Citat:
Ursprungligen postat av
si04
Var precis på en Svea demo, de visade
Goldbar, trevlig! Nog värd 99kr
Prisma, nä, rätt meningslös.
Sleipner, slö! Inte alls lika snabb som på hemsidan!
Balder, bra tempo vilket jag gillar, rätt bra saluter.värd 499 (om man bara har ÅF med normalpriser i närområdet. )
Akilles: genomsnitts bra! Inte dålig alls, kanske värd 699.(återigen om man bara har ÅF med normalpriser att tillgå)
Thors hammer, bra knallar men inte prisvärd. ( jag tycker inte den piskar monster på fingrarna, och du får 4-5 monster för samma pris som en hammare, men monster är kanske för bra för att vara sant och inte en rättvis produkt att jämföra med)
Ragnarök, dyr men bäst idag! Det höga priset medförde bättre höjd och snyggare krevader med bättre häng.
Oden, bättre och snyggare krevader än de billigare alternativen under 1000-lappen, men i mitt tycke återigen inte alls värd 1699kr
Ändå roligt att de visade Ragnarök och Oden. Jag skulle aldrig köpa dem men det var kul att se att de tårtorna med skyhög prislapp och samma krutvkikt som billigare alternativ ändå var lite bättre och snyggare. inte alls prisvärda men ändå skönt att det finns nåt uns av vett i prissättningen. Dvs att dyrare medför bättre. Fast nuläget kanske är skitamycket dyrare --> bättre
Tack för info kul att du gilla Akilles och Balder

Hur stora var krevaderna på Sleipner, ganska små eller?
Citat:
Ursprungligen postat av
pyro860
Blir det film i år då?
Du skulle köpt ett paket Thunder Flash!

Tyvärr blir inget filmande :/
Hade vart kul o testa TFlash men orkar ej åka ditt igen.