2014-12-17, 23:34
Medlem
Hur länge ser man t.ex. thc i svalg/näsa. Om man ska göra svabbprov t.ex.
2014-12-18, 08:51
Medlem
Ser nu i första tråden att man börjar med kreatinprover. Gäller detta även soc?
2014-12-19, 23:52
Medlem
Shue !
Jag hade tänkt dra ungefär 0.5 g tjack max 0.75 g imorron lördag 20 dec klockan 19.00 och framåt.
Kommer det synas på urinprov på tisdag 16.00 ?
Koller även dricka mycket vatten under dagarna för att snabba processen.
19 bast 175 60 kr första gången jag drar tjack dessutom !
Tacksam för svar
2014-12-20, 15:17
Medlem
Tjackad-Tullares avatar
Citat:
Ursprungligen postat av trigger99
Ser nu i första tråden att man börjar med kreatinprover. Gäller detta även soc?
what? kreatin är en halt man mäter och ser om provet är utspätt..
2014-12-20, 15:28
Medlem
Tjackad-Tullares avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Anonym44
Shue !
Jag hade tänkt dra ungefär 0.5 g tjack max 0.75 g imorron lördag 20 dec klockan 19.00 och framåt.
19 bast 175 60 kr första gången jag drar tjack dessutom !
Tacksam för svar
är det skrutt tjack så klarar du dig nog, annars nej. beror på ämnesomsättning också etc, eftersom du är så "liten" kommer om nu det är meta eller kvalitets amfetamin sitta kvar i urinen på tisdagen. Som sagt mycket hänger på metabolism, vet om några som tagit 200-400mg på fredagen (kvalitets) och varit rena måndag FM, dock är dessa herrar 185cm+ 85kg+
2014-12-20, 15:37
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Tjackad-Tullare
är det skrutt tjack så klarar du dig nog, annars nej. beror på ämnesomsättning också etc, eftersom du är så "liten" kommer om nu det är meta eller kvalitets amfetamin sitta kvar i urinen på tisdagen. Som sagt mycket hänger på metabolism, vet om några som tagit 200-400mg på fredagen (kvalitets) och varit rena måndag FM, dock är dessa herrar 185cm+ 85kg+
Okej blev ren på 500 mg tram på 3 dagar syntes inte på analys heller. Så det borde väl vara ingen fara tror jag inte kommer ta mer en 0.5 Max.
2014-12-20, 23:41
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Anonym44
Shue !
Man 176 cm 60 kg första gången jag drar tjack dessutom !
Tacksam för svar
Har bombat 0.30 gram tjack för ca 2 timmar sedan.
Ska ta urinprov på tisdag 16.00. Kan jag ta en liten dos till eller finns det en stor risk att det kommer synas på urinprovet på tisdag då ?
Kommer dricka mycket vatten och ta c-vitaminer brustabletter.
Hjälper det om jag gymmar en dag ?
2014-12-21, 01:45
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av RobinsonKruse
Av RC kan jag bara tänka mig att mefedron, som iofs inte är någon riktig RC längre är det som skulle kunna va zonen. Viss/a generationer av spice finns det stickor för. Men vettefan om nån svensk myndighet använder sig av sådana men vet nån bättre så make some input.

Fel.

Analyslistor för Rättsmedicinalverket respektive Karolinska Institutet:

http://www.rmv.se/fileadmin/RMVFiles/rk/IF202.028.pdf

http://www.karolinska.se/KUL/Alla-anvisningar/Anvisning/10181

Det är inte bara mefedron som ligger i zonen för detektionsrisk utan det är faktiskt större delen av de nätdroger som funnits eller finns på marknaden idag som kan synas. Många som inte ens har kommit hit kan de spåra.
2014-12-22, 07:49
Moderator
Arne.Ankas avatar
Tjänare, frågar för en arbetskollegas vägnar, hon undrar hur vanligt det är att naproxen och diklofenak ger falskt positivt resultat på sjukvårdens drogtester med "stickor"?

Finns det någon gräns för hur mycket som behöver intas eller räcker det svaga receptfria tabletter?
/Arne.Anka
2014-12-22, 10:09
Medlem
Skohornets avatar
Någon som har koll på om ikto ger utslag även under benso-pinnen på en sticka som har benso och klonazepam som två olika pinnar? Viktigt att veta då jag redan är positiv på klonazepam (då vissa RCs ger utslag där) och undrar om man kan knapra några ikto
2014-12-22, 22:21
Medlem
suprorets avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Skohornet
Någon som har koll på om ikto ger utslag även under benso-pinnen på en sticka som har benso och klonazepam som två olika pinnar? Viktigt att veta då jag redan är positiv på klonazepam (då vissa RCs ger utslag där) och undrar om man kan knapra några ikto

Jag har nyligen varit positiv på ikto och vad jag vet användes det ingen speciell sticka, tyvärr.
Senast redigerad av suproret 2014-12-22 kl. 22:52.
2014-12-23, 15:34
Medlem
Shue !
Pissade idag och var ett väldigt svagt sträck på amfetamin. Jag såg det faktiskt inte men soc tanten såg det. Mamma ville skicka in på analys för att sträcket var så svagt så det knappast syntes !
kommer det att synas ? Tog 0.4 g tjack sista bomben ca 22.00 i lördags. Har druckit några glas c-vitaminer på dagarna och pissat för att späda ut det på dagarna.
En annan grej rökte ca 5g i helgen men va fan två sträck på THC hur i helvete är det möjligt ?
Har rökt regelbundet i några månader ! Kan det va tjacket som bryter ner thc har för mig jag läst det !
Va även en gång då jag tog 500 mg tram och pissa efter tre dagar och sträcket va tvär svagt men då syntes det inte på analys ! Vad tror ni och tjacket ?

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in