2015-03-03, 22:07
Medlem
Sn0o0oZs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av pendejo4life
r TTs flubromazolam fortfarande bsta?? Knappast, om du vill ha hlften tablett och hlften pulver s visst bestll. Aromers funkar, de mrkrda, rc24 hade dom oxo, men tycker dom mrkrda r s jvla hrt pressade, tar lngre tid fr kroppen att ta upp dom, knns s iaf. CLs vet jag inte, de verkar ha schyssta priser annars. Kan annars rekommendera rc24 senaste vita, bra tryck i dom.

mycket bra pris, halva psen var full med pulver frn senaste bestllningen, trodde de slutat med skrpiga hempressningar

r de vita frn TT samma piller som rc24?

eller, det kanske det inte kan vara d tts pss vara 1,5 och rc24 1,25 vill inte f halvdana grejjer.

Edit: hur lnge sedan var det du fick pulvrigtpressade piller frn TT?

Edit2: ngon som ftt hem de vita flubbarna frn TT?
Senast redigerad av Sn0o0oZ 2015-03-03 kl. 22:35.
Citera
2015-03-03, 22:13
Medlem
Stone..s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av shape.the.future
Mste kka dessa en stund nu fr att lindra den hr j-vla avtndningen frn Lyrica men kan ngon snlla sga att det finns ngot stt att undvika att bli s evinnerligt smnig?
Har du provat ngon annan Benso som r lite klenare n Flubromazolam?

Om du bara har provat Flubromazolam?
S tycker jag du ska ge dom andra Bensodiazepiner en chans! Det finns ju en hel del i den slkten!

Mvh!
Citera
2015-03-03, 23:36
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Sn0o0oZ
r TTs flubrozalam fortfarande den bsta??

bttre n armorers??

eller r CLs bttre? mvh 8+ r gammalt konto.

Ej prvat TTs men flera andra shoppars. 1,5orna p dr***er r de bsta jag prvat dock. Brytskora s man kan ta en 1/4 eller 1/2 med. Verkar vldigt jmna i kvalitet.

Denna benson r riktigt potent s ta de lugnt, brja helst med en halva om det gller 1,5or. Undvik alkohol. Cannabis eller stimulantia(lgdos fr att ta bort biverkningar, hgre till AT (en tv st rcker) funka det utmrkt med dock.
Senast redigerad av heyhey1 2015-03-03 kl. 23:43.
Citera
2015-03-04, 01:21
Medlem
Tja kkat 1 flub 0,75 tror jag + 2 x 3mg meclonazepam samt druckit en starkl oh rkt bra grass dock lite utspritt under dan, vad r doserings rekomendation?
Peace
Citera
2015-03-04, 08:27
Medlem
Shrugss avatar
haha vilken morgon!! Kkade 2st av mina egna igr (2mg) totalt. Vaknade idag lagom svajig och fortfarande bensad. Ramlade ner fr trappan, vilken inte va de sknaste jag gjort. Gr in i badrummet fr att borsta tnderna men de slutar med att jag trillar i badkaret istllet. Haha, svr hade ni sett det hade ni dtt av garv.

Flub is the shit.

pz
Citera
2015-03-04, 10:26
Medlem
JamesAvengers avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Vandalist
[url="adress[/URL]

Jag undrar det r fr styrka p deras flubromazolam, det framgr inte, Br vara mer n 2mg/st med tanke p priset?
Citera
2015-03-04, 15:40
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av JamesAvenger
Jag undrar det r fr styrka p deras flubromazolam, det framgr inte, Br vara mer n 2mg/st med tanke p priset?

Nej, det r 1mg. Men d r det verkligen 1MG ocks, inte som dom andra som innehller typ 0.2
Citera
2015-03-04, 15:42
Medlem
JamesAvengers avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Vandalist

Nej, det r 1mg. Men d r det verkligen 1MG ocks, inte som dom andra som innehller typ 0.2

Okej!

Vilka andra?
Citera
2015-03-04, 16:16
Medlem
Orifarms avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Sn0o0oZ
mycket bra pris, halva psen var full med pulver frn senaste bestllningen, trodde de slutat med skrpiga hempressningar

r de vita frn TT samma piller som rc24?

eller, det kanske det inte kan vara d tts pss vara 1,5 och rc24 1,25 vill inte f halvdana grejjer.

Edit: hur lnge sedan var det du fick pulvrigtpressade piller frn TT?

Edit2: ngon som ftt hem de vita flubbarna frn TT?

Jag har ftt hem de vita flubbarna frn TT. Inget kross, alla var hela. Fick dessutom ett par extra p kpet.
Citera
2015-03-05, 07:40
Medlem
Sumangars avatar
Kpte hem RC2Fyras flubromazolam.

Och satan i gatan vad dom r bra.
Tog tv st vid kl 4 och vid kl 18 hade jag somnat i 12 timmar helt pltsligt och vaknade att klockan var halv 7 och trodde den menade d 18:30 att jag missat rttegngen... "pheew".

En sidenote: Ni borde infra en emot ikon om symboliserar "pheew" uttrycket. ("pheew, som i "ah tack och lov!"

Fick panik eftersom jag har rttegng 10:30 idag.
Kontentan r iallafall att RC's funkar dunder fr mig.

Frlt om det hr bryter mot n regler

C-3PO
Citat:
Som vanligt gller att diskussioner om shoppar tas i annat forum.
Citera
2015-03-05, 10:20
Medlem
dotknoxs avatar
P skala 1-10 hur funkar Flubro till att bota vardagsngest och ge en trevlig ngestfri dag?

Jag anvnder benzo max 1-2ggr i veckan och d i en liten dos utan pfyllning.

Jag vet att det inte r en optimal benzo den r mer tnkt som en i samlingen som jag kan plocka fram och smaka p nngng ibland.

Hur skulle den funka?
Citera
2015-03-05, 11:22
Medlem
Gaias avatar
Ngon som tagit denna tillsammans med tramadol?
Kan det vara farligt?

Tar tramadol p morgonen fr att klara av dagen, kan jag d anvnda denna som insomningstablett?
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in