Citat:
Ursprungligen postat av m4c3n
Igår prövade jag igen. Köpte 2 gram men det var nog relativt dålig skit och dessutom knappast 2 hela gram, så lite blåst blev man. Vi lyckades iaf få tag på ytterligare 1 gram efter de "2" första var borta, och den var lite annorlunda. Riktigt hårda bitar som tog ett tag att krossa.
Vi säger att jag snortade 1,5 g då bara för enkelhetensskull.
Iaf, jag kände nog inte så mkt ändå, förutom att jag blev lite mer speedad. Vid ett tillfälle märkte jag att jag höll på att banka benet i golvet frenetiskt (satt på knä på golvet). Men jag vet inte, fick ingen jättestor effekt annars.
Det första kokset fick hela näsan att domna bort efter typ sex linor eller så. Kändes som den var helt svullen och täppt. Kan ha vart en allergisk reaktion kan jag tänka mig, för jag har ingen aning om vad kan ha varit cuttat med.
Hjärtat rusade iväg som fan vid ett tillfälle men lugnade sig efter ett tag.
När jag kom hem på kvällen var jag djävulskt snorig och fick snyta o nysa i evigheter. Förra gången blev jag ganska stirrig och ryckig när jag kommit hem efter sista linan, inte denna gången. Kunde dock inte sova på mååååånga timmar trots att jag var svintrött.
Så, vad tror ni? Är det bara för att det tar ett tag innan kokain börjar ge effekt, snortar jag för lite, snortar jag fel (min polare säger att det ska bak i näsan, men även om jag nu inte får det "bak" så borde det väl ge effekt?) eller är det skit som jag köper? Litar dock ganska mkt på min polare som fixar det åt mig eftersom hans kran ofta sniffar med honom och så, och dessutom sniffar han själv ganska ofta. Dessutom tvivlar jag på att han tar mina pengar och behåller det riktiga kokset och ger mig typ... mjöl eller nåt eftersom jag var med när vi köpte direkt från kranen. Dessutom sniffar han ju själv det och verkar lite påverkad, för han pratar non-stop xD
Saker som får mig att vara ganska säker på att det iaf är en viss del kokain haha:
* Pupiller som inte riktigt reagerar på ljus (de stannar i samma storlek oavsett om jag lyser med en lampa i dem)
* Bedövande effekt när jag tar lite på tungan
* Besk smak
Iaf, snortade alltså ca 1,5 g mellan 21-02, inte fjuttiga linor utan ganska okej. Kanske 20 minuters mellanrum eller så.
Jag vill prova en gång till nästa vecka, om det inte blir bättre så skiter jag i det här. Vad tror ni?
De tre gångerna jag testat cola så har jag köpt av olika pesoner varje gång. Första gången köpte vi 2g för att dela på 3stycken. Jag tog ett helt gram och de två andra delade på ett gram.
Jag kände inte ett skit medans de två andra satt och fnittrade och mådde toppen. Jag menade på att de fått en placebo effekt för mitt gram kom ifrån samma förpackning och jag kände noll.
Andra gången så hände precis samma sak och jag var djupt besviken och eventuellt blåst av 2 pesoner på totalt 1600kr.
Tredje och sista gången köpte jag och en annan polare 3g av en helt annan kille för 2000kr. Jag skulle ha 2g och han ett gram. Denna gång kände jag mig lite speedad i ungefär 20 minuter och vi tittade på dave chappelle på you tube och hade en trevlig kväll som kostade mig 1300kr och tre stycken stark öl(33cl.) Polaren kände med av en svag effekt.
Detta var mina tre fösök, jag tror starkt på att jag blev lurad de två första gångerna. Den tredje gången så var det någonting i påsen. När jag gnuggade det mot tandköttet för att se om det "dommnade" bort så gjorde det de alla tre gångerna. Lukten var "kemikaliskt och så var smaken med. Tyckte det var en dyr upplevelse om det ens var cola. Har försök få tag på de två första killarna men de har hållt sig borta och det är ju ett tecken på att jag blivit blåst men det förklarar inte mina vänners reaktioner. Tror starkt på att mina vänner upplevde en placebo effekt eller så kanske det finns en vetenskaplig förklaring över varför ej ja kände något alls i stil med vad dem beskrev.
Så ca 2k för tre försök och det enda jag uplevde var en nogorlunda skön känsla på totalt 20 minuter och en stark vilja att inhandla lite affe för att få en starkare effekt.
Senare kan jag berätta om mina affe upplevelser som även dem var en stor besvikelse och jag tror skarpt att sista gången jag köpte 2g för att slå loss en hel kväll och fick marginell effekt på 2g att jag blev stört lurad! Så nu har jag två personer på min lista i min hemstad som jag inte direkt aktivt letar efter men om jag får tag i dem så ska de få betala det e ä skyldiga mig med ränta. Hatar svin som går runt och lurar folk och sedan inte svarar i telefonen när man ringer. Har totalt 4 personer på min "To Do" lista när tillfälle ges!
Kan nämna att jag får fin effekt i flera timmar av effedrin och concerta!