Citat:
Ursprungligen postat av
impieteer
Jag tycker det verkar totalt orimligt med tanke på att hon inte agerar det minsta psykotiskt eller att vare sig försvar eller åklagare sagt ett ord om det så vitt jag vet. Har du haft en psykos reflekterar du naturligtvis över det i efterhand.
Nu känns det orimligt må jag säga!!
Den typen av psykos gör att du är blockerad från just känslor. I ljudupptagning mm är det som om något fattas.
Först var min känsla att hon på något sätt inte var själv i det hon gjort. Men det tror jag hon var, utom hennes egen demon. Allt är så ologiskt. Skära sig i magen, jakten på google, avsaknaden av känslor för hästarna mm
Att hon hotar att göra livet kort med att placera bilen på spåret.
Och hon verkar ha tappat kontakt med sina vänner mer och mer.
Det lilla som vi ser genom sms mm tycker jag personligen är väldigt tydliga tecken på att hon inte var logisk.
Varför bönar man och ber åt alla håll, utom till de som verkligen bryr sig på riktigt.
Annars kan ju förklaringen vara att hon vet att hon är en riktig strul tjej som på grud av det alltid ifrågasätts. Och det orkar hon inte.
Men en logisk person fattar att man åkar dit. Hela händelsen är bara brutal och smetig, och det finns ingen bevisning av en graviditet utom ett kort på en cleara blue sticka och hennes egna ord.
Hon verkarveta att hon är förrvirrad och ber JA minnas henne som hon egentligen är.
Jag försvarar inte hennes handling eftersom det samtidigt känns som om hon är uppdelad som person.
Hon ursäktar hela tiden sitt agerande, men när hon är själv verkar det kaos.