Citat:
Ursprungligen postat av
Tony_Tedeschi
Nej både kvalitén och tillgången var bättre förr. Idag blir var och varannan lurad på socker samt att det inte är särskilt lagligt.
Precis! Hade ett snack med min farbror som va kroppsbyggare förr i tiden. Han sa de att dbol, Anavar, anadrol mfl va grymt potenta när han kurade. Lätt att få tag på, och man behövde inte dosera över 20 mg (på dbollen) för att få bra tryck. Han säger att det finns bra grejer i dag också, men det är problematiskt att få tag på. Det varierar även en del från batch till batch.
Därför är jag osäker på om det är någon idé att köra på något som är ihop kokt hemma i någon smutsig miljö, lite halvdant. Men antar att det är så det är om man inte har "kontakter". Take it or leave it lixom.
Citat:
Ursprungligen postat av
robboman
Helt rätt, rödar AB som jag köpte mina senaste bollar som efter 3,5 veckor fortfarande är helt verkningslösa.
Sockerpiller som jag i min tro kört 40mg per dag 20/20 och inte tillfört något varken på vågen(-2,5kg) eller i gymmet.
Fy fan vad tråkigt att höra. Det ska ju kicka in efter bara 1-2 veckor ju. Så ja du fick en dyr burk socker vad det verkar. 40 mg dbol är en saftig dos annars om man fått tag på "the real deal".