Citat:
Ursprungligen postat av
JAGKNULLARDINMOR
Började mitt livs första kur idag. Problemet är att jag sedan jag var 12 år gammal lider av gynekomasti. Därför tar jag Nolva tillsammans med testo E. I och med att jag tyvärr har GYNO så började jag bara på en 170mg dos testo, vilket jag höjer framöver givetvis. Med det tog jag 40mg Nolvadex. Jag har också beställt Arimidex och Letrozole som jag vet är mycket mer effektivt. Men tills dessa kommer på posten har jag bara Nolvan.
Nu har jag ett par frågor.
1. Kommer 40mg nolva räcka för mig som redan har naturlig gyno? Om inte, kommer arimidex alternativt letrozole hjälpa?
2. (Lite off topic) Kommer jag kunna köra kurer över 500mg testo tror ni? Trots min gyno?
3. Här är den viktigaste frågon just nu. Jag mår rent av lite pissigt av nolva faktiskt märker jag redan. Jag är varm i kroppen. Lite dåsig i huvudet. Pulsen verkar ha gått upp och andningen känns tyngre än vanligt? Helt enkelt mår jag "konstigt" rent utsagt. Svårt att förklara. Någon annan som har upplevt detta? Är det vanligt?
Jag skulle vara jävligt tacksam för svar från någon som vet och har erfarenhet. Tack i förhand!
10mg nolva under hela kuren kommer
förmodligen att räcka tillsammans med 0.25 adex varannan dag. Arimidex sänker ditt östro vilket är en viktig parentes så det ska du ta oavsett.
Angående dos testo kan ingen svara på det. Det är först när du känner av svidande och kliande runt brösten som du vet att dosen är för hög-> gyno skriker.