Citat:
Ursprungligen postat av
HentaiMannen
De anser den r potent och ltt att verdosera p, speciellt mixat med andra downers. Ngot brukare borde veta om, speciellt om de hnger p svenska brukarfreningen kan man tycka.
Citat:
Ursprungligen postat av
itworks
Potent har jag frsttt att den r, men brukar man istllet fr att missbruka lr det vara lika "skert" som lagliga benzos med andra ord?
Har kombinerat denna med 500-1000mg tramadol vid ngra tillfllen. Till det har det fungerat bra. Har brjat nodda mer, vilket har varit sknt d jag inte sover jttemycket annars om jag inte rker cannabis (vill inte slsa bort mitt liv p att rka s mycket varje dag). Hursomhelst s har det varit lugnt att ta denna tillsammans med andra downers, inkl. Alkohol fr mig.
Det r hel lugnt att ta denna om man inte tar den dagligen, utan kanske 1 gng i veckan max om man planerar att kra s en lngre period. Jag tycker att man fr avtndning rtt enkelt p den. Jag tog i 11 dagar och fick en AT frn helvetet, men jag hade tagit imovane i en vecka innan jag brjade p flubben med s det kan ha inverkat lite.
Br tillgga att min hgsta dos flubromazolam har varit 10mg och jag blackade inte ur.
mvh