Citat:
Ursprungligen postat av
pyro860
Jag har för många jag vill ha i år
Hur är Scorpion IRL? Antar den smäller en del?
Vad är dealen med King Cobra? Verkar vara rätt trista vita stjärnor på filmen? Är knallarna det speciella i den eller? :P Hur är den nya monster rent effektmässigt?
Attans, att det ska vara så svårt

King cobran är ok, för 149kr så ändå okej! Kolla fb för bättre filmer, kameran har dåliga inställningar

Oj, minns inte helt. Absolut inte dålig, men den gick lågt, stjärnorna tog i marken! Kanske blir en sån i år ändå..