Citat:
Ursprungligen postat av
hoaxgammon
Titta, ni har ingenting att komma med. Ni vägrar eller kan helt enkelt inte svara på enkla frågor som att redogöra för vilka karaktäristika som är typiskt för en svensk. Ändå anser ni er kunna peka ut vem som är svensk och vem som inte är det. Jag är inte bitter, men du är patetisk. Ingenting att komma med, bara massa dravel! Vilka karaktäristika är det som visar att en människa är svensk? Hur svårt ska det vara? Ni anser ju er veta vem som är svensk och vem som inte är det så frågan borde kunna besvaras.
Vilken jävla vänstertönt du är!! Säger du samma sak till exempelvis irakier och syrier som kommer till Sverige? Att deras folk inte finns, att dom inte har några särdrag, att dom inte ska främja sina traditioner osv? Gör du det, så är jag säker på att du åker på duktigt med stryk av dessa människor, för dom tycker självklart att deras folk finns och har all rätt att finnas.
Men det är dubbla måttstockar, hyckleri och dubbelmoral som är dina och er vänsterpajasars ledord, samma sak gäller såklart inte alla. Kan jag få filma när du går runt på stan och säger till invandrare att deras folk inte existerar och inte har några särdrag eller något värt att bevara?

Du ska vara glad om du klarar dig med livet i behåll på en sån upptäcktsfärd!
Citat:
Ursprungligen postat av
hoaxgammon
Vilken herre talar du till herrn?
Vem är det som inte har någonting att komma med och inte har några argument här egentligen?