Citat:
Ursprungligen postat av
MrSkargard
Söder fick ju nästan aldrig avsluta sina resonemang medan Sjöstedt fick prata till punkt varje gång.
Du tror inte att det har att göra med att han pladdrade på meningslöst i en debatt som bara varade i 7 minuter? Du tycker att Söder bör ha fått 6 av dessa 7 minuter? Sjöstedt blev inte avbruten för att han tog vara på sin tid och således inte behövde bli avbruten.
Citat:
Ursprungligen postat av
MrSkargard
På vilket sätt försökte han backa? Kan du för en gångs skull försöka vara lite konkret?
Alltså, såg du debatten? I DN sa Söder klart och tydligt att
Citat:
Jag tror att de flesta med judiskt ursprung som blivit svenskar lämnar sin judiska identitet.
I debatten sa han att han inte hade sagt det. Det var en debatt på 7 minuter, jag vet inte vad du vill att jag ska skriva. De utbytte några meningar. Söder förnekade att han hade sagt det han hade sagt.
Citat:
Ursprungligen postat av
Antifeminizten
Vad FAN babblar du om?
Åsiktsförtryck finns i Sverige, det kallas PK ditt tråkiga troll!
Källa på att SD vill inskränka tro/religion i Sverige? Retorisk fråga troll som du ej kommer besvara!
Källa på SDs "spyor"?
Troll.

Beror på hur man definierar åsiktsförtryck, eller hur? I Sverige har du rätt till din åsikt. Du har rätt att yttra din åsikt så länge det inte strider mot lagar som HMF. Du har rätt att säga och skriva att Sverige bör ta in färre invandrare, du har rätt att kritisera staten och politiker. Om du får chansen att prata med en nordkorean så bör du ta den, h*n kan berätta om åsiktsförtryck.
Att du är en feg råtta som inte vågar yttra dina åsikter offentligt har nog väldigt lite med åsiktsförtryck att göra.