2014-12-24, 02:20
Medlem
Rowenas avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Greon
Hur ligger det till egentligen det har med ladd och bedovning...?

Har snortat valdigt ok kox nu ett tag, men det bedovar inte framtanderna och gommen, som enligt mig det borde gora vid den har kvaliteten...

Har bedovning verkligen med kvalitetet pa kokainet i sig eller bara ett av kokainets egenskaper?

Min erfarenhet säger att du blir bedövad om dom blandar det med tandläkarbedövningsmedel. Vanligt riktigt bra har en mycket liten bedövande effekt. Iallafall som jag varit med om. Men är ju ingen mästare direkt :P.

ps vet att det var bra det jag provade.
Citera
2014-12-24, 21:19
Medlem
Greons avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Rowena
Min erfarenhet säger att du blir bedövad om dom blandar det med tandläkarbedövningsmedel. Vanligt riktigt bra har en mycket liten bedövande effekt. Iallafall som jag varit med om. Men är ju ingen mästare direkt :P.

ps vet att det var bra det jag provade.

Koxet jag snortar e bankat med koffein, de känner jag av... sen e det good shiet.. Liiite bedövning blir de ju men inge märkvärdigt...

Trist bara att 90%av koxet som lämlnar djubgeln bankat kofein, de e standard att banka öed kofein...
Tandläkar bezövning kanske e för dyrt...
koffein 20% av d vita e standard, sen oxå lite cement när koka det mals, gör det hårdare klump osv... koffein o cement e standard redan i djungeln.. .
/G

Ajuste...fck aina om dom läser...dom får lite gratis kurs, jjulklappp... anabola aina...
Puss på er...(finns sköna aina oxå., sjyssta...
Senast redigerad av Greon 2014-12-24 kl. 22:13.
Citera
2014-12-27, 11:49
Medlem
Hej!
Ponera att jag i teorin ska testa ladd för första gången under nyår...

Nån som vill guida mig lite och kanske svara på några frågor?

Hur mycket kommer jag eventuellt behöva? Är det en myt att man vill fylla på varje halvtimme efter första gången? Behöver jag 1 gram eller kan jag nöja mig med ett halvt? (mina kompisar ((som också är färskingar) kommer dela på en del så jag kan välja hur mycket jag vill.

Finns det risk för att få ett "dåligt" rus som förstagångare?
Det är en väldigt rolig fest förhoppningsvis, vill inte förstöra den helt enkelt.

ÄR DET VÄRT DET?!

Alla tips uppskattas!
God jul och gott nytt år.
Citera
2014-12-27, 13:52
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Astronomia
Hej!
Ponera att jag i teorin ska testa ladd för första gången under nyår...

Nån som vill guida mig lite och kanske svara på några frågor?

Hur mycket kommer jag eventuellt behöva? Är det en myt att man vill fylla på varje halvtimme efter första gången? Behöver jag 1 gram eller kan jag nöja mig med ett halvt? (mina kompisar ((som också är färskingar) kommer dela på en del så jag kan välja hur mycket jag vill.

Finns det risk för att få ett "dåligt" rus som förstagångare?
Det är en väldigt rolig fest förhoppningsvis, vill inte förstöra den helt enkelt.

ÄR DET VÄRT DET?!

Alla tips uppskattas!
God jul och gott nytt år.
Ha ett gram på två pers, räcker gott och väl första gången för en kväll skulle jag säga så länge ni inte går loss. Alltså kanske återdoserar varje 40e minut/ timme. Sen beror det såklart på kvalitén, är den kass behöver ni en var helt enkelt.

Är det ett dåligt rus första gången är det garanterat dålig kola, simple.

Värt det? Absolut. Se dock till att hålla det till speciella tillfällen, lätt att det förstör fester/ fyllor utan kola annars då man spenderar halva kvällen med att leta efter just ladd.. Kan tro att många i tråden går i god för den faktiskt.
Citera
2014-12-27, 14:50
Medlem
skitifittabaknulls avatar
Härligt när man får riktigt nice koks!
Citera
2014-12-28, 03:53
Medlem
En väldigt udda grej hände mig och 2 kompisar i helgen. Jag och ett par kompisar sitter hemma och dricker några bira/sprit och blir hyfsat glada i hatten. Vi får den brillianta iden att köpa lite ladd och bli ännu gladare. 3 av oss bestämmer oss för att delta. Jag och kompis 1 drar först och mår super duper. Kompis 2 väntar en stund men drar sedan en lina. Han blir helväck och typ däckar i soffan. Ingen av oss hajjade vad som hände och han beskrev det som att han inte kunde hålla ögonen öppna. Vad kan ha hänt? Känns lustigt att det skulle vart dåligt ladd om varken jag eller kompis 1 någonsin känt något sådant och alltid köpt av samma kille. Tips?
Citera
2014-12-28, 19:38
Medlem
RonnyKålmans avatar
Citat:
Ursprungligen postat av FapLars
En väldigt udda grej hände mig och 2 kompisar i helgen. Jag och ett par kompisar sitter hemma och dricker några bira/sprit och blir hyfsat glada i hatten. Vi får den brillianta iden att köpa lite ladd och bli ännu gladare. 3 av oss bestämmer oss för att delta. Jag och kompis 1 drar först och mår super duper. Kompis 2 väntar en stund men drar sedan en lina. Han blir helväck och typ däckar i soffan. Ingen av oss hajjade vad som hände och han beskrev det som att han inte kunde hålla ögonen öppna. Vad kan ha hänt? Känns lustigt att det skulle vart dåligt ladd om varken jag eller kompis 1 någonsin känt något sådant och alltid köpt av samma kille. Tips?

Inget ladd det där. Garanterat smack ni fick istället, eller åtminstone större delen smack och pyttelite ladd.
Smack=horse, heroin...
Citera
2014-12-28, 19:40
Medlem
RonnyKålmans avatar
för att tillägga. Du bör nog se över vem du umgås med. Din "vän" kanske köpte smack med meningen utan att du visste det
Citera
2014-12-28, 20:11
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av RonnyKålman
för att tillägga. Du bör nog se över vem du umgås med. Din "vän" kanske köpte smack med meningen utan att du visste det
Men varför blev 2 av oss "normala/glada" medans en av oss blev helt cp?
Citera
2014-12-29, 00:02
Medlem
RonnyKålmans avatar
Citat:
Ursprungligen postat av FapLars
Men varför blev 2 av oss "normala/glada" medans en av oss blev helt cp?

aha läste inte noga sorry.
Då vettejag fan, kan det inte va så att han fick i sig nån annans "partypulver"? Såg du med egna ögon att det NI lade upp till er också lades upp till honom? Om inte, och om det fanns fler folk där så är ju det förklaringen. Nån la dit smack (eller annan opiat) eller så vart era grejer ojämt blandade cola/smack och han fick smack biten

nån annan förklaring ser jag inte.
Citera
2014-12-29, 17:22
Medlem
Jag va superpigg sålänge vi va ute på kola för ettagsen, Sen när vi kom hem och skulle chilla och dela på en 1a på 2 så blev jag rätt så mycket segare fast på ett jävligt piggt och gött sätt. Ibland kunde ögonen stänga sig lite. Sen när vi började göra grejer igen så försvann det.
Citera
2014-12-31, 01:38
Medlem
heiss avatar
Jag får minskade pupiller, vad betyder det?
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in