2014-12-24, 22:25
Medlem
HentaiMannens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av itworks
Vad grundas detta p? Info?

De anser den r potent och ltt att verdosera p, speciellt mixat med andra downers. Ngot brukare borde veta om, speciellt om de hnger p svenska brukarfreningen kan man tycka.
Citera
2014-12-24, 22:32
Medlem
itworkss avatar
Potent har jag frsttt att den r, men brukar man istllet fr att missbruka lr det vara lika "skert" som lagliga benzos med andra ord?
Citera
2014-12-24, 22:52
Medlem
hoppidoppis avatar
Citat:
Ursprungligen postat av HentaiMannen
De anser den r potent och ltt att verdosera p, speciellt mixat med andra downers. Ngot brukare borde veta om, speciellt om de hnger p svenska brukarfreningen kan man tycka.

Citat:
Potent har jag frsttt att den r, men brukar man istllet fr att missbruka lr det vara lika "skert" som lagliga benzos med andra ord?

Har kombinerat denna med 500-1000mg tramadol vid ngra tillfllen. Till det har det fungerat bra. Har brjat nodda mer, vilket har varit sknt d jag inte sover jttemycket annars om jag inte rker cannabis (vill inte slsa bort mitt liv p att rka s mycket varje dag). Hursomhelst s har det varit lugnt att ta denna tillsammans med andra downers, inkl. Alkohol fr mig.

Det r hel lugnt att ta denna om man inte tar den dagligen, utan kanske 1 gng i veckan max om man planerar att kra s en lngre period. Jag tycker att man fr avtndning rtt enkelt p den. Jag tog i 11 dagar och fick en AT frn helvetet, men jag hade tagit imovane i en vecka innan jag brjade p flubben med s det kan ha inverkat lite.

Br tillgga att min hgsta dos flubromazolam har varit 10mg och jag blackade inte ur.

mvh
Citera
2014-12-25, 12:21
Medlem
Min kompis dog frra veckan nr han blandade flubromazolam och heroin...
Citera
2014-12-25, 12:35
Medlem
whoops021s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Cp5
Min kompis dog frra veckan nr han blandade flubromazolam och heroin...

Ville han d? Rysk roulette att blanda benzo och heroin.

Begklagar.
Citera
2014-12-25, 12:40
Medlem
anapols avatar
En 0,5a av denna och jag mr bttre n p 2-3 Xanor!
Citera
2014-12-25, 12:47
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av whoops021
Ville han d? Rysk roulette att blanda benzo och heroin.

Begklagar.

Det var en tabbe... Han hade hllt p att knarka p liknande stt hela sin drogkarrir, men en ny faktor som spelade en stor roll var just flub.
Citera
2014-12-25, 21:04
Medlem
unleash82s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Shurda14
Ngon som vet hur ar*mers 0,75 batch ser ut? Frg/form?

Sm rda, runda, hrda
Med skra.
Citera
2014-12-25, 21:06
Medlem
JiseOnes avatar
Mycket trevlig benso! Fick mina frsta 70 p ett tag i tisdags! 5 kvar, tit kanske 40. En av mina favoeitbenso! Toleransen gr doxk upp fort, beror kanske p pris tillgnglighet - ven nr det gller r.ex xanor e jag uppe i 50 och fler pm dagen.

Kollade orderhistorik, 100-200 varannN dag, allt frpb CL

Detta tror jag r en sv dw f som med etizolam verlever en klassning. Ngon som vet nr den kommer
Senast redigerad av JiseOne 2014-12-25 kl. 21:15.
Citera
2014-12-25, 23:47
Medlem
Citat:

Detta r en mix av Halcion och Rohypnol. Har du ingen tolerans och verdoserar kommer du dcka i sngen direkt. Ngon kanske tar de p stan och de r ju inge lyckat.
Citera
2014-12-26, 00:27
Medlem
CoopColas avatar
Detta verkar nice! Kpte den dr rc'n som hette ngot med AH nr det var relativt nytt p svenska sidor och det var flera andra som upplevde samma grej, hur r det med denna?

Vilken svensk sida har bst batch inne just nu?

Kan bara lsa fb via mobilen och har inte lyckats hitta adressen till "svea" som folk pratar om.. kan nn va schysst o pma?

Har frsttt att toleransen gr upp rtt fort p detta, men om man hller sig till att ta bara tv ggr per vecka (typ tis/fre eller ons/lr), hur r det med toleransutvecklingen d?
Citera
2014-12-26, 16:52
Medlem
bestllde i vanlig ordning ifrn CL i p julafton, tror ni man vgar hoppas p mndag?
rekommenderar fr vrigt Chemlegal, dom har bst batch/pris enligt mig. testat p flesta sidorna
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in