2014-12-12, 12:58
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av RonJeremyClarks
Det är kreatinin de letar efter, inte kreatin.
Okej, kan man inte köra upp kreatinin i urinröret då?
2014-12-12, 13:18
Medlem
RobinsonKruses avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Underdark
Beror på i vilket ärende du är där på.

Innan en läkare ska sätta en allvarlig psykiatrisk diagnos så behöver man bevis för det och bevis som utesluter andra närbesläktade sjukdomar.
Man får lämna vanligt prov urin, samt en där dom kan se din totala alkoholkonsumtion de senaste 6 veckorna.

Tänker du köra en fuskis? Well man kan ju alltid ta med någon annans rena urin så länge man är sneaky

Ja det är utredning för psykisk sjukdom. Närmare fem tester för att visa alkoholkonsumtion och sen dom vanligaste drogerna. Jag har rökt cannabis och är rädd att det kommer synas.

Tänkte därför köra en fuling! Tråkigt men vill inte bli stämplad som missbrukare. Om hon kollar får jag spela att jag får prestationsångest, men helst vill jag ju vara säker
2014-12-12, 13:42
Medlem
Synatts avatar
Citat:
Ursprungligen postat av imfrondly
Okej, kan man inte köra upp kreatinin i urinröret då?
Men vafan glöm pillande med ditt urinrör, är ju bara att ÄTA kreatinet ett par dagar innan så gör kroppen sitt och du kissar ut mer rimliga mängder kreatinin trots ökat vätskeintag, klart
2014-12-12, 14:55
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Synatt
Men vafan glöm pillande med ditt urinrör, är ju bara att ÄTA kreatinet ett par dagar innan så gör kroppen sitt och du kissar ut mer rimliga mängder kreatinin trots ökat vätskeintag, klart
Man vill ju vara säker på att man inte åker dit så man dricker mycket vatten. Att man sedan tar massa kreatin lär inte vara snällt mot njurarna.
2014-12-12, 15:09
Medlem
Synatts avatar
Citat:
Ursprungligen postat av imfrondly
Man vill ju vara säker på att man inte åker dit så man dricker mycket vatten. Att man sedan tar massa kreatin lär inte vara snällt mot njurarna.
Är ju därför man gör som jag skev om man är i den sitsen är inget överdrivet intag av kreatin som krävs heller, lovar.
2014-12-13, 10:48
Medlem
Hur länge syns kodein på analys om man tagit en 5-10x25mg varje dag i ungefär 4 dagar? Eller iallafall tills det kommit ner till ~3x25mg.
Får ta högst 3 på en dag, men dom hjälper inte så jätte mycket och håller inte i så länge heller, så blir att man tar mer utav frustration.

Och hur ofta kollar dom egentligen efter RC på analyser?
2014-12-13, 11:21
Medlem
RobinsonKruses avatar
Citat:
Ursprungligen postat av MrSebastior
Hur länge syns kodein på analys om man tagit en 5-10x25mg varje dag i ungefär 4 dagar? Eller iallafall tills det kommit ner till ~3x25mg.
Får ta högst 3 på en dag, men dom hjälper inte så jätte mycket och håller inte i så länge heller, så blir att man tar mer utav frustration.

Och hur ofta kollar dom egentligen efter RC på analyser?
Av RC kan jag bara tänka mig att mefedron, som iofs inte är någon riktig RC längre är det som skulle kunna va zonen. Viss/a generationer av spice finns det stickor för. Men vettefan om nån svensk myndighet använder sig av sådana men vet nån bättre så make some input.
2014-12-13, 12:34
Medlem
Zzmurfs avatar
Hur vanligt är det med drogtester som ser metadon?
Har för mig att det inte finns med på standardstickorna..

Någon som vet lite mer?
2014-12-13, 14:12
Medlem
Zzmurfs avatar
Har lite mer frågor!
Jag har 160mg metadon och 1g ice hasch (dvs extremt koncentrerat).

Tänkte ta metadonet och rökat lite utspritt under 4 veckor. Hur länge kommer jag vara positiv efter det?
Är helt ren på både röka och metadon nu!
2014-12-13, 15:46
Medlem
Hej, har ett stort problem! polisen stoppade mig igår natt ute med bilen och fick göra "Penntestet" sen frågade h*n "när rökte du sist?"

Jag har ej rökt på extremt länge, men fick följa med på piss & blodprov och det togs ur mig 01.00

Saken är att jag tog en concerta 18mg (tuggad) kl 10 på morgonen.

Till frågan: kommer jag tappa körkortet eller vad händer? (Har haft det 2mån)

(Har det ej på recept)
2014-12-14, 17:54
Medlem
Pompadourens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Kemigeek
Hej, har ett stort problem! polisen stoppade mig igår natt ute med bilen och fick göra "Penntestet" sen frågade h*n "när rökte du sist?"

Jag har ej rökt på extremt länge, men fick följa med på piss & blodprov och det togs ur mig 01.00

Saken är att jag tog en concerta 18mg (tuggad) kl 10 på morgonen.

Till frågan: kommer jag tappa körkortet eller vad händer? (Har haft det 2mån)

(Har det ej på recept)
Vad är penntestet?
2014-12-14, 19:24
Medlem
getbusys avatar
Hur länge tror ni att en liten liten lina med kola skulle kunna ge utslag på ett urinprov? en 0.1 a max en 0.2a.

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in