2013-10-09, 22:16
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av peter-parker
I norrort och västerort börjar kreti och pleti springa på salongerna. "Taxichaufförer", folk som ser ut som dagdrivare/pundare och allmänt löst folk. Skulle besöka ett nytt ställe som verkar ha lite liberal tolkning av öppettiderna(dvs öppna efter lunch och stänga tidigt) . Slank in någon som såg ut som de rymt från en arbetsmarknadsåtgärd innan jag han fram till dörren så jag bara passerade och har ingen större prioritet på ett nytt försök.

Man börjar ju förstå varför priserna börjar krypa uppåt igen.

Borde inte priserna gå ner när folk ser fattiga ut? Hade varit en trevlig trend.
Citera
2013-10-09, 22:32
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av billy5
Borde inte priserna gå ner när folk ser fattiga ut? Hade varit en trevlig trend.

Jag är inte rik som ett troll, men så jäkla dyrt är det väl inte. När jag tänker efter har jag svårt att se en hobby som ger mer nöje per krona
Citera
2013-10-09, 22:33
Medlem
Citat:

Höjs instegspriset från 300 till 450 så slipper de kanske att mysbyxorna kommer på besök? Klart att det är sämre för oss kunder men man kan ju även förstå att det springer en hel del skadat gods där ute som de gärna vill slippa.
Citera
2013-10-09, 22:55
Medlem
Citat:
Höjs instegspriset från 300 till 450 så slipper de kanske att mysbyxorna kommer på besök? Klart att det är sämre för oss kunder men man kan ju även förstå att det springer en hel del skadat gods där ute som de gärna vill slippa.

Jag kanske tillhör "skadat godsgänget" men är ren och trevlig men inte så snygg och blir för det mesta erbjuden om extra av varierande slag.
Citera
2013-10-09, 23:28
Medlem
bodknoddens avatar
Citat:

Vad u än gör, underskatta inte dessa damer.
Vill dom inte så vill dom inte. Dom gör bara det dom själva vill.
Så mysbyxorna som du säger kommer säkert bara en gång.
Med stil och finess, kommer du däremot långt.
Som du säkert redan noterat så har jag ju åldern att kämpa mot
Verkar inte som om det skapar några problem för mig, snarare tvärtom
Men det är lart man får vad man förtjänar
Och nog har jag fått alltid
Citera
2013-10-09, 23:31
Medlem
bodknoddens avatar
Vad du än gör
men det är klart

så skulle det vara

Citera
2013-10-10, 13:00
Medlem
Fettsugnings avatar
Citat:
Jag kanske tillhör "skadat godsgänget" men är ren och trevlig men inte så snygg och blir för det mesta erbjuden om extra av varierande slag.
Ren och trevlig är nog utan tvekan det viktigaste.

Jag brukar be om att få duscha innan.
Citera
2013-10-10, 20:04
Medlem
Hej alla thaimassagejunkies .
Att läsa här är både rolig och trevlig läsning . Vet inte om detta inlägg egentligen passar här men vet inte riktigt vart jag skall posta det annars .

Är det någon som besökt annan massagesalong med lyckat resultat? Typ en vanlig svensk salong eller afrikansk, filippinsk, japansk eller varför inte rysk . Eller är det endast alla dessa thaimassöser som har monopol på marknaden?
Citera
2013-10-10, 20:33
Medlem
japansk...ja
rysk....finns det?
Citera
2013-10-10, 21:48
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av 1claes
japansk...ja
rysk....finns det?

Fick massage av en Ryska på Thaisalong
Citera
2013-10-11, 08:14
Medlem
thaimans avatar
Citat:
Ursprungligen postat av 1claes
japansk...ja
rysk....finns det?

Du har INTE fått massage av någon Japanska! Det finns tre ställen i Stockholm som påstår sig utföra Japansk massage,detta är ett jävla nys, för det första är det Kineser,och för det andra så finns det inget som heter Japansk massage,om du tror att det är att dom skrapar lite lätt med naglarna på ryggen så är det en egen uppfinning som inte har ett dugg med massage att skaffa,däremot höjer dom priset med en hundring för detta tilltag.
Citera
2013-10-11, 08:59
Medlem
catos avatar
Jag har varit på tre olika ställen i Stockholm utan att få erbjudande om något extra. Jag har duschat inna och ser inte motbjudande ut, är 37 år. Vad är säkrast, innestan, norr eller söder? Jag tänker gå på en gång till iallafall.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in