Vinnaren i pepparkakshustävlingen!
2009-11-28, 21:37
Medlem
Calle.s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av neptunity
Körde 2 linor ladd för en vecka sen men kände fan ingenting, kan det ha berott på den stora mängd alkohol jag hällt i mig tidigare som förstört ruset, eller blev jag bara blåst?

Du blev blåst, om inte linorna var pyttesmå. Är man redigt full innan så känner man bara av kolaeffekten mer, då man nyktrar till ordentligt.
Citera
2009-11-28, 22:11
Medlem
Igår prövade jag igen. Köpte 2 gram men det var nog relativt dålig skit och dessutom knappast 2 hela gram, så lite blåst blev man. Vi lyckades iaf få tag på ytterligare 1 gram efter de "2" första var borta, och den var lite annorlunda. Riktigt hårda bitar som tog ett tag att krossa.
Vi säger att jag snortade 1,5 g då bara för enkelhetensskull.

Iaf, jag kände nog inte så mkt ändå, förutom att jag blev lite mer speedad. Vid ett tillfälle märkte jag att jag höll på att banka benet i golvet frenetiskt (satt på knä på golvet). Men jag vet inte, fick ingen jättestor effekt annars.

Det första kokset fick hela näsan att domna bort efter typ sex linor eller så. Kändes som den var helt svullen och täppt. Kan ha vart en allergisk reaktion kan jag tänka mig, för jag har ingen aning om vad kan ha varit cuttat med.

Hjärtat rusade iväg som fan vid ett tillfälle men lugnade sig efter ett tag.
När jag kom hem på kvällen var jag djävulskt snorig och fick snyta o nysa i evigheter. Förra gången blev jag ganska stirrig och ryckig när jag kommit hem efter sista linan, inte denna gången. Kunde dock inte sova på mååååånga timmar trots att jag var svintrött.

Så, vad tror ni? Är det bara för att det tar ett tag innan kokain börjar ge effekt, snortar jag för lite, snortar jag fel (min polare säger att det ska bak i näsan, men även om jag nu inte får det "bak" så borde det väl ge effekt?) eller är det skit som jag köper? Litar dock ganska mkt på min polare som fixar det åt mig eftersom hans kran ofta sniffar med honom och så, och dessutom sniffar han själv ganska ofta. Dessutom tvivlar jag på att han tar mina pengar och behåller det riktiga kokset och ger mig typ... mjöl eller nåt eftersom jag var med när vi köpte direkt från kranen. Dessutom sniffar han ju själv det och verkar lite påverkad, för han pratar non-stop xD

Saker som får mig att vara ganska säker på att det iaf är en viss del kokain haha:
* Pupiller som inte riktigt reagerar på ljus (de stannar i samma storlek oavsett om jag lyser med en lampa i dem)
* Bedövande effekt när jag tar lite på tungan
* Besk smak

Iaf, snortade alltså ca 1,5 g mellan 21-02, inte fjuttiga linor utan ganska okej. Kanske 20 minuters mellanrum eller så.

Jag vill prova en gång till nästa vecka, om det inte blir bättre så skiter jag i det här. Vad tror ni?
Citera
2009-11-29, 04:19
Medlem
durbanpoisons avatar
Citat:
Ursprungligen postat av m4c3n
Igår prövade jag igen. Köpte 2 gram men det var nog relativt dålig skit och dessutom knappast 2 hela gram, så lite blåst blev man. Vi lyckades iaf få tag på ytterligare 1 gram efter de "2" första var borta, och den var lite annorlunda. Riktigt hårda bitar som tog ett tag att krossa.

Iaf, jag kände nog inte så mkt ändå, förutom att jag blev lite mer speedad. Vid ett tillfälle märkte jag att jag höll på att banka benet i golvet frenetiskt (satt på knä på golvet). Men jag vet inte, fick ingen jättestor effekt annars.

Det första kokset fick hela näsan att domna bort efter typ sex linor eller så. Kändes som den var helt svullen och täppt. Kan ha vart en allergisk reaktion kan jag tänka mig, för jag har ingen aning om vad kan ha varit cuttat med.

När jag kom hem på kvällen var jag djävulskt snorig och fick snyta o nysa i evigheter. Förra gången blev jag ganska stirrig och ryckig när jag kommit hem efter sista linan, inte denna gången. Kunde dock inte sova på mååååånga timmar trots att jag var svintrött.

Så, vad tror ni? Är det bara för att det tar ett tag innan kokain börjar ge effekt, snortar jag för lite, snortar jag fel (min polare säger att det ska bak i näsan, men även om jag nu inte får det "bak" så borde det väl ge effekt?) eller är det skit som jag köper? Litar dock ganska mkt på min polare som fixar det åt mig eftersom hans kran ofta sniffar med honom och så, och dessutom sniffar han själv ganska ofta. Dessutom tvivlar jag på att han tar mina pengar och behåller det riktiga kokset och ger mig typ... mjöl eller nåt eftersom jag var med när vi köpte direkt från kranen. Dessutom sniffar han ju själv det och verkar lite påverkad, för han pratar non-stop xD

Saker som får mig att vara ganska säker på att det iaf är en viss del kokain haha:
* Pupiller som inte riktigt reagerar på ljus (de stannar i samma storlek oavsett om jag lyser med en lampa i dem)
* Besk smak

Iaf, snortade alltså ca 1,5 g mellan 21-02, inte fjuttiga linor utan ganska okej. Kanske 20 minuters mellanrum eller så.

Jag vill prova en gång till nästa vecka, om det inte blir bättre så skiter jag i det här. Vad tror ni?

har du ens kompisar?
Citera
2009-11-29, 04:24
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av durbanpoison
har du ens kompisar?
Ja... vad försöker du få sagt?
Citera
2009-11-29, 04:44
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av m4c3n

* Besk smak

De tre gångerna jag testat cola så har jag köpt av olika pesoner varje gång. Första gången köpte vi 2g för att dela på 3stycken. Jag tog ett helt gram och de två andra delade på ett gram.

Jag kände inte ett skit medans de två andra satt och fnittrade och mådde toppen. Jag menade på att de fått en placebo effekt för mitt gram kom ifrån samma förpackning och jag kände noll.

Andra gången så hände precis samma sak och jag var djupt besviken och eventuellt blåst av 2 pesoner på totalt 1600kr.

Tredje och sista gången köpte jag och en annan polare 3g av en helt annan kille för 2000kr. Jag skulle ha 2g och han ett gram. Denna gång kände jag mig lite speedad i ungefär 20 minuter och vi tittade på dave chappelle på you tube och hade en trevlig kväll som kostade mig 1300kr och tre stycken stark öl(33cl.) Polaren kände med av en svag effekt.

Detta var mina tre fösök, jag tror starkt på att jag blev lurad de två första gångerna. Den tredje gången så var det någonting i påsen. När jag gnuggade det mot tandköttet för att se om det "dommnade" bort så gjorde det de alla tre gångerna. Lukten var "kemikaliskt och så var smaken med. Tyckte det var en dyr upplevelse om det ens var cola. Har försök få tag på de två första killarna men de har hållt sig borta och det är ju ett tecken på att jag blivit blåst men det förklarar inte mina vänners reaktioner. Tror starkt på att mina vänner upplevde en placebo effekt eller så kanske det finns en vetenskaplig förklaring över varför ej ja kände något alls i stil med vad dem beskrev.

Så ca 2k för tre försök och det enda jag uplevde var en nogorlunda skön känsla på totalt 20 minuter och en stark vilja att inhandla lite affe för att få en starkare effekt.

Senare kan jag berätta om mina affe upplevelser som även dem var en stor besvikelse och jag tror skarpt att sista gången jag köpte 2g för att slå loss en hel kväll och fick marginell effekt på 2g att jag blev stört lurad! Så nu har jag två personer på min lista i min hemstad som jag inte direkt aktivt letar efter men om jag får tag i dem så ska de få betala det e ä skyldiga mig med ränta. Hatar svin som går runt och lurar folk och sedan inte svarar i telefonen när man ringer. Har totalt 4 personer på min "To Do" lista när tillfälle ges!

Kan nämna att jag får fin effekt i flera timmar av effedrin och concerta!
Senast redigerad av kstrom 2009-11-29 kl. 04:50.
Citera
2009-11-29, 19:03
Medlem
Någon som har mer information om detta?

http://www.tv4.se/1.1138586/2009/08/12/har_slapptes_knarkbomben

Drygt ett halvt ton kokain beslagtaget. Är ju inga små mängder direkt...
Citera
2009-11-29, 20:19
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av kstrom
De tre gångerna jag testat cola så har jag köpt av olika pesoner varje gång. Första gången köpte vi 2g för att dela på 3stycken. Jag tog ett helt gram och de två andra delade på ett gram.

Jag kände inte ett skit medans de två andra satt och fnittrade och mådde toppen. Jag menade på att de fått en placebo effekt för mitt gram kom ifrån samma förpackning och jag kände noll.

Andra gången så hände precis samma sak och jag var djupt besviken och eventuellt blåst av 2 pesoner på totalt 1600kr.

Tredje och sista gången köpte jag och en annan polare 3g av en helt annan kille för 2000kr. Jag skulle ha 2g och han ett gram. Denna gång kände jag mig lite speedad i ungefär 20 minuter och vi tittade på dave chappelle på you tube och hade en trevlig kväll som kostade mig 1300kr och tre stycken stark öl(33cl.) Polaren kände med av en svag effekt.

Detta var mina tre fösök, jag tror starkt på att jag blev lurad de två första gångerna. Den tredje gången så var det någonting i påsen. När jag gnuggade det mot tandköttet för att se om det "dommnade" bort så gjorde det de alla tre gångerna. Lukten var "kemikaliskt och så var smaken med. Tyckte det var en dyr upplevelse om det ens var cola. Har försök få tag på de två första killarna men de har hållt sig borta och det är ju ett tecken på att jag blivit blåst men det förklarar inte mina vänners reaktioner. Tror starkt på att mina vänner upplevde en placebo effekt eller så kanske det finns en vetenskaplig förklaring över varför ej ja kände något alls i stil med vad dem beskrev.

Så ca 2k för tre försök och det enda jag uplevde var en nogorlunda skön känsla på totalt 20 minuter och en stark vilja att inhandla lite affe för att få en starkare effekt.

Senare kan jag berätta om mina affe upplevelser som även dem var en stor besvikelse och jag tror skarpt att sista gången jag köpte 2g för att slå loss en hel kväll och fick marginell effekt på 2g att jag blev stört lurad! Så nu har jag två personer på min lista i min hemstad som jag inte direkt aktivt letar efter men om jag får tag i dem så ska de få betala det e ä skyldiga mig med ränta. Hatar svin som går runt och lurar folk och sedan inte svarar i telefonen när man ringer. Har totalt 4 personer på min "To Do" lista när tillfälle ges!

Kan nämna att jag får fin effekt i flera timmar av effedrin och concerta!

Sån jävla besvikelse när man pungar ut med pengar och ingenting händer. Själv har jag också lagt ut närmare 2000 kr för mina två gånger (har pröjsat åt min polare för han har inge cash just nu, kommer spöa upp honom om jag inte får tillbaka pengarna efter jul). Kokset är billigare här i england, typ 500 kr för 1 gram.

Nåväl, nästa helg får vi se om det blir bättre effekt. Folk här i tråden har ju sagt att det tar ett tag innan man uppskattar kokain, men det förutsätter väl att det finns något att uppskatta...
Citera
2009-12-02, 16:31
Medlem
ErikJs avatar
Har skaffat min kola "genom säkra kontakter" men alltid fått blandat resultat.

Vet iaf att det aldrig varit så att man blivit totalt blåst men jag undrar. Hur många procent rent är kolan i tex Sthlm? Alltså är det allt från 10-80 % eller ständigt runt ca 30 %? Ja ni förstår nog vad jag menar. Annars är det bara att fråga =)

Måste även fråga. Kan man med säkerhet veta om kolan är bra om det är "kristaller/stenar" som man själv helt får pulvrisera? Eller kan även sådana partier vara av skitkvalite?
Citera
2009-12-02, 17:10
Medlem
Jungles avatar
Citat:
Ursprungligen postat av ErikJ
Har skaffat min kola "genom säkra kontakter" men alltid fått blandat resultat.

Vet iaf att det aldrig varit så att man blivit totalt blåst men jag undrar. Hur många procent rent är kolan i tex Sthlm? Alltså är det allt från 10-80 % eller ständigt runt ca 30 %? Ja ni förstår nog vad jag menar. Annars är det bara att fråga =)

Måste även fråga. Kan man med säkerhet veta om kolan är bra om det är "kristaller/stenar" som man själv helt får pulvrisera? Eller kan även sådana partier vara av skitkvalite?

Att du får stenar betyder inget, kan vara bra men det kan lika gärna vara skit.

Vem som helst kan ju göra stenar när dom bankat färdigt.
Citera
2009-12-19, 03:55
Medlem
Men fy fan.. ladd är ingenting för mig, seriöst. Nu har jag prövat säkert 5-6 gånger sammanlagt. För några veckor sedan köpte jag 5 gram bara för att vara helt säker på att jag skulle kunna fylla på med tillräckligt mkt. Sniffade säkert 2-3 gram på en kväll, för nästa gång jag skulle ta ur påsen hade jag bara kvar till 5 normalstora linor. Har prövat både full och nykter. Blir bara lite stirrig.

Hela jävla näsan domnar bort också. Första gångerna var näsan o halsen lite schleten dagen efter, men de senaste gångerna har jag varit okontrollerbart snorig och uppsvälld i näsan i flera dagar efteråt (denna effekt uppstår efter typ 4 linor, vilket gör det jävligt jobbigt att fortsätta snorta samma kväll). Näsan är blockerad men det rinner vattenaktig snor, och lite tjockt gulaktigt snor.

Har prövat att snorta på olika sätt, dels så hårt att jag fått en del av laddet ner i halsen. Har snortat mer försiktigt så att det mesta samlats i näsan (både ganska långt bak så att man sen känner smaken i halsen 10 minuter senare, och lite längre fram i näsan så att man ser skiten om man tittar upp i snoken). Gnidit mot tandköttet har jag gjort varje gång.

Alltså, jag förväntar mig inte mkt, men liiite mer än att bara bli stirrig. Blir inte ens speciellt pratglad, skulle lika gärna kunna sitta och stirra in i en vägg eller nåt. Vid ett tillfälle fick jag "typisk" avtänding, blev fan helt apatisk och deprimerad.

Varje gång har jag vart med en polare som har fått några linor och de känner av det. Kanske bara är så att det inte påverkar mig på det sättet som det brukar påverka folk? Kan det vara så individuellt? Jäkla besvikelse iaf.
Citera
2009-12-19, 03:59
Medlem
Förresten, två gånger har det hänt att någon har frågat om jag har snortat. Detta måste ju vara folk som själva har hållt på med skiten för mina vänner som inte har gjort det märker ingen skillnad alls på mig. Jag har frågat och de säger att jag inte alls har betett mig annorlunda eller nåt. Nån effekt lär jag väl ha fått då om folk som själva har hållt på med det kan se att jag är "påverkad".

Vad kan det vara för tecken jag utstrålar? (nej, jag hade inte nått vitt i näsan)
Citera
2009-12-19, 08:46
Medlem
mrvisions avatar
Tja, det kanske helt enkelt inte är för dig. Var glad för det. Det kanske kan bespara dig en massa pengar och besvär framöver om Du fortsatt inte gillar det.

Det är inte för alla.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in