Citat:
Ursprungligen postat av
Axeloxelstierna2
Det har faktiskt också blivit ett femte besök och det blev det allra bästa och märkligaste. Jag ville naturligtvis ha samma massös som vid det tredje tillfället, men om inte det skulle gå och det i stället erbjöds samma massös som gången innan fick det räcka med enbart massage tänkte jag. Nu blev det ingen av dem utan i stället samma tjej som jag hade fått första gången jag var där.
Hon började massera och gjorde det extremt bra igen. Dessutom så kändes hon lite mer på än tidigare och massagen började likna den jag fick vid det tredje tillfället. Hon blev väldigt intim ganska fort och jag signalerade att jag gillade det vilket naturligtvis innebar att hon drog på ännu mer. Vid vändningen var ståndet minst sagt massivt. Hon började kyssa mig och masserade mina bröstvårtor, kuk och pung utan att jag hade bett om det. Jag stönade och andades häftigt och märkte till min förvåning att även hennes andhämtning hade ökat markant. Var hon upphetsad på riktigt? Jag tror faktiskt det.
Vi enades snabbt om full service och hon hämtade en kondom som jag trädde på. Sedan försökte jag tränga in i henne, men det gick ta mig tusan inte i hennes trånga mus och jag försökte desperat på lite olika sätt och även hon verkade minst lika desperat. Efter en stund av ivriga försök hände det som absolut inte fick hända. Jag började slakna trots att jag var lika kåt som en marskatt och hon stirrade ilsket besviket på mig.
Jag drog av kådisen och sa att hon fick avsluta med handen eftersom det var kondomens fel att jag slaknade. Hon la sig bredvid mig och började runka samtidigt som hon gned sin fitta ivrigt mot mitt lår och stönade högt. Hon var fan i mig sprängkåt insåg jag. Sedan gled hon längre och längre upp på mig samtidigt som hon gned fittan hårdare och jag började inse vad hon tänkte göra samtidigt som ståndet hade fått tillbaka sin forna pondus. Hon var plaskvåt och två sekunder senare hade den kondomlösa kuken glidit in utan problem och jag tänkte ”vad fan gör jag?”.
Skadan var redan skedd så då var det lika bra att passa på att njuta medan det gick, tänkte jag. Jag satt nästan upp på madrassen med tjejen i knät vänd emot mig och hon red mig frenetiskt samtidigt som hon smekte sin egen clitoris. Jag kände att jag var på väg att komma och undrade vad jag skulle göra. ”Inside?”, stönade jag på engelska även om jag lika gärna ha pratat svenska och hon nickade bara. Då var det bara att avlossa kanonen och pumpa henne full.
Artig som jag är frågade jag om hon ville att jag skulle smeka henne till en orgasm, men det gick bra ändå sa hon. Hon verkade nöjd! Fullständigt omtumlad lämnad jag salongen med ett brett leende. Efter besöket blev det konvalescens några veckor och det verkar inte som jag drog på mig någonting obehagligt.
Dags för besök nummer sex snart ;-)
Härliga recensioner!
Jag tror dina preferenser representerar de som besöker massagesalonger regelbundet i sitt sökande efter den ultimata blandningen av bra massage, trevliga flickor och en skön avslutning.
Jag har råkat ut för nästan precis samma sak som du i din senaste recension. Det var inte avtalat och det var faktiskt så att jag tänkte samma sak, skadan är redan skedd, men det tog udden av känslan till stor del. Ångesten efteråt är nog inte värd upplevelsen.
Massösen var dock värd flera besök men tyvärr försvann hon från salongen, vilket får mig att påminna dig om att ta telefonnumret till de 10-poängare du stöter på (om du nu inte redan gjort det).