Vinnaren i pepparkakshustävlingen!
2014-12-31, 02:51
Medlem
swapzs avatar
Har en fråga hur E och koks funkar ihop, hört att båda tar på serotinet (stavning) i hjärnan.
Så borde man vänta några dagar i mellan att ta E, tänkte dra koks på nyår, hur länge ska man vänta i mellan innan man kan ta E, för att få ut full effekt, tacksam för svar!
Citera
2015-01-02, 12:02
Medlem
brewslees avatar
Citat:
Ursprungligen postat av swapz
Har en fråga hur E och koks funkar ihop, hört att båda tar på serotinet (stavning) i hjärnan.
Så borde man vänta några dagar i mellan att ta E, tänkte dra koks på nyår, hur länge ska man vänta i mellan innan man kan ta E, för att få ut full effekt, tacksam för svar!

Lite sent svar men det är ju inga problem att kombinera.
Citera
2015-01-02, 13:02
Medlem
atomizers avatar
Citat:
Ursprungligen postat av heis
Jag får minskade pupiller, vad betyder det?
Av det jag har upplevt så betyder det bra grejer.
Kanske är lite heroin i det också eller någon annan opiat också
Senast redigerad av atomizer 2015-01-02 kl. 13:10.
Citera
2015-01-24, 06:19
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av atomizer
Av det jag har upplevt så betyder det bra grejer.
Kanske är lite heroin i det också eller någon annan opiat också

Eh, vill man ha en opiat så köper man väl det? Varför i helvete skulle någons kokain vara spetsat med heroin? Största påhittet jag hört hittills i år..
Citera
2015-01-24, 06:23
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Ponytailbuttplug
Eh, vill man ha en opiat så köper man väl det? Varför i helvete skulle någons kokain vara spetsat med heroin? Största påhittet jag hört hittills i år..

Ang topic så varierar det från person till person. På samma sätt som jag blir lugn och mina vänner euforiska. Alla fungerar olika helt enkelt. Jag upplever att pupillen tenderar minska i början av ruset för att sedan successivt växa under kvällen vartefter man kör på. Individuellt som sagt.
Citera
2015-01-24, 06:27
Medlem
Har kilon av blad av en viss sort. Hur mkt behövs för produktion för EGET bruk? Bor i ett land i "oceanien" där detta är legalt att inneha.
Citera
2015-01-24, 11:22
Medlem
esants avatar
Citat:
Ursprungligen postat av edulimefragetecken
Har kilon av blad av en viss sort. Hur mkt behövs för produktion för EGET bruk? Bor i ett land i "oceanien" där detta är legalt att inneha.

Enligt fact nr 5 i den här videon krävs det 500 kilo kokablad för att producera 1 kilo kokain.
https://www.youtube.com/watch?v=sMQBOTLfp08
Citera
2015-01-25, 00:46
Medlem
415brushans avatar
Citat:
Ursprungligen postat av edulimefragetecken

1kg kokablad av bra kvalitet ger ca 5,08g hyfsad ren kola. Men det är om du gör det bra.
Citera
2015-01-25, 14:44
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av 415brushan
1kg kokablad av bra kvalitet ger ca 5,08g hyfsad ren kola. Men det är om du gör det bra.
Stämmer. En ICA kasse blir typ 5g högkvalitativt. Men du får ju basuko/ rester också, men rekommenderar dig inte att använda det själv..
Citera
2015-01-25, 15:07
Medlem
esants avatar
Man hör ofta om att hjärtattacksrisken är hög på kokain. Vad är det som gör att kola ger den biverkningen i större utsträckning än amfetamin t ex? Båda påverkar ju hjärtat men det är som att det finns någon specifik skillnad som gör kokainet mer riskfyllt.
Citera
2015-02-04, 20:28
Medlem
Tiaitchsis avatar
Gnuggat något mg (lite pulver som fastnat på ett finger), på tandköttet vilket ledde till att det och läpparna blev helt bedövade.

Känns lite overkill för något som inte är direkt designat för att nå denna effekt.
Någon som upplevt liknande?
Citera
2015-02-04, 20:55
Medlem
esants avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Tiaitchsi
Gnuggat något mg (lite pulver som fastnat på ett finger), på tandköttet vilket ledde till att det och läpparna blev helt bedövade.

Känns lite overkill för något som inte är direkt designat för att nå denna effekt.
Någon som upplevt liknande?

Kokain är känt för att vara välbedövande, så det låter faktiskt inte så jättekonstigt. Fick du nån mer effekt än bedövningen då?
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in