2014-12-21, 11:05
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av O9C
Jag sa inte att han va ensam, bara att han tjafsade med en svartskalle utanför lokalpuben och tjafset va mellan dom två, blatten hade ett gäng långt fler polare än vad ha knutten verkade ha. Att åka båge nu är väl inget konstigt? Jag bor ganska nära ett av deras klubbhus (snackar några kilometer och bor i deras förbifart) i Sthlm och jag ser dom ofta åka båge så länge det inte är snö på vägarna.

Och jag brukar se dom puttra omkring ensamma på sina bågar det är bara när dom är på puben som dom är 2 eller fler, och oftast har dom inte västarna på sig när dom sitter och dricker öl på lokalpuben, måste betyda att dom är rädda för något eller skäms över att vara ha

Att det är västförbud vet jag att ägaren skiter i.

dem skäms inte för sina västar! saken är den att det har kommit order från en
högt uppsatt att inte flexa allt för mycket med västen på pubbarna! detta gäller
i malmö!

han gillar sina flanellskjortor om man säger så

västen är till för att köra mc!
Citera
2014-12-21, 16:51
Bannlyst
Bandidos är hårdare än hells angels. hells angels åker på däng och gör inget åt det, bandidos blir skjutna och återvänder med bomber. hells angels är kärringar.

Bandidos är riktiga krigare, hells angels ger sig på raggarklubbar med barnfamiljer och skickar ut sina pojkar i red and white när dom inte törs göra något själva. Och dom flesta i red and white är hemlösa luffare utan pengar iaf i sthlm vad jag har märkt.
Citera
2014-12-22, 04:56
Medlem
Citat:
Bandidos är hårdare än hells angels. hells angels åker på däng och gör inget åt det, bandidos blir skjutna och återvänder med bomber. hells angels är kärringar.

Bandidos är riktiga krigare, hells angels ger sig på raggarklubbar med barnfamiljer och skickar ut sina pojkar i red and white när dom inte törs göra något själva. Och dom flesta i red and white är hemlösa luffare utan pengar iaf i sthlm vad jag har märkt.
HA har aldrig varit i konflikt med förortsgäng i någon stad, men det har BMC och de har blivit mosade av några.

RWC har säkert många töntar men de har även flera som är vassa, de har mulat några gånger och man såg ju vad de gjorde med OMC på en krog i Stockholm.

RWC har flera som kör hoj, de delar lokal med HA, det är en helt annan nivå på majoriteten av dem jämfört med BMCs X-team.

Att de som kallades alliansen slaktade BMC kan jag fatta, det var ju grabbarna i den andra tråden, men att backakillarna ens drog igång en konflikt mot BMC, något de aldrig skulle våga mot HA.

Så att du har rätt i att BMC inte viker sig och är i trubbel oftare må stämma, men vad säger det? Konflikter är aldrig av godo liksom.

Sedan såg vi ju när de båda hamnade i en jättekonflikt med varandra vem som skördade flest offer.

Jämför storleken på klubbarna, vilka som är livvakter till kändisar, vilka som har de mest påkostade klubbhusen. HA är herre på täppan i den världen, det kan man inte förneka.

Kolla hur många uteslutna från HA som söker sig till bandidos och som kommer med, och se det omvända, har HA ens tagit emot någon utesluten bandit?

Sedan finns det ex där HA värvat enorma mängder av BMC, men det omvända finns inte. O S V,
Senast redigerad av xtroverto 2014-12-22 kl. 05:01.
Citera
2014-12-22, 10:40
Medlem
Citat:

Vilka raggarklubbar har du att komma med här då?????
Citera
2014-12-22, 12:22
Avslutad
Citat:
Ursprungligen postat av xtroverto
Jaså, hur tycker du statistiken, om man ska räkna angrepp, ser ut mellan HA och invandrargängen, i ex Danmark?
.

Har du ju iofs helt rätt i. Men ja det finns ju många fall där HA med i efterhand har ställt saker till "rätta".
Citera
2014-12-22, 14:46
Medlem
http://www.vf.se/nyheter/karlstad/uppsagningen-av-ha-ar-ogiltig
Vad gör kommunen nu då tro
Citera
2014-12-22, 16:57
Medlem
guldankans avatar
Citat:
Ursprungligen postat av slugost
http://www.vf.se/nyheter/karlstad/uppsagningen-av-ha-ar-ogiltig
Vad gör kommunen nu då tro

Domen:
http://www.payback.name/wp-content/uploads/karlstaduppsagninghovratten.pdf

SVT + Sverigesradio, Expressen, mm:
http://mcrazzia.blogspot.se/2014/12/karlstads-kommuns-uppsagning-av-hells.html
Citera
2014-12-23, 00:04
Bannlyst
Citat:
HA har aldrig varit i konflikt med förortsgäng i någon stad, men det har BMC och de har blivit mosade av några.

RWC har säkert många töntar men de har även flera som är vassa, de har mulat några gånger och man såg ju vad de gjorde med OMC på en krog i Stockholm.

RWC har flera som kör hoj, de delar lokal med HA, det är en helt annan nivå på majoriteten av dem jämfört med BMCs X-team.

Att de som kallades alliansen slaktade BMC kan jag fatta, det var ju grabbarna i den andra tråden, men att backakillarna ens drog igång en konflikt mot BMC, något de aldrig skulle våga mot HA.

Så att du har rätt i att BMC inte viker sig och är i trubbel oftare må stämma, men vad säger det? Konflikter är aldrig av godo liksom.

Sedan såg vi ju när de båda hamnade i en jättekonflikt med varandra vem som skördade flest offer.

Jämför storleken på klubbarna, vilka som är livvakter till kändisar, vilka som har de mest påkostade klubbhusen. HA är herre på täppan i den världen, det kan man inte förneka.

Kolla hur många uteslutna från HA som söker sig till bandidos och som kommer med, och se det omvända, har HA ens tagit emot någon utesluten bandit?

Sedan finns det ex där HA värvat enorma mängder av BMC, men det omvända finns inte. O S V,

BMC kanske har blivit mosade av några men dom hade hela göteborg efter sig och stod upp bra. HA går in 2 pers på en blattekrog och åker på rådäng åker hem grinar och gör ingenting åt saken, BMC hade återvänt med en bomb! RWC måste lyda minsta lilla vink från HA så dom hade inget val än att attackera OMC. Visst tar BMC in lite löst folk men det är en liten klubb och många gånger tuffare än HA. Det har blivit någon sorts hybris senaste åren att man ska vara 81 supporter gilla red and white osv osv inte undra på att dom har fler på sin sida. Har aldrig sett så mycket support 81 kläder som nu dom senaste åren och bara i min förort har det ökat explosionsartat, jag går emot den strömmen och gillar bandidos, dom har coolare märke ville bara se vilka som skulle försvara sig här finns så många grinjönsar.
Citera
2014-12-23, 00:09
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av facethelife
Vilka raggarklubbar har du att komma med här då?????

Den senaste kanske. Googla och sök din ha support mupp
Citera
2014-12-23, 02:29
Medlem
Citat:
BMC kanske har blivit mosade av några men dom hade hela göteborg efter sig och stod upp bra. HA går in 2 pers på en blattekrog och åker på rådäng åker hem grinar och gör ingenting åt saken, BMC hade återvänt med en bomb! RWC måste lyda minsta lilla vink från HA så dom hade inget val än att attackera OMC. Visst tar BMC in lite löst folk men det är en liten klubb och många gånger tuffare än HA. Det har blivit någon sorts hybris senaste åren att man ska vara 81 supporter gilla red and white osv osv inte undra på att dom har fler på sin sida. Har aldrig sett så mycket support 81 kläder som nu dom senaste åren och bara i min förort har det ökat explosionsartat, jag går emot den strömmen och gillar bandidos, dom har coolare märke ville bara se vilka som skulle försvara sig här finns så många grinjönsar.
Det var en medlem och hans kompis, och det hade oturen att möta Göteborgs värsta grupp, som dessutom råkade vara samlade för någon fest, så snacka om maximal otur.

Dessa killar var en del av den sk alliansen som mosade BMC, det var spel mot ett mål. Så dessa är inga du leker med, det lovar jag dig, de är jävligt många och på alerten, det är många tunga albaner och kurder och libaneser med där. Står sig bra mot valfri grupp i Sverige.
Citera
2014-12-23, 07:27
Medlem
Citat:
Den senaste kanske. Googla och sök din ha support mupp

Pungråttan hade inget att komma med
Stäng foderluckan och dra ner hatten
Citera
2014-12-23, 17:47
Medlem
Citat:
Det var en medlem och hans kompis, och det hade oturen att möta Göteborgs värsta grupp, som dessutom råkade vara samlade för någon fest, så snacka om maximal otur.

Dessa killar var en del av den sk alliansen som mosade BMC, det var spel mot ett mål. Så dessa är inga du leker med, det lovar jag dig, de är jävligt många och på alerten, det är många tunga albaner och kurder och libaneser med där. Står sig bra mot valfri grupp i Sverige.

Skulle nog nästan vilja påstå att det är bland de tyngsta i Svea rike..
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in