2014-12-16, 17:57
Medlem
Axezzs avatar
Kommer svaga rykten om att Liverpool och Malaga är överens om en summa på £3M för Guillermo Ochoa.
Förövrigt så följer han redan klubben på Twitter.
2014-12-16, 18:29
Medlem
4522s avatar
Det känns som lite risky business att ställa allt sitt hopp till Ochoa. Knappast den solida och balanserade målvakten jag skulle vilja ha i ett "krisläge".
2014-12-16, 18:31
Medlem
Imbazs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Axezz
Kommer svaga rykten om att Liverpool och Malaga är överens om en summa på £3M för Guillermo Ochoa.
Förövrigt så följer han redan klubben på Twitter.

Hellre valdes än Ochoa , min åsikt!
2014-12-16, 20:42
Medlem
Alex P. Keatons avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Imbaz
Hellre valdes än Ochoa , min åsikt!
Borde vara allas åsikt. Om man vill det bästa för Liverpool vill säga. Ochoa sägs ha börjat följa klubben direkt när Mignolet petades. Om det nu innebär något. Kan göra idioträddningar men känns inte tryggt över huvud taget. Hur står det till med Valdes egentligen? Har inte hört något på länge. Tränar han med United eller hur gick det egentligen?
2014-12-16, 21:10
Medlem
LuaLuas avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Alex P. Keaton
Borde vara allas åsikt. Om man vill det bästa för Liverpool vill säga. Ochoa sägs ha börjat följa klubben direkt när Mignolet petades. Om det nu innebär något. Kan göra idioträddningar men känns inte tryggt över huvud taget. Hur står det till med Valdes egentligen? Har inte hört något på länge. Tränar han med United eller hur gick det egentligen?

Han var med på träningsbilder så sent som förra veckan, så jag förmodar att han fortfarande gör det.
Men det kommuniceras inget från klubben om hur länge han ska vara där, eller vad planen är (mer förståeligt).
2014-12-16, 22:22
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av Seppo1337
Begovic känns väl rimlig, men tror inte Liverpool kommer att gå efter en målvakt om jag ska vara ärlig. Casillas får väl klassas som 'omöjlig' att få nu när han ändå har lyckats rycka upp sig några nivåer, och får spela i princip alla matcher för Real.

Ska bli intressant att se vad Tottenham har för planer nu i fönstret. Ryktats en del om Albiol i Napoli, men det är väl nästan en fråga om vilka spelare de ska sälja, inte vilka de ska köpa..

i en drömvärld skulle de väl skeppa bort Soldado för en okej summa till ett mer passande lag för honom, kanske även Adebayor, och hitta en ung och lovande forward som har potential att bli någonting riktigt stort. Synd att man hade dessa två när Everton köpte Lukaku.

Både Adebayor och Soldado kommer nog att bli kvar dock. Albiol känns väl som rimlig för Tottenham också. Inte speciellt överjävligt bra, utan mer en OK mittback som är stabil, typ.

Kul att folk fortfarande tror att Lukaku är något speciellt. Vad krävs det mer än Mourinhos diss, petad i Belgiens landslag och inte direkt 90 min varje match för Everton? Kan det vara för att svenskar är besatta av ålder och att Lukaku därför snackas upp så mycket? Han är verkligen inget speciellt förutom att han är stor och stark, rätt snabb och har ett bra skott. Begränsad tekniskt, inget vidare spelsinne eller passningsspel. Verkar vara rätt sval i Everton nu också även om han såklart är en bra spelare för ett sådant lag.

Citat:
Ursprungligen postat av riquelme
Borde inte Victor Valdes kunna vara något för Liverpool? Grym målvakt.

Glider runt på träningar med United i skrivande stund. Verkar inte vara fit ännu. Ryktas om att United tar in honom direkt när Lindegaard sticker i januari.
2014-12-16, 22:38
Avslutad
Citat:
Ursprungligen postat av speedi-
Ryktas om att United tar in honom direkt när Lindegaard sticker i januari.
Några rykten om var Lindegaard kan tänkas gå? En mycket bra målvakt är han ändå, av det jag sett.
2014-12-16, 22:43
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av U-Fig
Några rykten om var Lindegaard kan tänkas gå? En mycket bra målvakt är han ändå, av det jag sett.

Vet inte om jag håller med om det. Angående rykten om honom så är det inga smickrande klubbar, mestadels Molde som lär bli av med Nylund (ung, norsk landslagsmålvakt).
2014-12-16, 22:44
Avslutad
Citat:
Vet inte om jag håller med om det. Angående rykten om honom så är det inga smickrande klubbar, mestadels Molde som lär bli av med Nylund (ung, norsk landslagsmålvakt).
Jo, alltså, europeisk toppnivå är det ju inte men snäppet under. Skulle göra ett utmärkt jobb i många PL-klubbar. Om jag inte missuppfattat det lilla jag sett av honom.

MFF hade varit något. Olsen lär ju vilja pröva sina vingar utomlands.
2014-12-16, 23:54
Medlem
Seppo1337s avatar
Citat:
Kul att folk fortfarande tror att Lukaku är något speciellt. Vad krävs det mer än Mourinhos diss, petad i Belgiens landslag och inte direkt 90 min varje match för Everton? Kan det vara för att svenskar är besatta av ålder och att Lukaku därför snackas upp så mycket? Han är verkligen inget speciellt förutom att han är stor och stark, rätt snabb och har ett bra skott. Begränsad tekniskt, inget vidare spelsinne eller passningsspel. Verkar vara rätt sval i Everton nu också även om han såklart är en bra spelare för ett sådant lag.

Glider runt på träningar med United i skrivande stund. Verkar inte vara fit ännu. Ryktas om att United tar in honom direkt när Lindegaard sticker i januari.
Nja alltså världsklass är han väl inte, och kommer kanske inte att bli, men något speciellt får man väl ändå säga att han är? Han är ändå en frekvent målgörare och man vet ungefär vad man kommer få ut av honom varje match. Det kan man ju verkligen inte säga om Soldado, och ofta inte om Adebayor. Han kommer i princip alltid ha, eller skapa några bra chanser per match. Tillsammans med medspelarna som skulle funnits i Tottenham i Eriksen och Lamela, om han kan komma upp i en någorlunda nivå någon gång, skulle han varit en mycket bra och stabil forward för ett lag som Tottenham.
2014-12-17, 12:26
Medlem
Steff83s avatar
Citat:

Grejen med Lukaku är väl att han slog igenom tidigit på hög nivå...Det är dock inte samma sak som att fortsätta att bara utvecklas och utvecklas.
2014-12-17, 12:41
Medlem
4522s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Steff83
Grejen med Lukaku är väl att han slog igenom tidigit på hög nivå...Det är dock inte samma sak som att fortsätta att bara utvecklas och utvecklas.

Hur många spelare utvecklas och utvecklas i all oändlighet? Jag tycker man ska hålla Lukaku högt, i hans ålder har han ett imponerande målsnitt.

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in