2014-12-23, 10:08
Medlem
RuneRusks avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Fidelio69
Med tanke på att tjejerna (åtminstone på de populärare bordellerna) jobbar dagarna i ända med att gnida könet mot soldater i givakt och att den säkert halkat in ett flertal gånger under dagen innan skyddet kommit på så funderar jag ju så klart över hur pass ofta de går och kollar sig mot eventuella sjukdomar. Precis som det ligger i vårt intresse att ha kondom, borde det även ligga i deras att hålla sjukdomarna borta om det slarvats. Långt i från alla använder ju kondom vid oralsex heller.

En sån tanke man inte vill ha, men det borde finnas en del flugor i trumpeterna därute...
Vi hann prata en del innan det hände och hon hade precis anlänt till Sverige. Jag tror detta var hennes första dag. Hon hade dock varit här flera gånger tidigare.
Anledningen till att hon gjorde så var att hon blev sugen. Hon sa att hon inte varit med en man på två år. Hon hade ingen anledning att ljuga, men man ska nog alltid ta det mesta med en nypa salt.
Nu gick det ju bra trots allt.

Generellt sett behöver man inte argumentera speciellt hårt för att inse fördelen med skydd.
Citera
2014-12-23, 11:12
Medlem
thaimans avatar
Citat:
Ursprungligen postat av RuneRusk
Vi hann prata en del innan det hände och hon hade precis anlänt till Sverige. Jag tror detta var hennes första dag. Hon hade dock varit här flera gånger tidigare.
Anledningen till att hon gjorde så var att hon blev sugen. Hon sa att hon inte varit med en man på två år. Hon hade ingen anledning att ljuga, men man ska nog alltid ta det mesta med en nypa salt.
Nu gick det ju bra trots allt.

Generellt sett behöver man inte argumentera speciellt hårt för att inse fördelen med skydd.

Ja fördelen med att knulla i stället för att runka är ju att man får träffa folk
Sedan överdriften med att ständigt vara skraj för div främmande partiklar i trumpeten tror jag inget på.
På tal om ingenting gick jag in på ett ställe söder om i dag, rel nyöppnat, mottogs väl på alla sätt och kan se fram mot löp aset efter helgerna igen.
Mycket skön upplevelse
Citera
2014-12-23, 11:19
Medlem
thaimans avatar
Citat:
Ursprungligen postat av thaiman
Ja fördelen med att knulla i stället för att runka är ju att man får träffa folk
Sedan överdriften med att ständigt vara skraj för div främmande partiklar i trumpeten tror jag inget på.
På tal om ingenting gick jag in på ett ställe söder om i dag, rel nyöppnat, mottogs väl på alla sätt och kan se fram mot löp aset efter helgerna igen.
Mycket skön upplevelse

Öppnandet ska det stå och inget annat
Citera
2014-12-23, 21:41
Medlem
Ok, julstressen slog till och jag behöver släppa tankarna lite. Besöker ett ställe på söder i Stockholm. Verkar vara ganska högt tryck på besökare men jag får ändå ett leende som svar när jag frågar om det finns tid för en massage. Betalar den vanliga taxan och blir visad till ett ganska litet rum, och dom ställer in en IKEA-vikstol att hänga kläderna på.

Näckar och lägger mig på magen och inväntar massösen. Hon kommer in och börjar med att massera genom handduken hon lagt på ryggen. Efter det kommer oljan fram och hon tillhör den skaran som börjar med benen, så det är en helt OK massage. Inte super men OK. Baken får lite extra uppmärksamhet men inget extremt. Dags för ryggen och även här är massagen OK. Får en klapp på baken och uppmaningen att vända mig om. Ser nu vem som masserat mig. Ganska söt tjej med halvstora bröst i tight linne.

Även nu startar massagen med benen och det är givet att det kommer att erbjudas extra. Frågan är bara vad som finns på menyn och vad det kommer att kosta. När sen frågan kommer efter att ha masserat hela regionen mellan benen väldigt noggrant, så finns allt på menyn. Hon vill ha 500 för ett HJ och tusen för att dessutom klä av sig. Vi kommer överens om ett pris på 600 efter lite prutande för ett naket HJ med rätt att röra och smeka var jag vill. Efter att hon snabbt hoppat ur kläderna inser jag att brösten är större än vad jag först trodde och de är mjuka och fina. Ingen operation där. Sen startar ett HJ som nog är bland de bättre jag fått. Kändes som att de var skönt för båda parter. Jag pillar och hon drar. Efter ett tag blir hon väldigt okoncentrerad och det krampar runt mitt finger, för hon är plaskvåt men ändå väldigt trång. Vet att det troligen ändå är spel och teater men det är i varje fall en välspelad teater. Efter någon minut till så är det min tur att krampa lite och hon fortsätter att tömma ut varje liten droppe.

Efter detta forsätter hon att massera men det är bara fem minuter kvar på min timme, så jag säger att det räcker. Jag tackar för massagen och hon smiter ut ur rummet. Lägger 700 kronor på stolen medans jag klär på mig och hon sticker in huvudet i rummet och ser pengarna och förstår att det är hennes.

På väg ut så får jag en kram och en önskan om snar återkomst. Kanske det, tänker jag, vi får se under julledigheten.
Citera
2014-12-25, 17:00
Medlem
Söndag ett par veckor sen, och jag bestämde mig att besöka ett ställe med otroligt bra och teasande massage. Ringer för att boka tid.. Inget svar och jag kikar på TMG om jag har ringt fel och jag ser salongen är ju stängt på söndagar! Vad i helv...

Nää, ville verkligen inte chansa men samtidigt känner jag trycket i byxan!

Väljer ett salong som ligger nära som jag besökt tidigare med bra och lite sämre resultat...

Knackar på dörren och en äldre dam(40-50?) öppnar. 1 timme, olje, av med kläder och då kör vi.
Hade inga höga förväntningar, men redan efter 1minut vet jag att det här blir bra!
Det är inget hård massage som gäller, utan sensuellt och mjukt, hela vägen från nacken till rumpan, upp till nacken och ner till rumpan och pungen.
När det är dags för ben så fortsätter hon på samma sätt, och needless to say, så är jag hård som fan.
Efter vändning, så fotsätter hon i lugn takt innan hon tar tag på kuken och bara meddelar med hennes blick att hon kommer att runka av mig här och nu.
Och det gör hon bra, så jävla bra. När hon äntligen låter mig komma, så sprutar högt och mycket. Hon är nöjd, jag nöjd och blir återbesök inom kort.

Massage: 9
HJ: 10

Longballs
Citera
2014-12-25, 22:15
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av LongBalls
Söndag ett par veckor sen, och jag bestämde mig att besöka ett ställe med otroligt bra och teasande massage. Ringer för att boka tid.. Inget svar och jag kikar på TMG om jag har ringt fel och jag ser salongen är ju stängt på söndagar! Vad i helv...

Väljer ett salong som ligger nära som jag besökt tidigare med bra och lite sämre resultat...

Knackar på dörren och en äldre dam(40-50?) öppnar. 1 timme, olje, av med kläder och då kör vi.
Hade inga höga förväntningar, men redan efter 1minut vet jag att det här blir bra!
Det är inget hård massage som gäller, utan sensuellt och mjukt, hela vägen från nacken till rumpan, upp till nacken och ner till rumpan och pungen.
När det är dags för ben så fortsätter hon på samma sätt, och needless to say, så är jag hård som fan.
Efter vändning, så fotsätter hon i lugn takt innan hon tar tag på kuken och bara meddelar med hennes blick att hon kommer att runka av mig här och nu.
Och det gör hon bra, så jävla bra. När hon äntligen låter mig komma, så sprutar högt och mycket. Hon är nöjd, jag nöjd och blir återbesök inom kort.

Longballs

En röd tråd genom flesta inläggen här verkar vara att de unga tar (eller vill iaf ha) hutlöst betalt medan om man får en 40+ så tar de ofta eget initiativ utan att kräva betalning, eller jag som tolkar det fel?
Citera
2014-12-25, 22:16
Medlem
thaimans avatar
Citat:

Longballs

Blev du verkligen avrundad? Gud va impad jag blir, detta är verkligen ovanligt i min värld.
Citera
2014-12-26, 08:54
Medlem
Ja det blev en lång och bra HJ. Jag betalade ju innan jag gick ut, men ingen förhandling om pris före höjdpunkten.

Och jag tycker dom äldre damerna är mycket, mycket bättre när det gäller HJ. Bättre teknik och känsla, och ofta blir typ en penis massage istället för valing avrunkning.

Longballs
Citera
2014-12-26, 09:45
Medlem
Fidelio69s avatar
Citat:
Ja det blev en lång och bra HJ. Jag betalade ju innan jag gick ut, men ingen förhandling om pris före höjdpunkten.

Och jag tycker dom äldre damerna är mycket, mycket bättre när det gäller HJ. Bättre teknik och känsla, och ofta blir typ en penis massage istället för valing avrunkning.

Longballs
Jag håller med! De äldre stressar inte, de kan dessutom massera mycket bättre också i de flesta fall. För dem är avslutet inte syftet med massagetiden, de är fokuserade på att ge en bra helhet med massage och ett lyckligt slut. En salong som drivs av en äldre dam som jobbar där med någon jämnårig kollega är ju sällan någon bordell, det är inget sug och knull-Mekka, utan fokus ligger snarare på massagen.

De yngre tjejerna som är här för att tjäna snabba pengar (som kanske jobbar på ett sug och knull-Mekka) vill ju att det ska vara över så fort som möjligt så de kan ta nästa kund. Där har vi säkert även äffärsmodellen - vi går dit för att få mesta möjliga extratjänster för minsta peng, och de vill ge så lite som möjligt, för mesta peng så snabbt som möjligt.

Ur affärsperspektiv så är det inga konstigheter, och jag förstår ju tjejerna också - de knullar ju inte eller suger av någon för att de är nymfomaner, tycker det är roligt eller är kåta i största allmänhet (även om de vill få oss att tro det). Det kommer kanske inte som en överraskning för någon att på de populärare bordellerna, som vi oftast skriver om här, är fokus på pengarna och inget annat.
Citera
2014-12-26, 11:11
Medlem
Men inget fel med att pumpa en 20-åring i rumpan och spruta på sillisar för en tusenlapp...
Citera
2014-12-26, 11:25
Medlem
Fidelio69s avatar
Citat:
Men inget fel med att pumpa en 20-åring i rumpan och spruta på sillisar för en tusenlapp...
Verkligen inte! Och det gör jag emellanåt och när ryggen behöver sitt så går jag på riktig massage hos en äldre dam!
Citera
2014-12-26, 15:59
Medlem
Alltid lika underbart att komma hem till Sthlm efter julfirande och bli omhändertagen på bästa sätt.

Besökte en av mina favoriter och som vanligt så levereras en underbar massage, där teasing är en stor och välkomnade del

Efter vändning som kommer frågan om hur mycket extra som finns i plånboken idag, leveransen blir som vanligt exemplarisk och leendet syns nog genom hela pendeln på vägen hem.

Sedan kan jag bara instämma i vad som skrivits det senaste, att ålder oftast betyder kvalité och att prutar man så är det inte bara priset som sänks utan även kvalitén.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in