2014-12-15, 22:04
Medlem
RingRing2014s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Vindhler
Du vill helt enkelt att de ska bli helt verkningslösa, så att när de äntligen får politisk makt så ska allting bara fortsätta som det gör nu?

Då får du gå tillbaka och läsa mitt inlägg igen. Jag skrev "tydlig massinvandringskritik". Detta betyder som du kanske förstår kraftigt minskad invandring till Sverige.
Citera
2014-12-15, 22:04
Medlem
PaxArnoixs avatar
Tycker det är bra att Söder kommer ut och visar vad han och partiet egentligen står för, man kan tycka det är klumpigt men det är nog svårt att hålla tillbaka de verkliga känslorna i längden.

SD brukar gå framåt när de gör nåt korkat men det kommer de inte göra i evighet särskilt inte nu när Åkesson är sjuk och inte kan stöpa om det värsta i mer diplomatiska ord. Undrar vad han tänker förresten, det gjorde honom knappast piggare.
Citera
2014-12-15, 22:05
Medlem
Mjukisnallens avatar
Hoppas de kickar ut Söder, Karlsson och Ekeroth från SD.
Partiet mister mitt förtroende efter deras klavertramp.

Hoppas på att ett annat borgerligt parti tar ordentligt tag om invandringsfrågan, och ställer sig för dramatiskt minskad invandring.
Citera
2014-12-15, 22:06
Medlem
Vintergrisens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Vasarely
Håller inte med. De flesta med invandrarbakgrund som jag känner - framförallt de som är födda här - känner sig som svenskar. Deras hjärta klappar för Sverige. Detta utan att de vill avsäga sig sin egen bakgrund. Man kan vara svensk och något annat, precis som att man kan prata flera språk. Men då skall jag erkänna att jag varit mer i medelklasskretsar.

För all del, men det är väl heller ingen som påstått att dessa personer som väljer att bejaka sitt ursprung inte skulle kunna vara svenskar? Frågan är dock om en person som väljer att inte se sig som svensk och väljer att inte anamma några svenska seder och bruk, _men_ som trots det har ett svensk medborgarskap är "svensk" på samma sätt som de du talar om?
Citera
2014-12-15, 22:06
Medlem
Stakeholders avatar
Vem vill egentligen vara svensk? Ett folk gör sig själv till åtlöje över hela världen, och som lever i något tillstånd som kan liknas vid hitler-aids.

Beröringsskräcken med något som kan kopplas till Nazi-tyskland skrämmer slag och chockar hela befolkningen.
Citera
2014-12-15, 22:07
Medlem
krackelerars avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Mjukisnallen
Hoppas de kickar ut Söder, Karlsson och Ekeroth från SD.
Partiet mister mitt förtroende efter deras klavertramp.

Hoppas på att ett annat borgerligt parti tar ordentligt tag om invandringsfrågan, och ställer sig för dramatiskt minskad invandring.
En idiot som hoppas...medan Sverige förstörs.
Citera
Medlem
Singapore Slims avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Ghana
Kom att tänka på när jag var och hälsade på min morfar för ett tag sen. Vi sitter och kollar på TV och så när SVT visar sportnyheter och meddelar att Sverige har vunnit en match i basket, och en svart "svensk" landslagsspelare syns i bild utbrister han:

- Sverige? Det där är ju en massa negrer.

Gamla människor har ibland svårt att greppa verkligheten, min far påstår till exempel att det aldrig funnits en bättre huvudspelare i fotboll än Ralf Edström. I liknande situationer får man ha överseende med dem och sansat förklara att världen utvecklas.
Citera
Medlem
RemeronDreamss avatar
Citat:
Ursprungligen postat av xd67
Samtidigt bestämde ju Söder att man måste dela vissa grundläggande värderingar för att vara svensk

Ja, som att inte spränga sina medmänniskor i luften med jämna mellanrum, t.ex. Vilket tycks vara en del av irakisk och afghansk kultur.
Citera
2014-12-15, 22:09
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Mjukisnallen

Hoppas kan du ju göra. Det du önskar kommer att ske först när när den svenska borgerligheten ligger fullständigt i ruiner.
Citera
2014-12-15, 22:09
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av RemeronDreams
Ja, som att inte spränga sina medmänniskor i luften med jämna mellanrum, t.ex. Vilket tycks vara en del av irakisk och afghansk kultur.

och "svensk", många lintottar Olsson och Larsson som ägnat sig åt demokrati medelst sprängmedel på sista tiden
Citera
2014-12-15, 22:10
Medlem
MrSkargards avatar
Kan någon länka till intervjun med Söder?
Citera
2014-12-15, 22:11
Medlem
Alla svenska medborgare är svenskar. Men det är skillnad på etniska svenskar och utlänningar som är svenskar. Den idioten har blandat ihop etniska svenskar med svenskar.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in