2014-12-14, 16:27
Avslutad
Du ska sitta inne och har inte möjlighet att utföra en PCT, men att eventuellt smuggla in testo det går bra?

Hur du kommer må när du kliver av kan ingen svara på det är alldeles för individuellt. PCT är självklart att föredra för du vill väl behålla så mycket som möjligt av din fysik? Väldigt rörigt inlägg måste jag säga.
Citera
2014-12-14, 17:01
Medlem
Xamples avatar
Ursäkta att det är lite rörigt, har petat i mig lite mycket heroin och benso och halvsover.
Anledningen till att det är enklare med testo vore för att då kan mitt besök ta med en pump med 1ml, som jag sätter under besökstiden lite snyggt. Jobbigare att hushålla tabletter för en vecka då dom vänder upp och ner på "rummet" och dina kläder X antal gånger i veckan där jag ska sitta.
Citera
2014-12-14, 17:21
Medlem
Triptorelin kanske kan vara något för dig. Har inte kört det själv och kan inte uttala mig hur det fungerar osv. Bara läst om det.. Finns några trådar här på F12 där det diskuteras och självklart på amerikanska sidor.
Citera
2014-12-14, 18:04
Medlem
auto607989s avatar
Antar att du vetat om när du ska inställa dig på anstalten, varför började du inte med en PCT i god tid innan?

mvh
Citera
2014-12-14, 18:30
Medlem
Xamples avatar
Citat:
Ursprungligen postat av auto607989
Antar att du vetat om när du ska inställa dig på anstalten, varför började du inte med en PCT i god tid innan?

mvh
Nej utan det ska verkställas omedelbart pga. jag har varit frånvarande från rättegångar, förhör etc.
Så låst psykiatrisk vård som sker inom ett par dagar.
Citera
2014-12-14, 22:18
Medlem
proteinftws avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Xample
Nej utan det ska verkställas omedelbart pga. jag har varit frånvarande från rättegångar, förhör etc.
Så låst psykiatrisk vård som sker inom ett par dagar.

Hade kört triptorelin.

Sätt 100mcg när alla estrar gått ur så ska det kicka igång egenprod som fan.
Har testat själv o var rätt najs. Inget magiskt men kom igång rätt fort iaf.
Citera
2014-12-15, 02:49
Bannlyst
Hur länge ska du sitta inne? Hur kommer det sig att du kan smuggla in testo men inte PCT grejjor?
Citera
2014-12-15, 04:34
Medlem
Bombardinis avatar
Citat:
Ursprungligen postat av JAGKNULLARDINMOR
Hur länge ska du sitta inne? Hur kommer det sig att du kan smuggla in testo men inte PCT grejjor?

Lättare att ta en spruta under besökstiden än att gömma tabbar på hispan.
Citera
2014-12-16, 20:48
Medlem
Doseringsmässigt, hur skiljer sig clomid och nolva vid pct?

Tänker mig efter min ot 50/50. Har både nolva och clomid hemma. Om nolva, fronta och sen 20mg/ed. Men hur står det till med clomid i doseringen?
Citera
2014-12-17, 01:13
Bannlyst
Började mitt livs första kur idag. Problemet är att jag sedan jag var 12 år gammal lider av gynekomasti. Därför tar jag Nolva tillsammans med testo E. I och med att jag tyvärr har GYNO så började jag bara på en 170mg dos testo, vilket jag höjer framöver givetvis. Med det tog jag 40mg Nolvadex. Jag har också beställt Arimidex och Letrozole som jag vet är mycket mer effektivt. Men tills dessa kommer på posten har jag bara Nolvan.

Nu har jag ett par frågor.

1. Kommer 40mg nolva räcka för mig som redan har naturlig gyno? Om inte, kommer arimidex alternativt letrozole hjälpa?

2. (Lite off topic) Kommer jag kunna köra kurer över 500mg testo tror ni? Trots min gyno?

3. Här är den viktigaste frågon just nu. Jag mår rent av lite pissigt av nolva faktiskt märker jag redan. Jag är varm i kroppen. Lite dåsig i huvudet. Pulsen verkar ha gått upp och andningen känns tyngre än vanligt? Helt enkelt mår jag "konstigt" rent utsagt. Svårt att förklara. Någon annan som har upplevt detta? Är det vanligt?

Jag skulle vara jävligt tacksam för svar från någon som vet och har erfarenhet. Tack i förhand!
Senast redigerad av JAGKNULLARDINMOR 2014-12-17 kl. 01:16.
Citera
2014-12-17, 13:19
Avslutad
Citat:
Ursprungligen postat av JAGKNULLARDINMOR
Började mitt livs första kur idag. Problemet är att jag sedan jag var 12 år gammal lider av gynekomasti. Därför tar jag Nolva tillsammans med testo E. I och med att jag tyvärr har GYNO så började jag bara på en 170mg dos testo, vilket jag höjer framöver givetvis. Med det tog jag 40mg Nolvadex. Jag har också beställt Arimidex och Letrozole som jag vet är mycket mer effektivt. Men tills dessa kommer på posten har jag bara Nolvan.

Nu har jag ett par frågor.

1. Kommer 40mg nolva räcka för mig som redan har naturlig gyno? Om inte, kommer arimidex alternativt letrozole hjälpa?

2. (Lite off topic) Kommer jag kunna köra kurer över 500mg testo tror ni? Trots min gyno?

3. Här är den viktigaste frågon just nu. Jag mår rent av lite pissigt av nolva faktiskt märker jag redan. Jag är varm i kroppen. Lite dåsig i huvudet. Pulsen verkar ha gått upp och andningen känns tyngre än vanligt? Helt enkelt mår jag "konstigt" rent utsagt. Svårt att förklara. Någon annan som har upplevt detta? Är det vanligt?

Jag skulle vara jävligt tacksam för svar från någon som vet och har erfarenhet. Tack i förhand!

10mg nolva under hela kuren kommer förmodligen att räcka tillsammans med 0.25 adex varannan dag. Arimidex sänker ditt östro vilket är en viktig parentes så det ska du ta oavsett.

Angående dos testo kan ingen svara på det. Det är först när du känner av svidande och kliande runt brösten som du vet att dosen är för hög-> gyno skriker.
Citera
2014-12-17, 17:55
Medlem
aKAYs avatar
Ligger för närvarande på 600mg test e/c ew och planerar en blast på mast p 400mg ew + tren a 200mg ew 8v i feb-mars. Jag hade tänkt köra igång hCG 300iu e3d i februari till kurslut någonstans maj-juni och kör adex .5mg eod. Syftet med hCG är naturligtvis att påskynda och förmildra PCT-förutsättning som för övrigt kommer bestå av 40/40/20/20 nolva.

Vad har ni för åsikter kring detta? Tänker på adex/mast/hCG i kombination.

Mvh

aKAY
Senast redigerad av aKAY 2014-12-17 kl. 18:50.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in