2014-11-22, 08:20
Medlem
hakansukkurs avatar
Angaende Bale tror jag det beror valdigt mycket pa hu han presterar denna sasong. 100 milj ar 100 milj och Reus kostar 25. Ingen kan ifragasatta Bales insats forra sasongen och dessutom i avgorande matcher, men konkurrensen i ar ar mot spelare med halva Bales marknadsvarde och han ar inte helt given i Carlitos elva. Presterar han inte battre an inledningen och liknande forra aret, tror jag Florentino mycket val kan tanka sig att byta honom mot Reus +75 milj. Bale har heller inte dragit in de sponsor kontrakt Florentino hoppats pa. Sad but true, football is business.
Senast redigerad av hakansukkur 2014-11-22 kl. 08:27.
2014-11-22, 08:27
Medlem
Mastodontishs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av hakansukkur
Angaende Bale tror jag det beror valdigt mycket pa hu han presterar denna sasong. 100 milj ar 100 milj och Reus kostar 25. Ingen kan ifragasatta Bales insats forra sasongem och dessutom i avgorande matcher, men konkurrensen i ar ar mot spelare med halva Bales marknadsvarde och han ar inte helt given i Carlitos elva. Presterar han inte battre an inledningen och liknande forra aret, tror jag Florentino mycket val kan tanka sig att byta honom mot Reus +75 milj.

Haha, du menar att Dortmund skulle betala €75m + Reus för Bale?
2014-11-22, 08:31
Medlem
hakansukkurs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Mastodontish
Haha, du menar att Dortmund skulle betala €75m + Reus för Bale?
Nej, var laste du att Dortmund skulle kopa Bale. De enda som verkar kunna vara intresserade av Bale ar MU.
2014-11-22, 09:12
Medlem
Mastodontishs avatar
Citat:
Nej, var laste du att Dortmund skulle kopa Bale. De enda som verkar kunna vara intresserade av Bale ar MU.

Du skrev ju "tror jag Florentino mycket val kan tanka sig att byta honom mot Reus +75 milj"?..
2014-11-22, 09:21
Medlem
Axezzs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Mastodontish
Du skrev ju "tror jag Florentino mycket val kan tanka sig att byta honom mot Reus +75 milj"?..
Man United köper Bale för 100 milj och Real köper Reus för 25. Bale = Reus + 75 milj.
2014-11-23, 16:19
Medlem
snillet_1s avatar
Pierre Bengtsson klar för Mainz:

Citat:
Mainz bekräftar värvningen idag på sin officiella hemsida. Vänsterbacken anländer till klubben när hans kontrakt med FC Köpenhamn löper ut vid årsskiftet.

- Jag ser fram emot en ny utmaning i en spännande klubb, vars spelfilosofi passar mig mycket väl, och att spela i en av de bästa ligorna i världen där jag kan jämför mig med spelare på en ny nivå, säger Pierre Bengtsson till klubbens hemsida.

http://fotbolltransfers.com/site/news/46704
2014-11-23, 21:54
Medlem
hakansukkurs avatar
Att Khedira inte startade mot Eibar, med Modric skadad, ar ett definitivt tecken pa att RM inte kommer ge nytt kontrakt. BM eller Arsenal?
2014-11-24, 00:09
Medlem
Citat:
Att Khedira inte startade mot Eibar, med Modric skadad, ar ett definitivt tecken pa att RM inte kommer ge nytt kontrakt. BM eller Arsenal?

Bayern är ingen högoddsare, visst kommer han inte få någon speltid, men han kommer få vinna titlar, bo i sitt hemland och representera den finaste klubben som finns för en tysk. Men varför vill Pep ha honom? han passar inte in i deras spelstil öht.
2014-11-24, 00:40
Medlem
motvalls avatar
Khedira ska givetvis hem, till Stuttgart. De behöver honom mer än allt annat nu och har killen hjärta så är det ett enkelt val. Ser som ovanstående skribent inget som helst behov i München nu.
2014-11-24, 00:42
Avslutad
Citat:
Ursprungligen postat av motvall
Khedira ska givetvis hem, till Stuttgart. De behöver honom mer än allt annat nu och har killen hjärta så är det ett enkelt val. Ser som ovanstående skribent inget som helst behov i München nu.
Khedira ansluter till sin bror i RBL?
2014-11-24, 00:59
Medlem
hakansukkurs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av motvall
Han har som bekant ett ego som sager honom att han ar varldsbast och fortjanar 6-8 milj € i netto lon. Hjartat kan du nog glomma.
2014-11-24, 20:06
Medlem
hakansukkurs avatar
http://deportes.atresmedia.com/el-chiringuito-de-jugones/francois-gallardo-napoles-quiere-simeone-messi-futuro_2014112100016.html

Denna gubbe har en hitratio pa ca 40 % men han ar alltid forst med sin rykten, sa det maste ses som godkannt.
Satte Luis Enrique till Barca i Februari och sa samtidigt att Tata skulle ta over Argentina.
Satte Ozil till Arsenal.
Bale, modric till RM.
Sade dock att Messi skulle ga redan forra sommaren och att Suarez skulle ga till RM, dock innan bit incidenten.

Men detta rykte ar for kul for att lata bli.

En chinesisk magnat ar pa vag att ta over Napoli och vill ta in Messi som kapten och Cholo som tranare, vilkoret ar att Barca far varva nasta sommar

http://soccerman365.wordpress.com/2014/09/05/li-ka-shing-want-to-buy-naples-the-chinese-investment-trends-serie-a-football/

Hittade detta ang Napoli, nagon som foljer Napoli och vet om Chinesen har intresse? God for 19 MRD$
Senast redigerad av hakansukkur 2014-11-24 kl. 20:13.

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in