ett igår natt som gick över 70 minuter, men vi vann så det var värt det.