Citat:
Ursprungligen postat av
Rati
Mrkligt att det var s lite folk i kyrkan. Lngt ifrn fullsatt. Det r nog fr tidigt p morgonen. Kl 7 p en lrdagsmorgon r det svrt att locka folk.
Kan tnka mig att mnga blivit avskrckta av all PK som blandas in verallt. Skulle bli mycket ledsen om jag masat mig i vg till kyrkan kl 07:00 fr att mtas av en osnuten snubbe frn Angered som ska vertrffa pajasen frn Tensta. Jag valde att inte vcka barnen i r utan vi tittade halvt som halvt i kvll istllet.
Citat:
Ursprungligen postat av
Moff .. e
Det var det finaste jag sett p tv p flera r!
Strde mig som fan att man applderar i en kyrka!
Vilken vacker kyrka.
Arabiska inslaget fick den fina stmningen att explodera i ett *va faan DRA HRIFRN*
Knde samma sak. Att man inte bara kan lta bli att frstra vra traditioner och hgtider. Sorgligt. Det pverkar ju den upplevelse vra barn fr!
Citat:
Ursprungligen postat av
MissLycka
Jag tyckte den arabiska sngen tillsammans med luciakren var fantastiskt vackert! Saknade ocks stjrngossar fastn luciatget i sig var ljuvt och vackert, bde till gat och rat. Annars var det lite fr pampigt och sttligt med orkester, artister och Sonja fr min smak. Jag vill ha ett mer "stillsamt" luciafirande med mer mrker och lugna och stmningsfulla snger.
Hller med, men jag gillade inte arabiska inslaget.
Citat:
Ursprungligen postat av
psak
Den lucian sg ut som hon skulle. Sknt att hon inte bara behvde st och glo som en stenstod i en timme ssom det varit mnga tidigare r, nu fick hon ppna kften och sjlv sjunga med lite

andra sidan saknar vi frsts testosteron-bidraget Staffan Stalledrng...

Hrligt att se. Jmfr henne med lucian i Engelska skolan. Det r synd att dessa barn anvnds i propagandasyfte. Det r ju inte deras fel.
http://www.exponerat.net/det-gar-utf...r-carlos-fram/