2014-12-21, 10:00
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av ensamstark
Lite frågor angående intag av orala, slinker in med en fråga jag. Kommer köra högdoserade anavar 80mg, när på dygnet skulle ni ta den tabben?

Mvh

3-5 timmar innan träning skulle nog jag säga är bäst.
Citera
2014-12-21, 10:42
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av Grafikkort
3-5 timmar innan träning skulle nog jag säga är bäst.

Okej tack! Jag kommer ej kunna träna samma tider varje dag, tiderna kan variera mycket, men du tycker ändå att 3-5h innan träningen är bäst?

Mvh
Citera
2014-12-21, 11:42
Medlem
Citat:
Okej tack! Jag kommer ej kunna träna samma tider varje dag, tiderna kan variera mycket, men du tycker ändå att 3-5h innan träningen är bäst?

Mvh

Då tycker jag samma tid varje dag är bättre. Bara o ta det med frukosten! Tror knappast någon kan märka någon skillnad på resultat beroende på när på dygnet man tar preppen.

Men om du har möjlighet skulle jag ta en på morgonen och en på kvällen men dom kanske inte går att dela på. Logiskt sätt låter det bäst.

Mvh
Citera
2014-12-21, 12:07
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av Grafikkort
Då tycker jag samma tid varje dag är bättre. Bara o ta det med frukosten! Tror knappast någon kan märka någon skillnad på resultat beroende på när på dygnet man tar preppen.

Men om du har möjlighet skulle jag ta en på morgonen och en på kvällen men dom kanske inte går att dela på. Logiskt sätt låter det bäst.

Mvh

Blir nog tillsammans med frukosten, ungefär samma tid, eneklt och smidigt. Om det går att dela tabbarna så blir det verkligen 40mg i vardera? Kan det ej bli typ 20mg i ena och 60 i andra? Förstår du mig?
Citera
2014-12-21, 12:44
Medlem
Citat:
Blir nog tillsammans med frukosten, ungefär samma tid, eneklt och smidigt. Om det går att dela tabbarna så blir det verkligen 40mg i vardera? Kan det ej bli typ 20mg i ena och 60 i andra? Förstår du mig?

har den brytskåra och du kan dela den på mitten är det nog lugnt. blir delarna olika stora är det ju sämre. Eller så kör du bara allt till frukosten.

Mvh
Citera
2014-12-21, 14:15
Medlem
Bowmoresfinests avatar
Citat:
Lite frågor angående intag av orala, slinker in med en fråga jag. Kommer köra högdoserade anavar 80mg, när på dygnet skulle ni ta den tabben?

Mvh

Kapslarna väl? En del upplever en jävla trötthet några timmar efter intag. Det märkte ej jag av, va skittrött mest hela tiden första 3-4veckorna..

Testa på morgonen o märker du inte av att tröttheten hänger ihop med när du tar de så fortsätt med det.annars är det bättre att testa att ta de nån timme innan läggdags.. Spelar ingen roll när de tas. Bara att de tas
Citera
2014-12-22, 15:30
Medlem
Körde Ostarine i 8 veckor. Detta var min första "kur", och man skulle inte bli nedstängd. Men nu 10 dagar efter sista dosen så är min libido låg och jag känner mig väldigt känslig psykiskt. Vad för PCT ska jag köra? Om jag nu måste köra ngn? Och kan någon pma en shop? Uppskattas verkligen!
Citera
2014-12-23, 15:54
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Tony_Tedeschi
Köp av en grön shop istället för att blatten på gymmet så slipper du oroa dig.

Verkar dock som att många shoppar säljer en massa skit också. T o m MM har ju haft en del mindre effektiva dbollar. Mja, vet i tusan om jag vill betala för något som jag inte vet funkar. Verkar som att det varierar väldigt mycket från batch till batch också.
Skulle fan varit född på 60-70 talet så man kunde kört riktiga prepp
Citera
2014-12-23, 18:55
Medlem
Värden efter avslutad kur.. över tid

HEj!

Låt oss ta ett fiktivt exempel. En person kör testo e 500 mg e5d i 14 veckor. Efter sista sticket hur lång tid tar det ungefär innan nivåerna är tillbaka till normala/låga? Ingen PCT utan bara ett stopp på användandet.

Räknar man på halveringstider så borde det vara tillbaka efter en 3-4 veckor men det låter som en rätt lång tid och kroppen brukar inte följa sådana linjer exakt.
Citera
2014-12-23, 18:58
Medlem
Är antagligen genetiskt, men räkna med ett bra jävla tag utan PCT och HCG.
Citera
2014-12-23, 19:01
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Gasten123
Är antagligen genetiskt, men räkna med ett bra jävla tag utan PCT och HCG.

Bäst jag förtydligar mig. Menar inte när produktionen är normalt och allt är som vanligt utan bara hur lång tid det tar innan värdena är i botten. Dvs testot har gått ur
Citera
2014-12-23, 20:32
Medlem
Leif.Jennekvists avatar
Hur långt är ett snöre?

/ Leif
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem