2014-12-15, 23:09
Medlem
HAZARD17s avatar
Det finns inget som tyder på att Real ska ha några problem med Schalke. Schalke har aldrig riktigt imponerat på mig, och matchen mot Chelsea var en ren komedi. Tror aldrig jag har sett ett så dåligt försvarsspel.

100% säker på att Real går vidare.

Chelsea- Real Madrid är min drömfinal. Har många polare som håller på Real så det hade suttit fint med en grabbresa till Berlin i sommar.
Citera
2014-12-16, 10:47
Medlem
Fyfan vad skönt att slippa Bayern München för Arsenal. Monaco verkar heller inte bli bättre 2015 och Arsenal måste ta sig vidare. Porto eller Basel i kvartsfinalen och vägen till final är helt öppen. Hoppas! I ett möte över två matcher tror jag inte Arsenal kan vinna över Real Madrid men i en final är allt möjligt.
Citera
2014-12-16, 12:00
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av HAZARD17
Det finns inget som tyder på att Real ska ha några problem med Schalke. Schalke har aldrig riktigt imponerat på mig, och matchen mot Chelsea var en ren komedi. Tror aldrig jag har sett ett så dåligt försvarsspel.

100% säker på att Real går vidare.

Chelsea- Real Madrid är min drömfinal. Har många polare som håller på Real så det hade suttit fint med en grabbresa till Berlin i sommar.
Ska inte de biljetterna sparas till de riktiga supportrarna? Vore skam och skandal om en snubbe som följt Chelsea i vått och torrt genom åren skulle missa den största matchen för att en låtsassupporter i Sverige köpt upp biljetten.
Citera
2014-12-16, 12:46
Medlem
HAZARD17s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av riquelme
Ska inte de biljetterna sparas till de riktiga supportrarna? Vore skam och skandal om en snubbe som följt Chelsea i vått och torrt genom åren skulle missa den största matchen för att en låtsassupporter i Sverige köpt upp biljetten.
Jo. Just därför jag är medlem i Chelsea och därför får förtur på vissa matcher. Kalla mig låtsassupporter men jag följer Chelsea i vått och torrt. Missar inte en match.
Citera
2014-12-16, 13:00
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av HAZARD17
Jo. Just därför jag är medlem i Chelsea och därför får förtur på vissa matcher. Kalla mig låtsassupporter men jag följer Chelsea i vått och torrt. Missar inte en match.
Vuxit upp på läktarna på Stamford Bridge?
Citera
2014-12-16, 13:50
Medlem
Seppo1337s avatar
Citat:
Vuxit upp på läktarna på Stamford Bridge?
Ja, för det är bara då man kan klassa sig som riktig supporter. Fyfan för alla som inte vuxit upp under tuffa förhållanden i ett regnigt London. Helst skall du haft en uppväxt utan en pappa som varit din manliga förebild, där John Terry istället varit din enda go-to man när det gäller förebilder, och generellt livstänk.

Pluspoäng som supersupporter får du om du spelat i Chelseas ungdomslag, men där du tyvärr blivit tvungen att lägga fotbollskarriären åt sidan för att du inte hade det mentala eftersom kärleken för klubbmärket istället fick dig att spenderade helgerna med att slåss för din klubb i någon trång och skitig London-gränd.
Citera
2014-12-16, 13:58
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Seppo1337
Ja, för det är bara då man kan klassa sig som riktig supporter. Fyfan för alla som inte vuxit upp under tuffa förhållanden i ett regnigt London. Helst skall du haft en uppväxt utan en pappa som varit din manliga förebild, där John Terry istället varit din enda go-to man när det gäller förebilder, och generellt livstänk.

Pluspoäng som supersupporter får du om du spelat i Chelseas ungdomslag, men där du tyvärr blivit tvungen att lägga fotbollskarriären åt sidan för att du inte hade det mentala eftersom kärleken för klubbmärket istället fick dig att spenderade helgerna med att slåss för din klubb i någon trång och skitig London-gränd.
Om du är supporter för Chelsea har man väl för fan gått på deras matcher. Vad är det annars för supporterskap? Och varför skall en plastsupporter från Sverige få sno en plats i lagets största match från en supporter som följt laget i vått och torrt? Känns så jävla fel.
Citera
2014-12-16, 14:04
Bannlyst
Citat:
Om du är supporter för Chelsea har man väl för fan gått på deras matcher. Vad är det annars för supporterskap? Och varför skall en plastsupporter från Sverige få sno en plats i lagets största match från en supporter som följt laget i vått och torrt? Känns så jävla fel.

Om killen nu skulle få en biljett till den matchen törs jag nästan svära på att han följt laget i vått och torrt. Krävs nämligen enormt höga "loyalty points" för att komma åt en biljett till en sån match.
Citera
2014-12-16, 14:05
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Seppo1337
Ja, för det är bara då man kan klassa sig som riktig supporter.
Ja.
Citera
2014-12-16, 14:18
Medlem
4522s avatar
Citat:

Fint att du fortfarande har kvar delar av några av dina rabiata hang ups.

När är man värd en biljett till CL-finalen? Hur ser skalan ut?
Citera
2014-12-16, 14:18
Medlem
Seppo1337s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Stukatj
Om killen nu skulle få en biljett till den matchen törs jag nästan svära på att han följt laget i vått och torrt. Krävs nämligen enormt höga "loyalty points" för att komma åt en biljett till en sån match.
Helt klart.
Citat:
Ursprungligen postat av Kommunistfittan
Ja.
Okej. Tack för övertygelsen.
Citat:
Ja - helt klart skall man gå på matcher, vilket också borde vara rimligt att göra ifall man nu är så intresserad av sitt lag att man pratar om att besöka en champions league final. Eller ens tror sig ha chansen att göra det. Men att se en 'uppväxt på läktarna' som någon slags universell regel för att vara en supporter är bara befängt. De få undantagen går väl till hardcore ultras som typ dödar människor ifall de har motståndarens matchtröja på sig, men dom är ju i princip psykopatiska odjur också.
Citera
2014-12-16, 14:29
Medlem
Viking-s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av 4522
Fint att du fortfarande har kvar delar av några av dina rabiata hang ups.

När är man värd en biljett till CL-finalen? Hur ser skalan ut?
Tänkte fråga samma sak, var går gränser för när man "värdig" en biljett för CL-finalen?

Det finns nog många supportrar utomlands som är fanatiska för sitt lag och går på så många matcher som plånboken tillåter, medan vissa i London mest går med polarna eller med jobbet/liknande scenario.
Vem förtjänar biljetten mer då?
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in