Citat:
Ursprungligen postat av
LongBalls
Ja det blev en lång och bra HJ. Jag betalade ju innan jag gick ut, men ingen förhandling om pris före höjdpunkten.
Och jag tycker dom äldre damerna är mycket, mycket bättre när det gäller HJ. Bättre teknik och känsla, och ofta blir typ en penis massage istället för valing avrunkning.
Longballs
Jag håller med! De äldre stressar inte, de kan dessutom massera mycket bättre också i de flesta fall. För dem är avslutet inte syftet med massagetiden, de är fokuserade på att ge en bra helhet med massage och ett lyckligt slut. En salong som drivs av en äldre dam som jobbar där med någon jämnårig kollega är ju sällan någon bordell, det är inget sug och knull-Mekka, utan fokus ligger snarare på massagen.
De yngre tjejerna som är här för att tjäna snabba pengar (som kanske jobbar på ett sug och knull-Mekka) vill ju att det ska vara över så fort som möjligt så de kan ta nästa kund. Där har vi säkert även äffärsmodellen - vi går dit för att få mesta möjliga extratjänster för minsta peng, och de vill ge så lite som möjligt, för mesta peng så snabbt som möjligt.
Ur affärsperspektiv så är det inga konstigheter, och jag förstår ju tjejerna också - de knullar ju inte eller suger av någon för att de är nymfomaner, tycker det är roligt eller är kåta i största allmänhet (även om de vill få oss att tro det). Det kommer kanske inte som en överraskning för någon att på de populärare bordellerna, som vi oftast skriver om här, är fokus på pengarna och inget annat.