Citat:
Ursprungligen postat av
CHEMTRAILSSWEDEN
Att du inte förstår simpla konstaterande kommer alltid bara att falla på dig.
"Antaganden" = konstaterande?
Citat:
Det förkom inget ad populum,
Jo.
Citat:
Ja du sitter ju och förnekar allmänkunskap om Vril society, Antarktis 47 och/eller vimanas så din okunskap är därmed på pränt.
Nej jag förnekar inte kunskapen om dina med-foliehattar; men jag förnekar dessas auktoritet.
Citat:
Nähä och du tror att jag skulle bry mig överhuvudtaget om en jävla ateists förmåga att se "guds-relevans"? Som att jag skulle gå och skälla på en katt för att jag inte förstår vad hon försöker mjau fram... satan vilket nöt du är.
Jag är inte intresserad av din personliga motivations-psykologi.
Citat:
Jo det är det jag vet men du kan inte ta någon ifrågasätter din tro, ni är som ett gäng sektare. Vetenskapen är 2014 inte ärlig och därmed finns inte vetenskapen. Vetenskap är död och NIST begravde den. Ta verkligheten för vad den är och lek inte struts. Du måste också växa upp någon gång.
Du vet inte mycket om vetenskapen, så dina attacker på den är ett slag i luften.
Citat:
Försöka kritisera vikter och matte när ni inte ens kan drista er till att försöka att räkna på saken, patetiskt rakt igenom patetiskt. Dom som tror sig vara vetenskapliga kan inte ens addera och multiplicera. Humorn är total i denna tråden.
Min kritik är riktad mot din anti-logik.
*
Vad har detta med 'gud' att göra?