Ok, häromdagen slank jag in på ett ställe med en ensam dam i. Vi pratade mycket och hon sa att hon nyss börjat jobba med massage. Gift med svenne och hade städat tidigare. Hur länge har du masserat då? Två tre veckor, blev svaret

Jo jo, det märks tänkte jag. Men jag gillade henne ändå.
Hon körde den där stilen när massösen inte bara teasar paketet utan också tydligt hintar om att man ska börja ta på henne. Hon ställde sig ovanför huvudet och tryckte låren mot mina händer och överkroppen mot mitt huvud. Frillan väntade dock en stund med sina händer, väluppfostrad som han är.
Ok, vill du ha massage där också? Vid det laget hade vi arbetat upp en relation som gjorde att jag ville trissa nybörjarmassösen en aning, så jag frågade om jag fick älska med henne. Nej, det vågade hon inte: Polisen, folk pratar etc. Ok, ett Bj då? Oj! då var hon först tvungen att tänka vad det skulle kosta: 1000, 500, hmm... Det blev det senare, men först fick jag ett par djupa sköna kyssar.
Hon försvann iväg och kom tillbaka med en våt trasa i näven... Ok, då föll poletten ner! Det var alltså det som den gamla tanten från i somras, hon med de lysande ögonen, hade i kikaren! Hon ville alltså ge Frillan ett Bj! Undrar just vem som hade njutit mest av det. Tanten eller jag? Det hade iaf kunnat bli en riktigt kinky upplevelse

I klass med Callurs historier faktiskt.
"Burr"
Hur det gick med blåsjobbet och nybörjerskan? Tja, det hade jag kunnat vara utan. Det bästa var faktiskt hennes kyssar. Dom var det drag i vill jag lova.
Eder
Frillan