Citat:
Ursprungligen postat av
Pyronostalgi
Drog ett par av Extremes/Bonnens raketer 28-32mm och blev fan imponerad.
För 10-15 kr styck var dessa över förväntan. Även knallrakterna...inga Zink direkt men ändå!
Då lär man bli nöjd med 42orna imorgon då?

Knallraketerna (Big Bang) är också härliga
Pangar som fan här, men jag ska försöka hålla mig tills 16:00 imorgon när det blir lagligt. Har lite kvar att fixa först