Citat:
Ursprungligen postat av
Antifeminizten
Till skillnad från dig så bor jag inte gratis hos en jonkare i Berlin (

) utan jag har ett bra jobb som jag kan förlora pga mina politiska åsikter. Är inte fackansluten men många svenskar är, där kan man bli utesluten på ett kick.
Du är dock en redig blatte som har barn men bor tillsammans med en heroinist i Tyskland för att det är gratis. Vem är en råtta? Glad att du inte är i Sverige dock.
GLHF med ditt knarkande!
Jag bodde gratis hos en jonkare under en kort period i Berlin. För 2 år sedan. Det sjuka med er idiotjävlar som tror att ni hittat skelett i garderoben för att ni kollar genom en persons historik är att ni nöjer er med att se en trådstart och baserar sedan ett uttalande på det. Till och med i den tråden skrev jag vid slutet att jag är hemma. Skrivet 2012, haha.
Sen har jag aldrig påstått att jag har barn heller, hittade du bara på det för att försöka få mig att se sämre ut? Du vet att jag har möjligheten att svara dig och säga att du ljuger, va?
Att du inte står för din åsikt för att du är rädd för att bli av med jobbet gör dig till en feg råtta när din åsikt, troligtvis, är att Sverige går under om inte invandringen stramas åt.