Citat:
Ursprungligen postat av
Akademian
Har du öht googlat alt. läst FAQ i trådstarten; eller förväntar du dig som vanligt att andra ska göra jobbet åt dig?
Med tanke på att trådfan har över 450 sidor så antog jag att minst 400*antal poster per sida lär vara samma jävla frågor om 1: or och diverse individer som ställer samma frågor.
Min fråga är iallafall relaterad till 2: a och tar upp frågan om det finns 2: or som studentbostäder i Uppsala. Så varför citerar du mig av alla, jag ställer iaf något nytt till skillnad från en stor del redan gör
Jag är alltså bara ute efter studentlägenhet, inte vanliga lägenheter. Och det ska vara 2:a. Det är en snabb fråga att besvara för er om det FINNS 2

r i Uppsala som är studentlägenheter.
Citat:
Ursprungligen postat av
lighten-up
Förmodligen har curlingbarnet inte orkat läsa FAQ:en

Var någonstans står det i FAQ:et menar du, vare sig det FINNS studentbostäder som är 2: or? Jag ställde åtminstone en lite originell fråga gentemot alla som tjatar om samma sak i tråden. Vad skulle vara mer fel med min fråga gentemot alla andra 450 sidor fyllda med poster om samma ämne?
Och vad har jag gjort dig?
Vad var så provocerande i det jag skrev att du börjar kalla mig saker som inte stämmer? Skrev frågan med vänlig ton, varför vara otrevlig?
Det är väl bättre att ni verkligen svarar de som ställer samma frågor om det som exakt står i FAQ:en istället för att dryga med en av få som faktiskt tar upp något nytt