Citat:
Ursprungligen postat av
Koncentrerat
Bronze (för nostalgin. Var jag som övertala Harryb till köpa familjepack med!)
Filma gärna raketerna om du har tid, ork och lust!
Citat:
Ursprungligen postat av
Koncentrerat
Och just det, har även 5 stycken ÄKTA Thunder Kings, från tre olika leverantörer..

Bild?
Citat:
Ursprungligen postat av
racedog
har kört med gips några ggr , även pl400 funkar

Då måste jag köpa det och ha mig. Får kanske göra några hål i kartongen och surra tejp då? Och så lite smältlim i bottnen på pjäserna? Fast det kommer nog gå åt några stavar.
Citat:
Ursprungligen postat av
jcarlberg
Hur ser priserna ut hos 4verkeri efter Nyår?, ska köpa hus snart ute i skogen så sugen på att börja med en hobby ;p.
Antar en del bra priser är bara inför nyår.
Nä, det ska vara samma priser året runt.
Citat:
Ursprungligen postat av
drosar
Okej tack! Blev riktigt sugen på "Salut". Vet du hur det ligger till med återförsäljare för Extremefireworks samt Royal Party?
Tyckte det var väldigt svårt att få fram något vettigt ang. det från deras hemsida..
Var bor du? Man får maila dom om man vill veta det, fast nu lär dom ha fullt upp. Men berätta på ett ungefär var i Sverige du bor så kanske någon i tråden vet.
Citat:
Ursprungligen postat av
fp3
Alla skotten låg fint på botten. Kollade under locket på de större och det är cylindershells. Är det oftast det i tårtor?
Iallafall på Extremes produkter. Deras Salute är likadan, såg det när pappret på shellen var lös på en. Så jag antar det är standard i deras.