Citat:
Ursprungligen postat av
Moltas666
Timbuktu och Lina Thomsgård skötte sig överraskande bra. Kompletterade varandra och kan nog gå hyfsat långt. Dock fick Timbuktu en tillfällig hjärnblödning när han trodde att England hade högertrafik...
Att musikinslagen håller låg klass har blivit programmets signaturmelodi. Dessutom beundrar jag Luuks fru, hon måste vara utrustad med ett ofantligt tålamod.
Är väl ett nybörjarmisstag att inte kolla saker som höger/vänstertrafik.
Lina och Timbuktu är nya favoriter hos mig vid sidan om F&F.
Jesper Rönndahl och Höglund är en dynamisk duo också. Hoppas dessa tre par går långt.
Angående musiken så är det ljusår bättre under Luuks/Lindströms regi.
På Oldsbergs tid hette kompbandet The Railors och artisterna var Björn Shiffs och Lotta Engberg.
Nu har man i princip Håkan Hellströms band, och creddiga artister som fortfarande utvecklas.
Hur det passar målgruppen är en annan fråga dock.
Citat:
Ursprungligen postat av
Nenneno
Seriöst, Jönköpings nivå åtta är "växt ihop med granne som är malande byggnad".
Dels, hur många stora kända igenväxningar finns det i sverige? Och när man då tänker på den enda man kommer på, Jönköping Huskvarna, så får man det bekräftat av andra delen av ledtråden.
Det där är en nivå 4-ledtråd.
Om poängnivåerna anses lätta, så beror såklart på att man associerar rätt från början.
Jag tänkte direkt på Austin som brittisk sportbil, och när jag hörde poker - Texas Holdem blev jag säker.
Jönköping däremot som ansågs enkelt med sin malande granne.
Där tänkte jag på Kvarnsveden - Borlänge.
Kvarnsveden kan vara en stadsdel och inte en systerstad? Men tänker man fel från början så är det per automatik svårt.