2014-12-28, 17:29
Medlem
KungensFrillas avatar
Ok, häromdagen slank jag in på ett ställe med en ensam dam i. Vi pratade mycket och hon sa att hon nyss börjat jobba med massage. Gift med svenne och hade städat tidigare. Hur länge har du masserat då? Två tre veckor, blev svaret Jo jo, det märks tänkte jag. Men jag gillade henne ändå.

Hon körde den där stilen när massösen inte bara teasar paketet utan också tydligt hintar om att man ska börja ta på henne. Hon ställde sig ovanför huvudet och tryckte låren mot mina händer och överkroppen mot mitt huvud. Frillan väntade dock en stund med sina händer, väluppfostrad som han är.

Ok, vill du ha massage där också? Vid det laget hade vi arbetat upp en relation som gjorde att jag ville trissa nybörjarmassösen en aning, så jag frågade om jag fick älska med henne. Nej, det vågade hon inte: Polisen, folk pratar etc. Ok, ett Bj då? Oj! då var hon först tvungen att tänka vad det skulle kosta: 1000, 500, hmm... Det blev det senare, men först fick jag ett par djupa sköna kyssar.

Hon försvann iväg och kom tillbaka med en våt trasa i näven... Ok, då föll poletten ner! Det var alltså det som den gamla tanten från i somras, hon med de lysande ögonen, hade i kikaren! Hon ville alltså ge Frillan ett Bj! Undrar just vem som hade njutit mest av det. Tanten eller jag? Det hade iaf kunnat bli en riktigt kinky upplevelse I klass med Callurs historier faktiskt.
"Burr"

Hur det gick med blåsjobbet och nybörjerskan? Tja, det hade jag kunnat vara utan. Det bästa var faktiskt hennes kyssar. Dom var det drag i vill jag lova.

Eder
Frillan
Senast redigerad av KungensFrilla 2014-12-28 kl. 17:37.
Citera
2014-12-28, 19:26
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av KungensFrilla
Nuu fattar Frillan...

I somras gav jag en gammal thaitant en andra chans att visa vad hon går för. En fb-kompis har ju trots allt sagt sig ha den gamla ruggugglan som favorit. Hade varit där nåt år tidigare och då suttit och snackat med hennes gamle svenne-gubbe i väntan på min tur. Det här stället ligger i den seriösa staden så jag hade inget annat än god massage i skallen. Den gången var tanten gullig i sättet och ville att jag skulle komma tillbaka på måndagen, då en fin thaitjej skulle komma på besök. Tanten lovade att fixa ihop oss

Den här gången när jag kom var hon ensam i lokalen. Hon kom inte ihåg mig. Tanten är verkligen inte vacker. Ser ut som 70, lös i hullet, inte alla tänder i truten, fult ansikte. Nåväl, massagen börjar och snart går varje tag uppför benet, ner över rumpan och så ett smekande drag över pungen. Varje gång! Till slut börjar kompisen röra på sig. Fan! vill inte bli kåt med henne i rummet. Försöker tänka på annat.

Efter vändningen forsätter den uppenbara teasingen. Hon går emot hela tiden, både pung och ståndare, ingen handduk som skyler och det går fan inte att stå emot. Jag ligger och blundar med tankarna på vänare ögongodis, riddaren är stridsberedd mot min vilja och varje gång jag kikar på tanten ser jag att ögonen lyser på det gamla skrället. Hon ser verkligen lycklig ut den jävla kärringen! Bergis känner hon sig som ung på nytt. En karl som har ståkuk och i hennes våld!

Men hon går inte längre än så. Massagen är slut. Hon torkar av mig med handduk och säger sen med sitt glupska ansiktsuttryck, att jag ska ligga kvar. Så kilar hon iväg och jag hör att hon slaskar med vatten (hon hade en stor balja till mina fötter). Nej, tänker jag, jag klär på mig. Just när jag drar upp jylfen på jeansen kommer tanten in igen med en trasa i handen. Hennes målmedvetna och lyckliga ansiktsuttryck vänds genast till ett mer besviket och hon går ut igen.

Efteråt funderade jag på den där trasan. Va fan skulle hon göra med den? Vid vanliga handjobb brukar dom inte tvätta paketet och jag var ju avtorkad redan. Dessutom duschar jag alltid innan jag går på salong.

forts följer

Bara att erkänna att jag gillar de där äldre damerna (under förutsättning att de är gulliga, vänliga och naturliga och kan massera), även om jag tyvärr ännu inte -med ett undantag i mellansvensk stad, så mina preferenser är nog mycket ovanliga- träffat på någon på en salong. OK, visst kan de vara under 70 som du skriver, men tycker om de om är femtio och uppåt.

Fortsätter att leta och återkommer när jag hittat.
Senast redigerad av Mahayana 2014-12-28 kl. 19:29.
Citera
2014-12-28, 20:35
Medlem
KungensFrillas avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Mahayana
Bara att erkänna att jag gillar de där äldre damerna (under förutsättning att de är gulliga, vänliga och naturliga och kan massera), även om jag tyvärr ännu inte -med ett undantag i mellansvensk stad, så mina preferenser är nog mycket ovanliga- träffat på någon på en salong. OK, visst kan de vara under 70 som du skriver, men tycker om de om är femtio och uppåt.

Fortsätter att leta och återkommer när jag hittat.

Jag vet ett flertal strax under 50 och några över strecket. De bästa ger dock inte HE. En är ett par år över 60 och hon ger dig HE vare sig du vill eller inte. Ingen fråga, ingen förhandling. Hon sätter bara igång och du betalar sen efter ditt samvete. Mellansverige...

Tanten jag berättade om är gullig i sättet, men som så många andra thaidamer försökte hon blåsa mig på en femtiolapp. Jag blir lika besviken varje gång när de "råkar glömma" att ge tillbaka växelpengarna eller liknande. Ser thai en chans att blåsa en farang så tar hon den. Endast de som aklimatiserat sig under många år och som fattat hur vi svennar tänker, verkar ha insett hur de ska förhålla sig med tid och pengar.
Citera
2014-12-28, 21:53
Medlem
timpanis avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Fidelio69
Ja, självklart finns det undantag. Däremot tror jag att de flesta av de yngre tjejerna som jobbar på en bordelliknande salong inte är nymfomaner, de gillar snabba pengar och livsstilen som kommer med att ha cash på fickan. Tex alla otaliga Louis Vuitton-väskor som det dräller om på vissa ställen.

Frågan är om dessa Louis Vuitton-väskor är äkta eller köpta i Thailand. Är en massös verkligen villig att lägga ut 6000-12 000 kr på den äkta varan? Jag tvivlar.
Senast redigerad av timpani 2014-12-28 kl. 22:06.
Citera
2014-12-28, 22:05
Medlem
timpanis avatar
Citat:
Ursprungligen postat av 1qwerty
En del vill gärna visa upp sina väskor eller dyra inköp på Facebook till allmän beskådning, har även sett bild på x antal 500 sedlar liggandes i en cirkel på sin FB.

Thailändare verkar helt klart ha ett mycket mindre diskret förhållande till pengar än vi svenskar. Om vi ska ge nån pengar i present smusslar vi skamset över ett kuvert, medan thaländarna knyter ihop att stort halsband av sedlerna och hänger runt mottagarens hals. Och bland svenskar upplevs det ofta som oförskämt att fråga hur mycket någonting dyrbart (till exempel en bil eller en lägenhet) kostat ägaren. För thailändare är detta den mest naturliga frågan i världen att ställa, även till fullständiga främlingar.
Citera
2014-12-28, 23:04
Medlem
lillaHedvigs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av timpani
Thailändare verkar helt klart ha ett mycket mindre diskret förhållande till pengar än vi svenskar. Om vi ska ge nån pengar i present smusslar vi skamset över ett kuvert, medan thaländarna knyter ihop att stort halsband av sedlerna och hänger runt mottagarens hals. Och bland svenskar upplevs det ofta som oförskämt att fråga hur mycket någonting dyrbart (till exempel en bil eller en lägenhet) kostat ägaren. För thailändare är detta den mest naturliga frågan i världen att ställa, även till fullständiga främlingar.

Vetefan om vi varken smusslar med kuvertet eller är så skamsna över att göra det. En klar överdrift tyckerjag.
Sen har vi det där med att gräset alltid är grönare på andra sidan gärdsgårn. Det om nåt är väl typiskt svenskt. Man behöver bara nämna hur andra folkslag är eller gör, så tror vi direkt att det är dom som har rätt och är bra och vi som gör fel och är dåliga. Vi är så förbaskat duktiga på att trycka ner oss själva i skorna.
Var stolta över vårt ursprung, våra seder och bruk, vårt land och vårt språk, svenska folk!! Vi är fanimej det bästa folket på denna jord. Och hör sen!
Citera
2014-12-29, 09:40
Medlem
timpanis avatar
Citat:
Ursprungligen postat av lillaHedvig
Sen har vi det där med att gräset alltid är grönare på andra sidan gärdsgårn. Det om nåt är väl typiskt svenskt. Man behöver bara nämna hur andra folkslag är eller gör, så tror vi direkt att det är dom som har rätt och är bra och vi som gör fel och är dåliga. Vi är så förbaskat duktiga på att trycka ner oss själva i skorna.

Jag har inte sagt att den ena eller andra kulturen är bättre.
Citera
2014-12-29, 22:08
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av timpani

Gapskrattar, underbart. Jag har sällskapat med en äldre dam som jag ännu respekterar och älskar högt... och märkte hur hur hon såg annorlunda än jag på detta. Men inget konstigt, det är som med konst och annan utsmyckning. Kitchigt är bara förnamnet på vad jag tycker om det hon gillade... men det finns fysiska förklaringar naturligtvis... är man uppvuxen i fattiga förhållanden utan sociala skyddsnät, så... lätt att vara generös och human med pengar i plånbok och pensionspoäng. I många delar av Asien är det fortfarande fint att var mullig/tjock eftersom det bevisar... ja, ni fattar.

Bara för att bli lite mer till ämnet så jag inte blir bannad och varnad... så tycker jag att min senaste massage får åttio poäng av hundra möjliga. Återkommer något mer nyanserat om den.
Senast redigerad av Mahayana 2014-12-29 kl. 22:12.
Citera
2014-12-29, 22:10
Medlem
Citat:
Jag vet ett flertal strax under 50 och några över strecket. De bästa ger dock inte HE. En är ett par år över 60 och hon ger dig HE vare sig du vill eller inte. Ingen fråga, ingen förhandling. Hon sätter bara igång och du betalar sen efter ditt samvete. Mellansverige...

Tanten jag berättade om är gullig i sättet, men som så många andra thaidamer försökte hon blåsa mig på en femtiolapp. Jag blir lika besviken varje gång när de "råkar glömma" att ge tillbaka växelpengarna eller liknande. Ser thai en chans att blåsa en farang så tar hon den. Endast de som aklimatiserat sig under många år och som fattat hur vi svennar tänker, verkar ha insett hur de ska förhålla sig med tid och pengar.

Håller med till hundra. En detalj som denna visar hur hon värderar relationen och sänker direket den eventuella varma känsla man kan ha för en dam, svenne, thai eller annat... spelar ingen roll... det är ALLTID relationen JAG är intresserad av. Bäst massage har jag alltid fått av dem som jag varit trogen kund hos.

Överdriver du när du skriver om sextioåringen, eller...
Senast redigerad av Mahayana 2014-12-29 kl. 22:13.
Citera
2014-12-29, 23:20
Medlem
KungensFrillas avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Mahayana
Håller med till hundra. En detalj som denna visar hur hon värderar relationen och sänker direket den eventuella varma känsla man kan ha för en dam, svenne, thai eller annat... spelar ingen roll... det är ALLTID relationen JAG är intresserad av. Bäst massage har jag alltid fått av dem som jag varit trogen kund hos.

Överdriver du när du skriver om sextioåringen, eller...

Nej, jag överdriver inte. Sen är det också så att hon inte ser ut som sina 62. Första ggn, visserligen med dämpad belysning, trodde jag att hon var 35. Inte jättebra att massera, men det kan bli en ganska trevlig upplevelse ändå.
Citera
2014-12-30, 22:06
Medlem
He he. Efter att i princip skippat thaimassage senaste året då jag blivit så besviken flera gånger fick jag ikväll en riktigt trevlig stund i Söderort.

När jag går på thaimassage vill jag
A. se en naturligt vacker och fräsch ung tjej som jag kan njuta av med blicken.
B. få en avkopplande sensuell lång massage som får mig att koppla av men som retar mig till lust.

Sen är det bara bonus om det blir något mer.

Men för det mesta har jag hammat hos gamla tanter som gör nån pinsam parodi på massage för att sen direkt börja sälja in FS som jag helst inte vill ha med dem. Till slut brukar jag övertalas till ett HJ trots att jag vet att det betyder slut på massagen och tack och hej så fort det gått för mig.

Men i kväll såg jag en salong och kände suget efter en massage igen. Denna gång tänkte jag insistera på endast massage redan från start. Men så öppnas dörren av en liten pärla. Precis den kropp och det ansikte jag gillar. Och hon är ung. Ser ut som 25 vilket såklart betyder tio år till. Inga problem. Dessutom hade hon en kort sexig röd klänning som gjorde henne superhet.
Men... hon är konstig.
Jag märker direkt att hon beter sig lite lustigt. Fast hennes engelska är dålig så det kanske bara är att hon är nervös över att kommunicera tänker jag..

Nåväl jag leds in till ett rum och får sen vänta rätt länge på henne.
När hon kommer ligger jag naken med magen ner och hon verkar inte bry sig så mycket men slänger lite slarvigt på en handduk som knappt täcker rumpan.

OK tänker jag. Första testet är godkänt. Hon är inte pryd.
Nästa steg brukar vara hur de rör ens rumpa och ljumskar, så jag väntar spänt på att hon ska komma dit: Ofta dröjer det tills efter att de masserat klart överkroppen, även om vissa istället börjar med fötter och ben.
Hon börjar med att tvätta av mig lite enkelt på ryggen med en trasa, så plötsligt lyfter hon handduken och börjar tvätta mig mellan skinkorna!! Länge. Allt medan vi artigt pratar om, väder och vind, var jag bor och hur hon trivs i Sverige osv.
Hennes trasa den stannar vid mina skinkor allt medan hon kämpar med att formulera sig.
Till slut börjar jag bli lite orolig. Jag är inte anal av mig och börjar befara att snart kör hon in ett finger eller en dildo i mig.

Nåväl. Till slut är hon klar och övergår till ett ganska hårt knådande över hela kroppen medan hon samtidigt klagar över att hon har ont i ryggen. Jag försöker förgäves säga till henne att hon väldigt gärna får massera mig mjukt istället men det tar ett bra tag innan hon förstår.

Då inser jag att hon nog faktiskt är lite märklig ändå. Antagligen en släng av asperger men det skulle till och med kunna vara nåt mer. Hon fastnar och blir obegriplig när hon ska förklara en del saker så det är nåt mer än bara dålig engelska, men samtidigt är hon också helt obesvärad av att massera mig, skämtar och tar för sig, så det går inte riktigt att tycka synd om henne eller att känna sig dum i situationen.

Hursomhelst masserar hon rätt bra och till slut kommer såklart frågan om vad jag vill mer. Och det blir lite pinsamt. Jag vill helst få förslag men hon ville hellre att jag tog första steget.

Men med viss förvirring blir det till slut dyrt. Men hon försöker berätta att hon inte är som alla andra och bara ruskar av, utan att hon vill ge mig en omsorgsfull b2b först.
jag ger efter när jag inser att det ändå inte är så många hundra mer än jag ibland betalat för att bli avriven av fula tanter. och jag var verkligen sugen på att få se hennes fina kropp.

Och så blir det. Hon klär av sig naken och är fin som en tonåring, och jag får full frihet att känna överallt på henne. Vi glider runt och det är som i en magisk dröm i nästan en halvtimme medan det ser ut som att hon böjer sig till olika yoga-rörelser som alla syftar till att min kuk hela tiden ska råka gnidas, knipas, röras och smekas. Till slut glider ligger lilla hon med rumpan mot mig och jag glider in med en tumme i henne, medan hon avslutar mig med hand, haka och hals!!

Det blir helt enkelt precis som jag vill ha det. Lugnt, intimt och sensuellt. Och jag blir supernöjd.

Sen när jag ska gå blir det märkligt igen för hon har bara handduken på sig och följer med mig ut till ingången där hon ska hälla upp vatten till mig som jag inte vill ha och sen leta fram ett visitkort vid kassan vilket tar ett par minuter. Helt obekymrad om ifall nån skulle råka kasta ett öga in genom fönstren. Så hon var helt klart lustig. Hoppas det inte ställer till det för henne.

Inga PM tack.
Senast redigerad av omega67 2014-12-30 kl. 22:13.
Citera
2014-12-31, 11:37
Medlem
Citat:
Nej, jag överdriver inte. Sen är det också så att hon inte ser ut som sina 62. Första ggn, visserligen med dämpad belysning, trodde jag att hon var 35. Inte jättebra att massera, men det kan bli en ganska trevlig upplevelse ändå.

Ok, låter som en mycket intressant dam. Om hon är trevlig, naturlig och mysig. Det vill säga motsatt det som jag nyligen nämnt i ett inlägg (hon som spelade porraktris -eller i alla fall försökte, stackaren).

Läts din "översättning" och massagebesöken (du gör) fick plötsligt ett helt ny dimension. Det var som f-n!
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in